puppy

04.08.2006., petak

Sorry ljudi sta van se nisan javljala ovih par dana...u zagrebu san bila bez veze,jer mi je doktorica iz Splita dala krive nalaze...tako da cu najvjerojatnije morat ic opet u deveti misec...jedva cekan sutra,jer slavin rodendan..bi ce nan predobro,bar se ja nadam...
VELIKI POZDRAV: Dariji, Josipu, Bari, Deniju, Frikiju,Frenkiju i mojoj Mirelli i Ani!!!!!!!!!!
Vidimo se sutra i ljudi bi ce nam super!!!!!!!!! kiss
- 21:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot, i svaki osmjeh i suza u njemu...

layout for myspace

layout for myspace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE CITAM:

moja anekiss
daria cool
visochankacool
kokythumbup
honey
miki5smokin
jurasmijeh
dubravaboymah
vid@
darijoparty
007rolleyes
natkycool
malamirta
mali plavi
dj nerocerek
***splicankaaa***
moja sekinasmokin
zvijezdasmokin
lavica5
*...bracanka...*




NAJGLUMCI:

BRAD PITT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo da ga provodi s tobom..