Volim čitati&komentirati:
Seka meine Schwester
Kristina cura s faxa
Grgo Zadranin Slavonac :) kralj Slavonije
Subo Plavi kovrčavi iz OS :)
Jere The Man Splićo, jako dobar frend
Sweet boy&girl Zaljubljeni :)
Azra :) Zaljubljena i simpatična ;)
Šoky The Schevac :D
MaRRička girl From the Metropola
Yasmine GirL From D eX ClaSS
Marina&Ivana cure iz gimnazije
Eek lik iz gimnazije


ZRNO MUDROSTI

Zbog jedne riječi čovjeka često smatraju mudrim, a zbog jedne riječi često ga smatraju glupim. Uistinu moramo dobro paziti što govorimo.

Budi iskren prema sebi kako ne bi bio lažan prema drugima.

Bogati su oni koji nemaju želja, a prosjaci su oni koji stalno žele imati još više.

Čovječe, zaviri u sebe. U potrazi za kamenom mudraca ne moraš prvo putovati u strane zemlje.

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe.

Najveća životna sreća je uvjeriti se da nas netko voli.

Ne boj se savršenosti, nikad je nećeš doseći.

Svatko želi biti netko; nitko ne želi raditi na tome.

Ljudi se ljube da se ne moraju prepirati.

Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići.

Samo je jedan kutak svemira koji sigurno možete promijeniti, a to ste vi sami.

Imamo dovoljno vjere da mrzimo, ali nedovoljno da volimo jedni druge.

Bolje izgubiti trenutak u životu nego izgubiti život u trenutku.

Lakše je oprostiti neprijatelju, nego dobrom prijatelju.

Ljubav je poput raja, ali boli kao u paklu.

Nema čovjeka koji barem jednom nije poželio na pet minuta biti Bog. Zašto? Vjerojatno ne zato da bi mogao stvoriti, nego da bi mogao kazniti.

Onaj tko nema hrabrosti na glas se zauzeti za svoja prava, ne može zaslužiti poštovanje drugih.

Sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate.

I oduvijek je bilo, da ljubav ne zna za dubine svoje dok ne dođe čas rastanka.

U srcu koje iskreno ljubi ili ljubomora ubija ljubav, ili ljubav ubija ljubomoru. Sasvim suprotno biva sa strašću.

Sve dolazi samo ako čovjek želi čekati.

Tajna čovječjeg života nije u tome da samo živi, već u tome zašto živi.

Živjeti za druge nije samo zakon dužnosti već i zakon sreće.

Bolje bit će da zaboraviš i smiješiš se nego da se sjećaš i tuguješ.

Nikada ne znaš koliko je dovoljno dok ne znaš koliko je previše.

Mnogi ljudi ne bi prepoznali svoj karakter ni da ga sretnu na ulici.

Pobjednici ne odustaju. Odustajanjem se ne pobjeđuje.

Kažu da čovjek samo jednom u životu pronađe pravu ljubav, ali nitko ne zna hoće li je uspjeti prepoznati...

Naša životna zadaća nije da uspijemo nego da nastavimo živjeti u dobroj namjeri.

Bolje je nemati i voljeti nego imati i biti prevaren.

Najgori način da ti netko nedostaje jest sjediti kraj njega i znati da ga ne možeš imati...

Onaj za kojim plačeš ne zaslužuje da plačeš za njim jer nije toga vrijedan. Da je, zasigurno te ne bi mogao rasplakati i ne bi dopustio da zbog njega plačeš.

Samo zato što te netko ne voli onako kako bi volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

Kada muškarac ustane da govori, ljudi ga obično prvo slušaju pa tek onda gledaju. Kod žena je drugačije. Njih prvo ljudi pogledaju, pa ako im se svidi to što vide, tek onda slušaju.

Uvijek imamo dovoljno vremena ako ga koristimo na pravi način.
My Favorite Lyrics
SANDI - MALENA

Malena, noćas srušio se svijet,
Malena sve je tako glupo bez tebe,
sad kad je stvarno kraj
Bože snage mi daj samo da prodje ova noć,
tako prokleto sam čekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe.
Malena, oduvijek si znala tko sam ja,
Malena, ne mogu ja bez tvojih oblaka,
sad sve su iste ko ti i sve se smiju ko
ti kako su lijepe samo da znaš
i sve me lažu ko ti,
i sve me ljube ko ti
Malena, kako ću bez tebe sutra,
Malena, falit će mi s tobom jutra,
ima drugih, ima boljih,
ali nebo zna, samo ti si moja Malena...

