Kiss Me

Želim Znati Što Ljubav Znači

petak, 29.02.2008.

Jupi Jupi Jeeeeeeeeeeee

E ljudofi moji evo me ,pa nemojte se ljutit na mene bio mi je dragi pa ko isli na komp onda ja ne :)) jer mislim samo na njega
Ludo smo se proveli bio je tu nekih 10 dana ,jucer je morao da ide ,znate ono posao zove a stas .
Ja san bile prebolila gripu i prije 3 dana me opet ulovilo zavrsila u bolnicu ,na ifuzije i primala kisik ,ma kao malena vukla san bronhitis i jedno vrime stalo i eto opet me capalo ,a ja se razolicala na buru izasla setat uz mora tanka majcica ja koda je lito a mi mladi neznamo se cuvat hahaha :))
Evo bolje mi je i neponovilo se opet,bas se cula s drain on jutros dosao kuci a vec me pita kad dolazim joj joj sta ljubav cini!
Ludo san zaljubljena obozavan ga ,sta da van pisen kad ja sva sijan hehehe neznam samo mi je on u glavi ,u Splitu nema nista odredeno osin sunca i bure , ispijanja kafica i tako ,sta se nocnog zivota tice standard ka uvik a svugdi je tako neo iman neke slike pa da van ih stavim da vidite kako smo uzivali i tako to pusa velika volin vas sve i cujemo se kisss kisss !!!
Evo neke od slika nije mi se dalo sve ubacivat pa da vidite bar neke pusaaa !!!





- 00:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ Na blogu ce biti svega ~

~ Ukratko o meni ~


IME~Ana
GODINE~nevazne
VOLI~saljive,simpaticne,
iskrene,otvorene ljude
NE VOLIM~dvolicnost,
pokvarenost
,laz,ruganje
MANA~cigare,kava
TRENUTNI STAUS~u vezi


Te Amo
. . . Svaštara . . .