Mail je spike.five@gmail.com

ICQ# 247-692-308



Ulogirajte se na svoj blog:





01.11.2005., utorak

black devil rulz!

alo rajo!

evo mene nakon nekog vremena opet na blogu!

život teče dalje, škola ok, ljubav u kurcu, ma sve po starom... danas su Svi Sveti i cijeli sam dan doma i to me izluđuje. moram se muvat, bar izać ispred kuće. al ne smijem. idemo navečer svi na Mirogoj, bar nešto.

jedina ajmo reći novost je to da sam bio ovaj vikend u Salzburgu. bilo je oke, za više info look this blog.

Nego znate kaj mi je bed? to kaj sad stvarno previše ljudi zna za moj blog. to me jako ograničava u pisanju. prije je bilo lako, samo kažem što mislim i zašto to mislim, a sad ću morat bit puno rezerviraniji. nije da želim promijeniti blog, ali postoji li doista drugi izlaz?

jer dugo ovako neću izdržati...

jebiga, ne želim vas zamarati time. javite se, recite kako ste, čega ima novoga u vašim životima? ne budite ko ja. :)

adio.

- 16:47 - Say it! (19) - Print it! - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Blog.hr - mislim da ne treba opisivati link. :)
Forum.hr - najveći i najbolji hrvatski forum.
Ventil - recite što god vas muči. anonimno, naravno. izjadajte se, ispovjedite ili jednostavno pizdite! dobra stranica.
tutor.blog - blog na kojem možete naći stvarno SVE o uređenju bloga. u obliku tutoriala.
nel' chee (in obscuro) - osobna stranica nel' chee, vlasnice i tvorkinje tutor.blog-a



Free Site Counters
Free Site Counters



Gavran reče: "Nikad više."
- Edgar Alan Poe, Gavran


"Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš u vjetar..."
- Konfucije


"Quality never goes out of style..."
- Levi's Strauss


"Neki ljudi čak ni u svom životu ne igraju glavnu ulogu!"
- Oscar Wilde


"Nema veće boli nego sjećati se sretnih dana u nevolji."
- Dante


"Živi svaki dan kao da ti je posljednji jer jednog će dana to doista i biti."
- Angelina Jolie


moon phase



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima