< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep.nope

DizaJn bY.: zwjezdica
sLiKa: Homigl14 DeviantART
bRusHeVi: Spiritsighs-stock

da sam ja njezan cvijet,a ti probisvijet!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ona je:
x marta
x ima 15 godina
x jos jedan tinejđer,bez zivota
x ide klasicnu gimnaziju
x i mrzi grcki
x voli svoje prijatelje,svoj krevet,svoju obitelj,
slobodnu srijedu,subotu ,svoju muziku...i blalala
x nevoli:ironiju,emoe,ljude bez osobnosti,primitivnos, skolu i zadace...
x najvise od svega voli doć doma i jest cokoladu!
x inace je jako hiperaktivna:),i plavusa je
x tvrdoglava jaaako
x dosadna
x voli spavat
x konu,i ocu tu biciklu!!!
x
ne voli povjest
x voli se smijat
x gitaru isto voli
x san joj je reggesunfestival,vivalapola(najvjerojatnije ostvarena)
......i par jos festivala
x ima macku kao kučnog ljubimca
x najvise volim jest ljutu pizzu
x sjedit i pricat s dragim osobama
x ne voli aLkotestove u skoli
x ne volim materjaliste
x i vratit se u 80
x lijena





njih volim...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-14
MArtiNica<
AndreA<3
kaka
s@r@
#Vivio#
,,mala mare":)
Marta
PIksa
DaRiA
kljuCAListe
_Mlacko_
_oPaLjena MiMA_
MatEa
Anuskica
MIGGYYY


...za zedne usi....

AZRA
THE DOORS
FIlM
HAustor
IDoli
HLAdno pivo
PASI
PSIHOMODOPOP
RAMONES
TBF
bob dylan
beatles
elvis presly
yeah yeah yeahs
G´N´R
janis
Jimi hendrix
pinkfloyd
nirvana
john lennon
led zeppelin
rollingstones
perl jam
abba
foo fighters
Alice cooper
alice in chains
3 doors down
bloodhound gang
sex pistols
otis redding


KAzu da je ukus karakter,
a karakter sudbina!!
B.STULIC

abeceda

A- altruist.. jesam ja?
B- besmislenost.. ima je puno.
C- cedevita..volim ju pit dok nemam para
Č-čokolada.bijela
D- droga..unistava ljude
E- egoizam. u normalnim granicama
F- fructus-voce na latinskom
G- glad. ne volim bit gladna
H- hladnokrvnost.nisam hladnokrvna
I- istina ne boli
J- ja.umisljena rupa na papiru
K- kap...u slapu.(zivot u zivotima)
L-led.hladnoca
LJ-ljeto volim ga.dani su duzi
M- misao.brža od svjetlosti.
N- noć.voliim i dan..al po noci ne vidis
NJ-njoki.fino kad mama radi
O- oko.je ogledalo duse.
P- plakati.ponekad je potrebno.
R- riječ.moćnija od ruke.
S- samoća.djeluje loše na ljude.
Š-šutnja.katkad više vrijedi od riječi
T- trag.u beskraj
U- unazad.ne volim gledat zaboravljene pogreske
V- voljeti. i biti voljen.
Z- zrak.život.
Ž-žvaka.volim ih



© *jesi za?*...gumene bombone





ja,sam samo sjena koju progoni ljudska zloba...

uh,kako sam depresivna,to je sve zbog svade s jednim bezobraznim prijateljem,uh da.Vrucina me ubija,i da al sam sretna,zbog nekoliko razloga,zbog mog fendera i.......tralllaaalllla.zadnji dan bili na skveru..i tako i posle misli poc do padove al je pojedincima bilo previse alkohola u krvi.Prosla jos jedna subota i bilo lijepo........:)napisala novu(e)pjesmu(e):

Zvijezdana uspomena obasjava pute,
Da ne mozes krenuti stvarnošću.
Rana obećanja ne može zacijeliti
a bolna riječ ostaje kao trnje na stazi
velika je težnja da se vrate sretni
trenuci prošlosti.
Kao uzburkani valovi sjećanja
tako je ponekad teško živjeti.
fali dio pjesme,al mi se neda vise pisat možda u sljedećem postu napišem završetak.kako ste???a da svaka cas!i ja!!volim vas!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usNosim u sebi klice nastojanja
zivim za sutrasnju smrt
zrtva sam jednog postojanja
Bit cu zemlja za nečiji vrt!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad čovjek izgubi,
ono što je volio
živi da bi se
sjećao na ono što je izgubio!!I will love you4ever

Image Hosted by ImageShack.us

Bacile su zvijezde
Moju zvijezdu
u zvijezdani ponor
zaboravljenih,
jer nije znala sjati
otisla sam......
zaboravljena.
Ostavljajući zapčete stihove
Jer više nisam znala izmišljati
pobjegla sam...
Zaboravljajući postjalo
jer nisam smjela stati.

Moje pjesme,na vama je da vidite...Love ya!!!


25.06.2007. u 12:35

| kOmenTARI (42) | prinT | PeRmaLink |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.