Kiss Me

Želim Znati Što Ljubav Znači

subota, 09.02.2008.

Ciao svima . . .

Alo ekipa, pa evo mene joj pocela san van radit al evo iskoristila san priliku da van se javin jer san bolesna u gripi san :))
Sve je super kao sta se vidi iz preostalih postova zaljubljena ,nasla posao sve mi ide na bolje al doslo je i vrime stra da van kazen ,ubila me gripa iman bronhitis jedva disen sve mi svira u plucima no
Ovako bilo mi je 10 godina mature pa van iman neke slike za stavit pa cete vidjet smijeh
Neman neke inspiracije sve me boli inace kod mene je sve savrseno i super vidite i sami ,puno vas sve pozdravljam i velike puse van saljen !!
Evo sad slike za vas kisss !!!



- 16:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~ Na blogu ce biti svega ~

~ Ukratko o meni ~


IME~Ana
GODINE~nevazne
VOLI~saljive,simpaticne,
iskrene,otvorene ljude
NE VOLIM~dvolicnost,
pokvarenost
,laz,ruganje
MANA~cigare,kava
TRENUTNI STAUS~u vezi


Te Amo
. . . Svaštara . . .