Xich

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Oglas

Linkovi
TV-world #1
Telenovelas world #1

Banneri:


a.d.r.i.a.n.
gadura



TV-world #1

Arhiva bloga
Spletke srca: 17,18,19 - 20 - 21

Fun post
Školski biseri

Osamnaesti rođendan: 1. dio, 2. dio, 3. dio.

21.03.2007., srijeda

Comeback!

Nakon gotovo pola godine (danas je točno 5 mjeseci!), vraćam se na ovaj blog! Nadam se da vam nisam jako nedostajao, jer ipak, mogli ste me čitati & komentirati (a i još uvijek možete) na ovom blogu.
Još nisam odlučio što ću ovdje pisati, možda će to biti poneka priča ili pjesma, ali i događaji iz mog života... zapravo, sve što ne mogu pisati na svom drugom blogu, koji je posvećen TV-u.
Ne znam koliko ću imati komentara na ovom postu jer još ne znate svi da sam se vratio, ali okej...
Da odmah kažem, postovi na ovom blogu neće biti tako često kao prije, jer sam se posvetio svom drugom blogu kojeg obožavam! Ovdje ću napisati nešto što bih baš htio, a ne mogu na onom blogu. Tako da, postovi će možda biti svakih dva tjedna, ili možda jednom mjesečno... vidjet ću još!
Iako me jako dugo nije bilo ovdje, primijetio sam da me dosta bloggera još uvijek ima u linkovima, premda dugo nisam pisao ovaj blog i nisam se imao u planu vratiti! No, ipak, odlučio sam, jer mislim da vam se stvarno sviđa(o) ovaj blog!
Btw. jel vam se sviđa novi dizajn??

Toliko od mene za sada...
A.d.r.i.a.n.

- 21:40 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>