puppy

28.07.2006., petak

evo ljudi da van se javin. dosla san iz raznja jucer,bilo mi je dobro...danas san se dogovarala za rodjendan i mislin da ce bit predobro...slavit cu ga s najdrazin prijateljima u jednom stanu,a kao "nadzor" ce nam bit moja seka sa svojon ekipon,a oni su brate ludi od nas...mislin da cemo prije nadzirat mi njih,a ne oni nas...nisan bas dobre volje,pa mi se ne da pisat...pozdrav mojoj peškici....
- 21:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot, i svaki osmjeh i suza u njemu...

layout for myspace

layout for myspace

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE CITAM:

moja anekiss
daria cool
visochankacool
kokythumbup
honey
miki5smokin
jurasmijeh
dubravaboymah
vid@
darijoparty
007rolleyes
natkycool
malamirta
mali plavi
dj nerocerek
***splicankaaa***
moja sekinasmokin
zvijezdasmokin
lavica5
*...bracanka...*




NAJGLUMCI:

BRAD PITT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo da ga provodi s tobom..