< | siječanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
NAJPOZNATIJI bavarski brand objavio je prve informacije i fotografije dugoočekivanog nasljednika modela Z3 Coupe. Budući suparnik Porscheovog Caymana krenuo je u pravi blitzkrieg. Oružje najvećeg kalibra je spremno, a u ovom slučaju se radi o dva najvjerojatnije najbolja šestcilindrična redna motora.Najviše zanimanja će prema očekivanjima privući novi pripadnik obitelji sportaša. Naravno, radi se o M izvedbi koju u ovom slučaju pokreće 3,2-litarski redni šestocilindraš. Maksimalnih 343 KS razvija pri 7.900 o/min, dok je 365 Nm zakretnog momenta raspoloživo pri 4.900 o/min. O pravim mogućnostima automobila najbolje govori podatak kako je 80% zakretnog momenta dostupno već pri 2.000 o/min, te da ubrzanje do 100 km/h traje svega pet sekundi. Osim šest-stupanjskog ručnog mjenjača valja ima ti na umu da je i ovdje maksimalna brzina limitirana na 250 km/h.
Uglavnom, mehanički blizanac nedavno predstavljenog Z4 Roadstera u M izvedbi ima i jednu prednost u odnosu na inačicu bez krova. Naime, ukrepljenje elementima krova značajno je povećalo krutost. Za izvijanje od 1 stupanj potrebno je djelovati momentom od 32.000 Nm ili jednostavnije, Z4 Coupe je u pogledu stabilnosti i upravljivosti na korak do natjecateljskih mogućnosti. James Bond-ov nedosanjani san je čistokrvni M. Kompozitne kočnice s modela M3 CSL, diferencijal s blokadom, hidraulični servo i ekskluzivni 18-inčni aluminijski naplatci su samo neki od detalja zbog kojih konkurencija ne spava.I za kraj spomenimo da će se model nuditi u osam boja, uključujući tri nove, rezervirane za M izvedbu.
Druga karika u lansiranju novog modela je moderni trolitreni šest-cilindarski motor, s 265 KS i 315 Nm. U ovom slučaju Z4 Coupe (3.0si) postiže 100 km/h za 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je opet 250 km/h. Pomalo neočekivano, BMW kod ovog modela naglašava ekonomičnost. Za razliku od beskrupuloznog M-a i negovih 12,1 l/100 km u prosjeku, "baby M" se zadovoljava sa svega 8.9 l/100 km.
Idealni raspored masa i posljedično odličnu izbalansiranost svih mehaničkih dijelova ne treba posebno spominjati. Još ćemo tek spomenuti da slabija inačica ima broj manje kotače (razina SE), ali i 40 litara veći prtljažnik (340 l). Potonje je posljedica pomicanja akumulatora iz prtljažnog prostora. BMW Z4 3.0Si će se nuditi u deset boja vanjštine, osam varijacija interijera i pet razina opreme. I za kraj riječ dvije o cijenama. Z4 Coupe će na britanskom tržištu stajati između 45.600 (3.0si SE) i 60.000 eura koliko je potrebno izdvojiti za M inačicu.