TUTTI FRUTTI BAND - VOZIO SAM CIJELU NOĆ

Noć je bila hladna, a tama ljepljiva
Umor cijelog svijeta na mojim očima
Iza mene bezbroj kilometara
Bijela crta vodi do tvog jastuka
Pored puta spavali su gradovi
U jednom daleko spavala si ti
Kucam ti na vrata
Da mi otvoriš
Što te budim rano
da se ne ljutiš

Vozio sam cijelu noć da ti kažem da te volim
Da ti ljubim oka dva sanjiva
Vozio sam cijelu noć da ti kažem da te volim
i da zaspem kraj tebe najdraža...

ZDRAVKO ČOLIĆ - TI SI MI U KRVI

Pogledom me miluješ, k'o da me dodiruješ,
i svaki put kao da je prvi.
Ja stalno mislim prestat će,
iz čista mira nestat će,
al' požuda ne prestaje, ti si mi u krvi.

Toliko dugih godina, uzimanja, davanja,
ostajem posljednji i prvi.
Zbog tebe sanjam Cigane
i smišljam slatke prevare,
al' djavo se ne predaje, ti si mi u krvi.

Ako te odvedu
Cigani Čergari,
ili te ukradu strašni
Haremski čuvari

Ako te odvedu
ja ću da poludim
bez tebe ne umijem više
jutrom da se budim.

Ako te odvedu
sve će da se sruši
pamti me ko prijatelja
čuvaj me u duši..

I onda
kad misliš da je prekasno
za snove, za sve...

CRVENA JABUKA - KAD ĆEŠ MI DOĆI

kad ćeš mi doć
pitala si me
svaka mi je noć
hladna bez tebe..
kad ćeš mi doć
plače mi se
bar jednu noć
sjeti me se..
doći ću, doći ću, doći
kad oblaci pođu vjetrovima
prospu kišu cvjetovima
i krevet za nama bude plakao
kad mjesec sunce otjera
kad za mnom krene potjera
kad raspiše se ucjena
na moju glavu glavu blesavu...

CRVENA JABUKA - LUD ZA TOBOM

Pusti me da ležim tu, na snijegu
smrznut ću se, to sam baš i htio
kad se jutrom probudim kraj tebe
neću više biti što sam bio

lud za tobom
k'o stražar za snom
lud za tobom
vilom, rospijom

pustit ću da zalije me kiša
kad te opet budem želio
neka budem mokar poput miša
ma sve ću biti samo neću to, nikada

lud za tobom..

kad se sunce promoli kroz grane
i kad sivoj magli dođe kraj
ugledat ću život s ljepše strane
i tada ću znati - još sam taj
što je... lud za tobom...

CRVENA JABUKA - SJEĆANJA

kada pomisliš
jednom na mene
ako ti još ponešto značim
ne pitaj
nebo pogledaj
zvijezda sjaj
tamo ćeš me naći
znaj
ako postoji mirna uvala
neki grad
i neki skriveni kutak
zaplači
suze ne skrivaj
pusti glas
barem na trenutak
i znaj
neka sjećanja ove noći bole
srcima što se tajno vole
nek te ponesu
neke pjesme stare
nejakim suzama gitare
i oprosti mi
još te volim ja
ako postoji mirna uvala
neki grad
i neki skriveni kutak
suze ne skrivaj
pusti glas
barem na trenutak...

CLAUDIA BENI - TAKO HRABAR DA ME OSTAVIŠ

vidim da je tako lako tebi otići
nakon svih onih dana lako me zamijeniti.
a budio si me prije svitanja,
tražio si nježnost,ja ništa nisam pitala..

tako hrabar da me ostaviš
jak kad treba lagati
siguran si u to da je
s tobom nezamjenjivo.
tako hrabar da me ostaviš
spreman da me zamjeniš
ostati nisi,nisi ni probao..

a budio si me prije svitanja,
tražio si nježnost,ja ništa nisam pitala..
ako sada odeš
mene ti zaboravi.
neka vjetar nosi riječi,
ove riječi ljubavi...

