puppy

30.07.2006., nedjelja

evo da van se javin,neman inspiracije za pisat pa necu puno duzit. Samo cu van ukratko rec sta se dogadalo mu ova dva dana sta nisan pisala. Jucer san bila kod dide sa svojima cili dan i bilo mi je dobro,zezala se sa sestron i slusala je kako prica gluposti.Danas san opet bila u Raznju,kupala se i nije mi bilo tako lose.e i udria grom u stablo i izbija pozar malo dalje od nas,a iz moje kuce se moglo vidit tako da san gledala kako dva kanadera gase vatru. letili su nisko tako da su svi izasli iz kuca i isli gledat. Ali je na kraju uspjesno ugasen....eto to bi bilo to...
pozdrav mojoj ekipi sa bilE!¨!!!!!!!!!!!!
pozdrav mojoj seki,mojoj gaduri,mojoj kumi i mom drugom braci!!!!!!!!!!!!!!!!kiss
- 21:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot, i svaki osmjeh i suza u njemu...

layout for myspace

layout for myspace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE CITAM:

moja anekiss
daria cool
visochankacool
kokythumbup
honey
miki5smokin
jurasmijeh
dubravaboymah
vid@
darijoparty
007rolleyes
natkycool
malamirta
mali plavi
dj nerocerek
***splicankaaa***
moja sekinasmokin
zvijezdasmokin
lavica5
*...bracanka...*




NAJGLUMCI:

BRAD PITT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo da ga provodi s tobom..