< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni...!!!



Ovu pjesmu poslusajte....odlicna je...odlicna..samo je muzika...nema pjevanja ali je odlicna...!!!


free image hosting

free image hosting



Moji podaci:

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

MOJ MSN I ICQ

Msn: gabriela.povrzenic@hotmail.com
Icq broj: 395818798


Ime: Gabriela (i to bez J)
Datum rodjenja: 06.06.1994.
Sto volim: sebe :)),frendove, sportove....i naravno decke..
Sto ne voim:umisljene ljude, sebicne, skolu, ljude koji previse ogovaraju (necu sada navesti primjere), one koji lazu, pogotovo kad mi lazu u lice, one koji su dvolicni i totalno imaju dva lica, i ima jos dosta toga...!!!!
Hobi: °RuK¤m€T°
(najbolji sport..treniram ga..)
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
skijanje
tenis
nogomet (isto obozavam taj sport)
i svi ostali sportovi...
Obitelj:mother and father and 2 sisters....!!!
Naj frendica: IvOnA & ArY...totalno dvije ludacheee...obozavam ih obje..zakon su...nema boljih frendica...!!
Naj pjevacica..: ShAkIrA....OBOZAVAM JU...
Sto slusam: slusam sve...bas sve sto mi date...meni sve pase...nemam glazbu koju mrzim...ono najvise mi se svidja techno, r'n'b, hip-hop...tak te mjuze na koje se moze densat...hehe...!!


DressUpMyspace.com - Glitter Graphics, Myspace Icons, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace Layouts, Piczo Icons, Glitter Words


Kissich svima.....pozz..!!!kisssmijehwave

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Free Website Counter
Free Website Counter


EVO PAR MOJIH SLIKICA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A evo i par slikica od ShAkIrE...moje naj pjevacice....hehe!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



EVO I MOJI BANNERI:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




A EVO I OVO NESTO......

Tko voli skicati na sat...

01:01 - voli te...
02:02 - zeli te poljubiti...
03:03 - zeli da budete zajedno...
04:04 - pozvat ce te na spoj...
05:05 - zeli samo tebe...
06:06 - osjeca vise nego sto pokazuje...
07:07 - crni decko misli na tebe...
08:08 - vara te...
09:09 - smedji decko misli na tebe...
10:10 - svidjas mu se...
11:11 - lud je za tobom...
12:12 - sanja te...
13:13 - ne moze bez tebe...
14:14 - voli tvoje oci...
15:15 - ti si mu jedina...
16:16 - tajno te promatra...
17:17 - ljubomoran je...
18:18 - ima curu...
19:19 - dobit ces poruku...
20:20 - nazvat ce te...
21:21 - samo dobri frendovi...
22:22 - falis mu...
23:23 - plavi decko misli na tebe...
00:00 - srest ces ga...









Blogachi (Linkovi)

Blogach.hr
Forumich.hr
Monitorich.hr


Ja osim bloga imam i:
Bloger...
mojBlog...
I svoj pravi blog na kojem ste sad....


Blogovi koje posjecujem..zakon su...posjetite ih..

Blogovi mojih frendova:

!!@-Moj i Ivonin blog-@!!
Ivona-best frendica
Marin
Hrvoje-HrC
Deich- Andrea
Barby
Mirna
Dunjchi-Didy
Beta-Betika
Ines i Lela...zakon curke
Snicker
En@
Mile & Memo band
Le@



Moji ludi frendovi...!!!!

by:sweet devilish girl

evo jos jedan blog s dizajnovima.....

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je naj bolji blog koji ima bannere i avatare...posjetite...


A sada cu malo opisati svoje frendove...samo neke.....i sestre usput..hehe!=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo gore mi je sestra,starija od mene....DeA-ona je super curka...nekad i zlocesta...al moram ju trpit..ha..pa imak mi je sister...hehe...-

Image Hosted by ImageShack.us


-A ovo gore mi je manja seka...Sara...mala zlocka...ali slatka,hehe....!!-

Image Hosted by ImageShack.us


IVONA-my best,best,best frendica
-ona vam je super..zakon...neznam sto da jos kazem....odlicna je curka...i naj bolja frendica....njoj mozes rec sve i ona ce to drzat za sebe i nece izdat....pametna je...i suuuper zgodna i lijepabeljsmijehnaughty....hehe....pa decki navalite...!!!-


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ARY-ha...ary....ja neznam el netko pametniji od te curke...ona mi je zakon curka idemo u isti razred...super je...voli se zezat i radit probleme hehe...super je za druzenje i zabavu...isto tako je lijepa i zgodnanaughtysmijeh...-


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gabbi Z. .......super curka..thumbup
-ona je super curka....metalka...jako saljiva i zabavnayesthumbup...super je...uz to je i jakoooo slatka...i lijepa...-