BIG BLUE BAND - PRIZNAJ MI

Sve je tu, kao nekada
Noćas vrijeme je stalo za nas
Pričaj mi, makar laži sve
Znaš da vjerujem kada tako gledaš me

Priznaj mi da li i sad sanjaš ti
Snove što smo skupa sanjali
Znam da kasno je, znam da tražim previše
Nakon svega što smo prošli mi

Priznaj mi...

Sve je tu, samo ti i ja
Dodir tijela tvog, okus pobjeda
Tvoje usne nude prošlost, nakon lutanja
Tvoje oči bude nemir, koji dobro znam

Priznaj mi da li i sad sanjaš ti
Snove što smo skupa sanjali
Znam da kasno je, znam da tražim previše
Nakon svega što smo prošli mi

Priznaj mi, da me smiriš kada stignu vjetrovi
Kad mi more dušu zapjeni...

JASMIN STAVROS - BILA JE

Dugo je nema, pa lažem
da sam je prebolio,
a znam nikada nisam
poslije nikog volio
ona je stigla sa juga
lagano u život moj
nestala ko proljetna duga,
ja još uvijek nisam svoj

Isti mi je svaki dan,
kao vječnost dosadan
i bilo gdje da pogledam,
sjetim se nje

Bila je jesen života mog,
bila je ljeto srca vatrenog,
bila je zima topla i ugodna,
u mome krilu bila je sigurna

Dugo je nema pa lažem
da sam sve prebolio
lijepu ko proljetna duga,
samo nju sam volio

Isti mi je svaki dan,
kao vječnost dosadan
i bilo gdje da pogledam,
sjetim se nje....

.. LaNa & VeKi ..

subota, 23.09.2006.

Novi Dizajn :)

Evo mene opet :) s novim dizajnom i novim postom i novom pjesmom :)

da čujem, kako vam se sviđa? inače, ja sam napravila ovu sliku iza, a moja sestra je napravila dizajn. hvala seCi roflrofl
pjesmu sam ja izabrala, predobra je. sad ću vam i lyricse staviti. inače, kod mene nema ništ novo, 2.10. mi fax počinje tako da sam u DJ do nedjelje i onda u nedjelju idem u OS. ovih dana ćemo Ivana&ja stvari prenijeti tamo što nam trebaju... nijednoj se baš ne ide... namcor znam da ću svaki vikend biti u DJ i ništa me u tom neće spriječiti cool
u četvrtak smo bili kod Mislava: pilence, boška, yasmine, tihana, darija, marija, dalija, zry, đozi, sisa, tiho, korab, karol i ja na karaoke partyu. bilo stvarno dobro, imam i nekih slika, ali nisma ih još prebacila s fotića... pa čim prebacim, stavim na blog. pozz svima, sad žurim, kira bi na net cool

Always - Bon Jovi

This Romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up

It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up
Now I can't sing a love song
Like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh, some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips, to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes, I'm just a man

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I'll wish I was him 'cause those words are mine
To say to you till the end of time

Yeah, I will love you baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always

If you told me to cry for you
I could
If you told me to die for you
I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you
Well, there ain't no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We'll find a place where the sun still shines

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always


Hvala na komm, pozz svimaaaaa mahmahmahmah

- 15:40 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sve što želite znati o meni
-zovu me Svijetlana - Lana, Lumy, Svy :)

-ako me trebate, možete me naći na:
lana-croatia@hotmail.com

-prilažem i svoju sliku :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-jako jako zaljubljena, do ušiju i preko cerekcerek
-naj frendica mi je moja druga Ivana.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najviše vremena provodim s Pilencetom, Boškom, Ivy, Mirelom ... Uz Vedrana s kojim provodim najviše vremena :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Boška&Pilence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pilence&Ich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zry&Lana&Ivy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Veki&me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mi cerek


Ljubav na prvi pogled

blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog


blog


blog


blog


blog


layout for myspace


blog layout


blog layouts


blog Layouts


blog images


blog


blog


blog


blog


blog images


blog images


blog images


blog


blog layout


blog layouts


image hosting


image hosting


image hosting


blog


blog Layouts


layout for myspace


layout for myspace


blog Layouts


image hosting


blog


blog layouts


blog layouts


blog layouts


blog


image hosting


blog images


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


blog Layouts


layout for myspace


image hosting


image hosting


blog layout


blog Layouts


image hosting


image hosting


blog


image hosting


image hosting


blog Layouts