< | siječanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
BOMBASTIČNI ulazak Ferrarija u 2006. godinu. Budući model 599 GTP je više od atraktivnog dvosjeda. Prije svega to je Ferrari, a potom možemo reći kako je u njega ugrađen najsnažniji serijski V12 motor. Posljednji novitet iz Maranella koncentrira posljednja Ferrarijeva dostignuća u svakom smislu. Nasljednik modela 550/575 Maranello po odijelo je skočio do Pininfarine, dok je mehanika razvijena na osnovi beskompromisnog Enza
Iako će performanse ostati tajna sve do premijere na ženevskom auto-salonu, najviše priča vrtit će se upravo o toj tematici. 5.999 V12 sa 620 KS pri 7.600 o/min u kombinaciji s aluminijskom karoserijom i šasijom daju omjer mase i snage od 2,6 kg/KS - osjetno bolje od konkurencije. Dovoljno da nam da povoda maštati o mogućnosti ovog jedinstvenog automobila. Pogon naravno ostaje stražnji, a rasprava nema niti oko mjenjača. On je šest-stupanjski i jedan od najboljih koje novac može kupiti. Dizajn, idealan miks elegancije i sportske agresivnosti upotpunjuje priču o V12 klasicima među kojima su 250 GT, 275 GTB i 365 GTB4. 599 GTB, ukoliko ga neki paparazzi prije ne "ulovi", moći će se vidjeti već koncem veljače na ženevskom salonu čija će nesumnjivo biti najveća zvijezda.