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banja ee..ljudi da vam ni ne pricam o tom covjeku...taj vam je lik zakonn...odlican frend...super..sve naj naj...uvijek ce rado pomoc..i dati koji savjet...frend je odlican..a i pravi je sportas...sve mu ide od ruke...presladak je...!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pota ..uuu...on je mali zajebant...decko je zakonn...s njim se mozes nasmijat..legenda je..i odlican je i zgodan i sladak..cure..hehe navalite...trazi curuu...!! I da...taj lik odlicno igra nogomet..odlicnooo..zakon je..!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marin. eeeee Marin..Marin...sto rc o tom decku..imam za njegaaa punooo toga za rec..al decko je pravi...pravi frend...i pravi biker boy..hehe...bike i cure su mu omiljeni...hehe...ma zakon je on...i da..hehe..ima dobru guzu...haha...!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šole.. .e ljudi moji..taj lik vam je pre****no zakoonn...super je..prije svega odlican za dati koji savjet i za dobar razgovor..to mu svakako ide..a i pravi sportas..nogometas odlican..hehe..i zgodan je...ma nemam komentara za njega..sve naj naj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Znika (Znx) ...ajoojjj...ljudi moji...o tom liku bolje da vam ni ne pricam...pa ja neznam postoji li luđi decko od toga...on je zakoonn..nista drugo...s njim se mozes nasmijat do suza...pravi frend...uvijek je s njim zabavno...!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Patrik-Ručka ...jaoo...Ručka...sta rec o tom malom...hehe..taj lik vam je jednostavno luuuddd..zakoonn...on nas sve zabavlja..mali je super...ima samo 11 god..jaoo..kak ga nije stid..haha..ma lud je on..i zakoon frend..!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola(Nix)-(onaj decko zadnji) ....eeeeee...Nix je suuper decko...ooodlican rukometas...predobro igra...i decko je zgodan i sladak...ma super je on...i pravi plesac..nema sta..haha..!


Ha...ja....

GGoofy
AArty
BBashful
RRevolutionary
IInfluential
EEccentric
LLittle
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Evo vam malo igrica pa se zabavite..!!!

Rukomet..!!!


Game provided by: DressUpMyspace.com



Pac Man...!!!


Game provided by: DressUpMyspace.com



Snake!


Game provided by: DressUpMyspace.com



UZIWAJTE...!!!


EVO MALO LJUBAVNIH PJESMICA...


Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

AKO ME IKADA BUDES IZGUBIO, POTRAZI ME U VRTLOGU VREMENA, JER SAM SE VJEROJATNO TAMO IZGUBILA-TRAZECI TEBE!!!

AkO mE IkAdA zAbOrAvIs, Ne ZaBoRaVi Da ZaBoRaVljEnI nIkAdA nE zAbOrAvLJaJu OnE kOjI sU iH zAbOrAvIlI . . . ! ! !

AKO negdje POSTOJI sjaj ONDA je ON u TVOJIM ocima. AKO negdje POSTOJI bol ONDA je TO zivot BEZ tebe. AKO je ITKO na OVOM svijetu VOLJEN onda SI, vjeruj MI, ti!!!

AKO SI DALEKO NISTA NE SMETA, VJECNA LJUBAV OSTAJE I DA SI NAKRAJ SVIJETA!!!u>

ako ti gorko zaplace oko,ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA CU BITI TU!!!

Citam Knjigu, A Oci Mi Suze, Mislim Na Tebe, Sto Mi Srce Uze . . . ! ! !

Cuvaj me u malom kutku svoga srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak zivota, a voli me tek toliko da znam da postojim!!!

DA BUDEM SRETNA JER SI MI PRIJATELJ ILI DA PLACEM JER JE TO NAJVISE S TO CES MI IKADA BITI??!!

DaLeKo Si Od OciJu Ali Od SrCa NisI. JeDiNO sTo Mi NeDoStAjE zNaJ tI sI. NiSi ZvIJeZdA nI aNdJeO, nI BoG dA Te MolIm, AlI sI oSoBa KoJu LuDo I IsKrEnO vOlIm!!!

subota, 12.01.2008.

...Eto...svasta po malo...hehe...!=)

Heeejjjj...pa olla...ljudovi moji...!! Evo i mene napokon malo u svijetu blogova...eto..svi mi govore da napisem novi post..pa eto.i tak i tak mi mlao dosadno..pa ajd..napisat cu ga...hehe..! Sad su zimski praznici..i nazalost vec u ponedjeljak krecemo u mutavu skolu...joojj..uff...al eto..sta se mora..mora se...! Praznici su trajali tri tjedna...i mogu vam ljudi moji rec da se svasta izdogadjalo u ta tri tjedna..i lijepog..i ruznog...i tuznog..i svakakvog..hehe...!! Pa da odma naspomenem...proslavili smo i Novu...kod Banje...mogu rec odma da je bilo svarno zakon...super smo se svi proveli..na svu srecu nije bilo pijanih..osim iznimke jedne..al ajd..i to je proslo...hehe...! Uz to...bilo je svacega...hehe...al eto...poslije Nove...bila sam malo u bedu zbog necega..al to nije sad vazno i tako..to je proslo i super...sad zivim normalno...! E da..sad zadnji tjedan sam isla na skijanje...na Jahorinu...e ljudi bilo je zakkkkooonnn..i vise od zakonn...luudo smo se proveli..bilo nas je 15 sveukupno...islo nas je tri obitelji...ono..odlicno...po danu skijanje..a navecer ludnica...i tako...stvarno je bilo super...samo steta sto je bilo samo 7 dana...da je bar duze...al eto...super sto sam se dobro zabavila...hehe...ALI...uz to sve..nedostajalo mi je moje drustvo...i svi frendovi...s nekim sam se malo dop...i to najvise s Potom..hehe..legenda...al jedva cekam da ih sve vidim...i da popricam s njima...neki mi imaju nesto za i ispricat i svasta..svasta se nakupilo u ovih 7 dana moje neprisutnosti...hehe...i tako...!! Ko sto sam rekla sad u ponedjeljak u skolu...totalno mi se nedje...i ne radujem se skoli..jer vec u pon...imamo izgleda test..i tak..zato mi se i nejde..a naravno preko praznika ni pipnila knjugu nisam..hehe...a eto..! Hmmm...evo ljudovi moji..ja stvarno neznam o cemu da vam vise pisem...pa zato nadam se da vam nije bas dosadan ovaj post...al eto..to je bilo na brzaka...hehe...! Ajde...uziwayte mi svi...!!
...*Pפ×ZzZ*...
...*&*...
...*Pu§$@*...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.