< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Homigl14 DeviantART
bRusHeVi: Spiritsighs-stock

da sam ja njezan cvijet,a ti probisvijet!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ona je:
x marta
x ima 15 godina
x jos jedan tinejđer,bez zivota
x ide klasicnu gimnaziju
x i mrzi grcki
x voli svoje prijatelje,svoj krevet,svoju obitelj,
slobodnu srijedu,subotu ,svoju muziku...i blalala
x nevoli:ironiju,emoe,ljude bez osobnosti,primitivnos, skolu i zadace...
x najvise od svega voli doć doma i jest cokoladu!
x inace je jako hiperaktivna:),i plavusa je
x tvrdoglava jaaako
x dosadna
x voli spavat
x konu,i ocu tu biciklu!!!
x
ne voli povjest
x voli se smijat
x gitaru isto voli
x san joj je reggesunfestival,vivalapola(najvjerojatnije ostvarena)
......i par jos festivala
x ima macku kao kučnog ljubimca
x najvise volim jest ljutu pizzu
x sjedit i pricat s dragim osobama
x ne voli aLkotestove u skoli
x ne volim materjaliste
x i vratit se u 80
x lijena





njih volim...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14
MArtiNica<
AndreA<3
kaka
s@r@
#Vivio#
,,mala mare":)
Marta
PIksa
DaRiA
kljuCAListe
_Mlacko_
_oPaLjena MiMA_
MatEa
Anuskica
MIGGYYY


...za zedne usi....

AZRA
THE DOORS
FIlM
HAustor
IDoli
HLAdno pivo
PASI
PSIHOMODOPOP
RAMONES
TBF
bob dylan
beatles
elvis presly
yeah yeah yeahs
G´N´R
janis
Jimi hendrix
pinkfloyd
nirvana
john lennon
led zeppelin
rollingstones
perl jam
abba
foo fighters
Alice cooper
alice in chains
3 doors down
bloodhound gang
sex pistols
otis redding


KAzu da je ukus karakter,
a karakter sudbina!!
B.STULIC

abeceda

A- altruist.. jesam ja?
B- besmislenost.. ima je puno.
C- cedevita..volim ju pit dok nemam para
Č-čokolada.bijela
D- droga..unistava ljude
E- egoizam. u normalnim granicama
F- fructus-voce na latinskom
G- glad. ne volim bit gladna
H- hladnokrvnost.nisam hladnokrvna
I- istina ne boli
J- ja.umisljena rupa na papiru
K- kap...u slapu.(zivot u zivotima)
L-led.hladnoca
LJ-ljeto volim ga.dani su duzi
M- misao.brža od svjetlosti.
N- noć.voliim i dan..al po noci ne vidis
NJ-njoki.fino kad mama radi
O- oko.je ogledalo duse.
P- plakati.ponekad je potrebno.
R- riječ.moćnija od ruke.
S- samoća.djeluje loše na ljude.
Š-šutnja.katkad više vrijedi od riječi
T- trag.u beskraj
U- unazad.ne volim gledat zaboravljene pogreske
V- voljeti. i biti voljen.
Z- zrak.život.
Ž-žvaka.volim ih



© *jesi za?*...gumene bombone





-Won't you help to sing These songs of freedom? -

-guitar break-
xD
zapostavih blog zbog toga,evo dosla me zelja..
da napisem novii post!
prazniciii??
aleluja
iako je pre brzo proslooooo!
sad idemo u rim....
aaaaaaaaaa
tjedan dana...p
več sam napravila putovnicu...
prrredobro
ali več mi svi fale..
bas bolesno toliko sam htjela doč doma
a sad bi oču nazad
hihihihi
inace sam okej?
iako sam prehladena!
sretna sam jer sam vidila skoro svih!
jedva cekam ljeto
waiting for the sun
iako imam vec u planu sta cu radit
ali
mwa..okej
aaaaa
retardirano..
uopce mi se neda pisat..
trebala bi stavit neke slike
al to cu kad mi se bude dalo!
ajd
volim vas svih

4 klasicarske laži
od sutra ne pijem
ne pušim
na dijeti sami počinjem učit!


Image Hosted by ImageShack.us


07.10.2007. u 16:56

| kOmenTARI (0) | prinT | PeRmaLink |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.