Linkovi


Free tracking counter



SPIGOVIH DVANAEST VELIČANSTVENIH


PRIČA O ONOM ANAGRAMU
VAPOR PARTY - GROOVE S OKUSOM SOLI
12 ČUDA OTOKA MURTERA
ŠEST NAJLJEPŠIH DALMATINSKIH PJESAMA

DALMATINSKI BLUES

DOBRA DUŠA JEZERSKA
KORIJENI

KREATIVNO LUDILO

PRVI DALMATINSKI PAJPER
OLTAR DEVETE UMJETNOSTI
KAD PETOGODIŠNJAK CRTA HENDRIXA

ONE SKROZ NEOZBILJNE ...

ZADNJA EPIZODA DUHA SA SJEKIROM

LJUBAVNE MINIJATURE

VIKI
KATJA




LINKOVI
TETA WIND
ONAJ KOJI GLEDA FILMOVE
HARPPLAYER


'SPIG' - ov TOP 15

AC/DC
IT'S A LONG WAY TO THE TOP ...


ISOLA DEL MORTE CREW
VAPOR PARTY


THE BEATLES
DON'T LET ME DOWN


STRETCH
WHY DID YOU DO IT


UNITED SOUL ASSOCIATION
STICKY BOOM BOOM


BONGOS IKWUE
SITTING ON THE BEACH


BARRY DE VORZON
THE WARRIORS THEME


JIMI HENDRIX
VOODO CHILD


CRUSADERS
STOMP AND BUCK DANCE


THE HIGHWAYMAN
THE DEVIL'S RIGHT HAND


VAN MORRISON
THESE ARE THE DAYS


BRUCE SPRINGSTEEN
GHOST OF TOM JOAD


U2
WHERE THE STREETS HAVE NO NAME


PLAYING FOR CHANGE
IMAGINE


JOHN LENNON
WORKIN' CLASS HERO



SPIG

petak, 20.03.2015.

GALERIJA MARKA J (5)

Strašno mi idu na živce roditelji koji se non stop hvale svojom djecom.
O čemu god počneš priču, e tako kod njih isto samo puno bolje. Jel' Vaš mali zna plivati? A je, je evo pustio se ovo lito. Aaaaaaaaaaaa, nije to ništa, naš na dah preroni ispod broda dugog 18 metara. A, jel' Vaš mali zna pisati? A je, je, malo su mu slova još nesigurna, ali dobar je. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nije to ništa, naš je s 4 godine indijski ep 'Mahabharatu' preveo na portugalski. Aaaaaaaaaaaaaaa, s koliko je Vaš prohodao?
Tu diskusija obično prestaje jer je njihov dok se rađao najvjerojatnije sam išetao van.

Poznam jednu gospođu koja je toliko savršena da mi se uopće nije dalo spominjati da je moja mala ni manje ni više već državna prvakinja u veslanju. Prva. Number one. Over the top.

GALERIJA MARKA J.(5)

Današnja epizoda 'SPIG' - a predstavlja raritet u svjetskim okvirima.
Toliko sam ponosan da je to nemoguće riječima opisati. Moj mali ima talent za crtanje. Nije da ga nije imao od koga naslijediti, ali isto me to strašno veseli. Crtanje je zakon. Svaka čast laptopima i plejstejšnima, ali kreativnost je kreativnost.
Sjećam se da sam kao mulac najvolio kišna popodneva. Ne možeš van, kiša lupka po onim limenim klupčicama pod prozorom, a ja - crtam. Šilju, Spajdermena, auto, neke svoje stripove ... sasvim nebitno.
Super osjećaj. U legendarnom 'Spunku' je izlazila Škola stripa i sjećam se da sam danima vježbao sjenčanja i slične ludosti. Doduše, taj mi realizam nikad nije baš išao od ruke, ali za jednog mulca to nije bilo tako ni loše.



Crtanje je tako bilo i ostalo jedna moja velika ljubav što je na 'SPIG' - u bezbroj puta i ovjekovječeno.

VAŠ MALI LIPO CRTA ....

... rekla nam je jednom prilikom teta u vrtiću. Znali smo mi to i sami, ali eto, isto ti je drago kad ti to kažu drugi. Kupili smo mi tako jedan veliki blok, flomastere, bojice, gumice i krenuli u avanturu.
Crteži koji će danas osvanuti na 'SPIG' - u su mi toliko srcu dragi da već idem sam sebi na živce zbog toga što ih još nisam uokvirio. Mjesecima se spremam, a nikako.
Dakle, krenuli smo sa standardnim repertoarom - kućice, loptice, obavezno Sunce veličine kvarat papira, livade, cvijeće itd ... itd ... a onda mi je na pamet pala jedna stvarno originalna ideja.

