Mail je spike.five@gmail.com

ICQ# 247-692-308



Ulogirajte se na svoj blog:





24.09.2005., subota

summer 2005

pozdrav svima!

evo, nije me bilo stvarno dugo, al sam se ipak vratio. volim svoj blog, i nastavit ću se trudit oko njega.

razlog zašto nisam pisao nakon mora je problem s internetom i malo mi se nije dalo. a i imao sam stvarno puno posla u školi. odma su profesori počeli...

nego, znam da vam sad, u 9. mjesecu pišem neš o ljetu, al jebiga. ljetovao sam u Tisnom, kao uvjek, i nije bilo ništa posebno. ali je bilo nekih prejebenih trenutaka. slike su iz tih trenutaka...

uživajte.

- frendica i ja na slavljenju sestrinog i frendičinog rođendana...

- frendovi iz New Yorka, uvijek ljetuju u Hrvatskoj.

- opet oni, ovaj ljevo se preserava novim slušalicama

- sestra mi...

- ona igra tenis. igrali smo tenis svaki dan po sat i pol i bilo je jebeno!

- stari i neki njegov frend na jebeeeenom jetu. mali ide 70 milja...

- frendica, kartamo belu

- pogled s jahte.

- i evo je. jahta na kojoj smo bili tjedan dana, prijatelji su nam je posudili. prejebena je, ima 14 metara i leti na moru...

- Valentina i ja. to je cura koja je slavila rođendan

- trag od brodića

- sestra i ja

- naša mačka

to bi uglavnom bilo to, neću vam više sa fotkama dosađivat.

slike s partijanja nažalost nemam jer mi nisu dali da nosim fotić.

bili smo par puta u haciendi, to je veliki disko između vodica i murtera i bilo je stvarno prejebeno!
a inače smo visili na nekoj plaži i cugali...

sve u svemu, bilo je stvarno dobro. ček ni tolko dosadno kao što sam reko. ali je vrijeme sve spičkalo kad se pogoršalo...
ma nema veze.


pozdrav.

- 21:46 - Say it! (18) - Print it! - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Blog.hr - mislim da ne treba opisivati link. :)
Forum.hr - najveći i najbolji hrvatski forum.
Ventil - recite što god vas muči. anonimno, naravno. izjadajte se, ispovjedite ili jednostavno pizdite! dobra stranica.
tutor.blog - blog na kojem možete naći stvarno SVE o uređenju bloga. u obliku tutoriala.
nel' chee (in obscuro) - osobna stranica nel' chee, vlasnice i tvorkinje tutor.blog-a



Free Site Counters
Free Site Counters



Gavran reče: "Nikad više."
- Edgar Alan Poe, Gavran


"Sve je sranje osim pišanja, a i pišanje je sranje ako pišaš u vjetar..."
- Konfucije


"Quality never goes out of style..."
- Levi's Strauss


"Neki ljudi čak ni u svom životu ne igraju glavnu ulogu!"
- Oscar Wilde


"Nema veće boli nego sjećati se sretnih dana u nevolji."
- Dante


"Živi svaki dan kao da ti je posljednji jer jednog će dana to doista i biti."
- Angelina Jolie


moon phase



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima