< | siječanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Auti,motori,cure sve što dečkima treba.
hit Counter
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog
Auti iz ankete
Nissan Skyline
Porsche Cayman
Ferrari Enzo
Toyota Supra
VW Jetta
Honda S2000
Mitsubischi Lancer Evo IX
Bmw 1
P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!
P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !
P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !
P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !
Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!
Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".
Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."
Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku
Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!
Kutak za užitak
U AUTOINDUSTRIJI je najbolje ne dopustiti konkurenciji da se približi. U Porscheu to izgleda dobro znaju i u Los Angelesu predstavljaju dosad najsnažniju izvedbu Cayenne-a. Time je ovaj model postao drugi najsnažniji Porsche svih vremena, jača je jedino Carrera GT. Nije trebalo puno čekati da Porsche odgovori na Mercedeosvo lansiranje ML-a u AMG izvedbi snažnoj 510 KS. Cayene Turbo u snažnijoj izvedbi dobiva nastavak S u imenu i dodatnih 71 KS ispod poklopca motora. Preciznije, radi se o 383 kW/521 KS maksimalne snage pri 5.500 o/min i 720 Nm zakretnog momenta, kojeg ostvaruje u rasponu od 2.750 do 3.750 o/min.
Ovako motorizirani Cayenne postiže 100 km/h za 5.2 sekundi, u petom stupnju ubrzat će od 80 do 120 km/h za 5.4 sekundi, a maksimalna brzina je limitirana (!!!) na 270 km/h. Do veće snage došlo se detaljnim modifikacijama na 4.5 V8 twinturbo motoru. Od važnijih novina valja spomenuti nove međuhladnjake stlačenog zraka većeg protoka, te povećanje tlaka prednabijanja s 1.7 na 1.9 bara. Zanimljivo je da se sve to nije odrazilo na potrošnju goriva, koja je ostala neizmijenjena.
Kako bi svojem vlasniku omogućio da na što ugodniji i sigurniji način iskusi sve draži najbržeg serijskog SUV-a na svijetu, Porsche je preradio i podvozje.Kalibriranjem ovjesa poboljšana je stabilnost, a vozilo je postavljeno na 20-inčne kotače s gumama mjera 275/40. Lista novosti završava potentnijim kočnicama s 30 mm većim diskovima sprijeda, odnosno 28 mm straga. I na kraju recimo još da će na cesti biti teško distancirati model od "obične" Turbo izvedbe. Osim većih kotača i pravokutnog presjeka ispuha, znak raspoznavanja je i značka s imenom izvedbe na stražnjem kraju.