Za početak par Markovih kreacija sa samog početka.

Legendarne jabuke su izazvale opći val oduševljenja.



Nakon njih je slijedila ptica za koju je jedna moja prijateljica rekla da je ni Picasso ne bi bolje izveo i da je crtež stvarno sjajan. Potpisujem.



Kod 'Mačke' se već primijetio stanoviti napredak mada mi je žena kasnije rekla da ju je ipak precrtavao iz neke slikovnice.



... a onda je jednog dana poslije ručka sjeo za stol i nacrtao nešto stvarno zgodno. Najviše me fasciniralo što je padobranac okrenut prema nama, a ruke i noge su mu u drugom planu. Petogodišnji osjećaj za perspektivu bez premca.



A ONDA JE SLIJEDILA KULMINACIJA ....

I tako mi je jednog dana na pamet pala jedna originalna ideja.
Kako bi izgledalo kad bi petogodišnjak išao crtati nešto što nisu kućice, mačke, loptice, sunce i oblaci?
Postupak je slijedeći. Ja sjedim za svojim komadom papira i crtam dio po dio, a on gleda i precrtava. Ti nesigurni potezi meni su toliko zabavni, a opet ima u njima nešto što netko s likovnom akademijom ne bi znao izvesti.
Znam da ovo zvuči možda malo pretenciozno, ali po meni je Jimi Hendrix nešto najluđe što sam ikad vidio.
Idemo redom ....

Likovi iz Alan Forda su nam bili malo dosadni, Zagor isto, Asterix i Obelix malo preteški tako da je krajnji odabir pao na ...



Zanimljivo, ali danas mi Hogarove baze nisu upola jake kao što su bile nekad. Ipak, rado ću citirati jednu od njegovih najboljih izjava ikad:
'' ... kad sam bio mlad zanimale su me samo dvije stvari - slava i novac. Sad kad sam ostario slava mi više i nije tako bitna ...''


SKITNICA

Nedavno sam na nekom satelitskom programu gledao neki film Charliea Chaplina. Zanimljivo, u naše vrijeme Stanlio i Olio, Charlie Chaplin i posebno Tarzan sa John Weismullerom imali su tu neku magnetsku privlačnost i živo me zanimalo da li će s tolikim vremenskim odmakom i dalje imati onu draž.
Šta se mene tiče, slobodno može svaku večer.
Za - kon!
Charlie Chaplina nismo uspjeli izvesti iz prve, ali kad je priveden kraju Marku sam dao pet.
Esencijalno!



ROCK AND ROLL HALL OF FAME

Slijedi trolist crteža iz galerije 'Rock and roll hall of fame'.
Prvi je John Lennon. Marko je ispočetka htio crtati Ringa Stara jer ga je valjda podsjećao na lik iz crtića, ali nakon nekoliko neuspjelih pokušaja prebacili smo se na Johna.
Sve je tu!
Victory, peace i akustična gitara sa sedam žica.
JOHN RULES!



Iduća slika zadala nam je puno muka jer smo je crtali dva dana i bar je pet neuspjelih pokušaja završilo u špaheru.
Četiri glave u prostoru nisu jednostavne ni za nekog starijeg, ali mislim da bi Bono i Edge ovu sliku da je vide sigurno uokvirili i stavili na zid u studiju.
U2 by Marko J.



I za kraj ove nevjerojatne galerije - grand finale.
Slika je to koja spada u stvarno nešto najluđe što su moje oči vidjele - ikad. Jedan, jedini i neponovljivi Jimi Hendrix. Moj predložak je bio neki kovrčavi crnac sa nevješto naškrabanom gitarom koja je mom malom bila jako teška za izvesti pa je ruka krenula sama u nešto fantastično.
Čizme, frizura, trapez hlače ....
Wild thing!



Eto, bilo bi to sve za večeras!
Veliki pozdrav onim mutavcima koji i dalje klikću na stari 'SPIG' i ništa im nije jasno.
Svim ostalima želim ugodnu večer i laku noć!



- 22:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Travanj 2019 (1)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Travanj 2016 (3)
Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (6)
Prosinac 2015 (5)
Studeni 2015 (5)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (6)
Srpanj 2015 (5)
Lipanj 2015 (5)
Svibanj 2015 (6)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv