< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Auti,motori,cure sve što dečkima treba.


Counters

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi:
najboljefrebdice.blog
skippy2.blog







Auti iz ankete

Nissan Skyline
Image Hosted by ImageShack.us

Porsche Cayman
Image Hosted by ImageShack.us

Ferrari Enzo
Image Hosted by ImageShack.us

Toyota Supra
Image Hosted by ImageShack.us

VW Jetta
Image Hosted by ImageShack.us

Honda S2000
Image Hosted by ImageShack.us

Mitsubischi Lancer Evo IX
Image Hosted by ImageShack.us

Bmw 1
Image Hosted by ImageShack.us

Novosti



Vicevi

P: Kako policajac otvara konzervu?
O: U ime zakona, OTVORI !!!!

P: Koliko ima viceva o plavusama?
O: Nema nijedan , sve je istina !

P: Zasto plavusa nosi crne gacice?
O: Zali za nevinoscu !

P: Zasto plavusa puzi po trgovini?
O: Trazi niske cijene !


Na ekranu se pojavljuju goluzdrave IGRACICE. Otac pogleda na sina
i rece:
-Djete, hajde u krevet!
-Rano je, tata!
-Nije rano, vrijeme je!Vidiš da su se i ove tete skinule!

Govori banana vibratoru "Sta se ti treses, kad ce mene ionako pojesti".

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"
Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."
Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"
Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Dragi, otpusti ovog vozaca, molim te! Danas me dva puta zamalo ubio.
- Nemoj tako, zeno, dajmo covjeku jos jednu priliku

Kaze Perica mami:
Mama, tata je opet pijan!
A, otkud ti to znas?
Pa eno ga opet brije ogledalo!

Kutak za užitak

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 23.11.2006.

Pozdrav

burninmadhttp://s1.bitefight.ba/c.php?uid=17574burninmad

-dobra stranica kliknite



| komentari (5) | print | # |

utorak, 21.11.2006.

YZF-R6

Image Hosted by ImageShack.us
Motor
Tip motora: 4-taktni, linijski, 4 cilindra, DOHC, 16 ventila
Hlađenje motora: Hlađenje tekućinom
Obujam: 599ccm
Provrt x hod: 67.0mm x 42.5mm
Stupanj kompresije: 12.8:1
Maks. snaga: U vožnji: 97.8kW (133 HP) @ 14,500rpm Na mjestu: 93.4kW (127 HP) @ 14,500rpm
Maks. okretni moment: U vožnji: 68.0Nm (6.93 kg-m) @ 12,000 rpm Na mjestu: 66.0Nm (6.73 kg-m) @ 12,000 rpm
Podmazivanje: Uljna pumpa
Karburatori/Napajanje gorivom: Elektronsko ubrizgavanje goriva
Spojka: Višelamelna, mokra
Sustav paljenja: TCI
Pokretanje: Električno
Prijenos: 6 stupnjeva
Prijenos: Lanac
Obujam spremnika goriva: 17 litara
Količina ulja: 3,4 litara
Image Hosted by ImageShack.us
Šasija
Šasija: Aluminijski, lijevani - Deltabox V
Prednji ovjes: Up-side-down teleskopske vilice
Hod ovjesa, sprijeda: 120mm
Stražnji ovjes: Njihajuća ruka
Hod ovjesa, straga: 120mm
Stražnji ovjes: Dupli diskovi, FI 310mm
Stražnja kočnica: Diskovi, FI 220mm
Prednja guma: 120/70 ZR17M/C (58W)
Zadnja guma: 180/55 ZR17 (73W)
Image Hosted by ImageShack.us
Dimenzije
Dužina: 2,040 mm
Širina: 700 mm
Visina: 1,100 mm
Visina sjedala: 850 mm
Razmak osovina: 1,380 mm
Najmanja udaljenost od tla: 130 mm
Suha težina: 162 kg



| komentari (17) | print | # |

ponedjeljak, 20.11.2006.

Narod zadovoljan i samouvjeren

Image Hosted by ImageShack.us
Svoje automobile vlasnici su ocijenili gotovo pa osmicom. Više od 70 posto muškaraca sami sebe smatraju natprosječnim vozačima. Žene su nesigurnije. Policija je sve bolja.

Prema velikom istraživanju internetske stranice www.4kotaca.net, po cestama Lijepe naše krstare vozila prosječne starosti od 6,6 godina.
Najstariji automobili voze se u Dalmaciji i istočnoj Hrvatskoj, najnoviji u Istri i Primorju.

Vlasnici su uglavnom vrlo zadovoljni svojim metalnim ljubimcima. Muškarci su im dali ocjenu 7,8, žene 7,6. Našim ljudima najvažnija karakteristika auta je pouzdanost i sigurnost, zatim potrošnja i cijena, a tek je na petom mjestu izgled, koji je važniji pripadnicima jačeg spola.
Čak 70 posto muškaraca sebe smatra bogomdanim vozačima. Svaki četvrti sam sebe svrstava među 10 posto najboljih hrvatskih vozača. Žene su već manje samouvjerene - da su natprosječno kvalitetne vozačice misli njih 53 posto.

Nešto više od 40 posto ispitanika smatra da je ponašanje prometne policije isto kao i ranijih godina, no njih gotovo 37 posto mišljenja je da su se čuvari reda 'popravili ili znatno popravili' u posljednje vrijeme. Najkritičniji prema muriji su, naravno, najmlađi vozači(ce).
Prosječni Hrvat mjesečno potroši 750 kuna na gorivo. Najviše ih se vozi na benzin. Automobil se pere jednom mjesečno. Skoro svaki četvrti vozač ne koristi Dalmatinu jer im je preskupa, deset posto uživa u staroj cesti, a nekih 30 posto baš uvijek će od Zagreba do Splita autocestom...burninmad



| komentari (1) | print | # |

ponedjeljak, 08.05.2006.

burninmadbok svimaburninmad



| komentari (4) | print | # |

nedjelja, 29.01.2006.

BMW Z4 Coupe: Konačno!

Image Hosted by ImageShack.us
NAJPOZNATIJI bavarski brand objavio je prve informacije i fotografije dugoočekivanog nasljednika modela Z3 Coupe. Budući suparnik Porscheovog Caymana krenuo je u pravi blitzkrieg. Oružje najvećeg kalibra je spremno, a u ovom slučaju se radi o dva najvjerojatnije najbolja šestcilindrična redna motora.Najviše zanimanja će prema očekivanjima privući novi pripadnik obitelji sportaša. Naravno, radi se o M izvedbi koju u ovom slučaju pokreće 3,2-litarski redni šestocilindraš. Maksimalnih 343 KS razvija pri 7.900 o/min, dok je 365 Nm zakretnog momenta raspoloživo pri 4.900 o/min. O pravim mogućnostima automobila najbolje govori podatak kako je 80% zakretnog momenta dostupno već pri 2.000 o/min, te da ubrzanje do 100 km/h traje svega pet sekundi. Osim šest-stupanjskog ručnog mjenjača valja ima ti na umu da je i ovdje maksimalna brzina limitirana na 250 km/h.
Image Hosted by ImageShack.usUglavnom, mehanički blizanac nedavno predstavljenog Z4 Roadstera u M izvedbi ima i jednu prednost u odnosu na inačicu bez krova. Naime, ukrepljenje elementima krova značajno je povećalo krutost. Za izvijanje od 1 stupanj potrebno je djelovati momentom od 32.000 Nm ili jednostavnije, Z4 Coupe je u pogledu stabilnosti i upravljivosti na korak do natjecateljskih mogućnosti. James Bond-ov nedosanjani san je čistokrvni M. Kompozitne kočnice s modela M3 CSL, diferencijal s blokadom, hidraulični servo i ekskluzivni 18-inčni aluminijski naplatci su samo neki od detalja zbog kojih konkurencija ne spava.I za kraj spomenimo da će se model nuditi u osam boja, uključujući tri nove, rezervirane za M izvedbu.
Image Hosted by ImageShack.us
Druga karika u lansiranju novog modela je moderni trolitreni šest-cilindarski motor, s 265 KS i 315 Nm. U ovom slučaju Z4 Coupe (3.0si) postiže 100 km/h za 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je opet 250 km/h. Pomalo neočekivano, BMW kod ovog modela naglašava ekonomičnost. Za razliku od beskrupuloznog M-a i negovih 12,1 l/100 km u prosjeku, "baby M" se zadovoljava sa svega 8.9 l/100 km.
Image Hosted by ImageShack.us
Idealni raspored masa i posljedično odličnu izbalansiranost svih mehaničkih dijelova ne treba posebno spominjati. Još ćemo tek spomenuti da slabija inačica ima broj manje kotače (razina SE), ali i 40 litara veći prtljažnik (340 l). Potonje je posljedica pomicanja akumulatora iz prtljažnog prostora. BMW Z4 3.0Si će se nuditi u deset boja vanjštine, osam varijacija interijera i pet razina opreme. I za kraj riječ dvije o cijenama. Z4 Coupe će na britanskom tržištu stajati između 45.600 (3.0si SE) i 60.000 eura koliko je potrebno izdvojiti za M inačicu.




| komentari (2) | print | # |

subota, 21.01.2006.

SAD: Chevrolet pregazio Ford, prodano 17 milijuna vozila

Image Hosted by ImageShack.us
PREMA najnovijim informacijama prošle je godine na tržištu SAD-a prodano gotovo 17 milijuna vozila, što je neznatan porast u odnosu na godinu prije. Puno zanimljiviji podatak je da Ford nakon 19 dugih godina mora odstupiti s trona i titulu najprodavanije marke prepustiti Chevroletu. Iako je Ford u 2005. godine zabilježio blagi porast prodaje u osobnom programu, fijasko gospodarskog programa (manjak od 189.932 vozila) doveo je do značajnog pada ukupne naklade. Tijekom 2005. godine Amerikanci su kupili 2.634.041 Fordova, dok je Chevrolet godinu završio s 2.651.124 prodana vozila. Dovoljno za prvo mjesto i povijesnu pobjedu na koju je Chevrolet čekao dva desetljeća.U Chevroletu ne planiraju dugo slaviti trijumf nad Fordom, već se okreću planiranju poslovanja u godinama koje slijede. Prema službenom priopćenju Chevrolet će samo tijekom ove godine predstaviti 19 novih modela. Mark Fields, predsjednik Forda USA, posljednja dešavanja nije htio posebno komentirati, već je samo konstatirao kako je Fordu od krune puno važnija briga prema kupcima. Da, izjava je to kojoj više nitko ne vjeruje. Uostalom, Ford je čak i na kanadskom tržištu morao priznati poraz. Tamo je blagi pad prodaje kumovao padu za jedno mjesto, prešišao ga je DaimlerChrysler, a prvo mjesto i dalje drži GM.Međutim, uspjeh Chevroleta nije značajno popravio GM-ovu poziciju. Godišnja prodaja koncerna pala je za 4.3 %, a jedini lošiji bio je Ford s padom od 5 %. Kao što GM-u ne pomaže solidan status Saaba, tako se Fordu baš i nije isplatio visoki imidž Volva i Jaguara.

Ukupne brojka za tržište SAD iznosi 16.912.554 prodana vozila, što je 0.4 % više u odnosu na godinu prije.

Uzlet Toyote i Nissana

Svjetski uspjeh Toyote ocratava se i na američkom tlu gdje je zabilježen porast prodaje od 9.7 % i godišnja naklada od čak 2.260.296 vozila. Uvjerljiva je i Honda čija prodaja je porasla za 4.9 % i zaustavila se na 462.472 prodanih primjeraka. Povijesni uspjeh slavi Nissan koji je uz pomoć Infinitija, svog luksuznog branda, prvi put prodao više od milijun vozila. Korejski gigant je poput Toyote nezaustavljiv. 6.1-postotno povećanje prodaje i 730.863 prodanih vozila (Hyundai i Kia) daju naslutiti da u narednim godinama možemo očekivati probijanje granice od milijun vozila. Japanske marke uspješno je pratio tek jedan američki gigant. DaimlerChrysler je uz pomoć uvijek uspješnog Mercedesa podigao prodaju za 4.2 % ostvarivši ukupnu prodaju od 2.529.254 vozila i zauzevši treće mjesto.

Solidan uspjeh europskih marki

BMW-u je tijekom prosinca neznatno pala prodaja, ali je zato na razini 2005. godine ostvaren porast prodaje od 3.7 % i ukupna prodaja od 307.465 vozila, što uključuje još i Mini, te Rolls-Royce. Volkswagen je u kombinaciji s Audijem i Bentleyem u prosincu povećao prodaju za čak 18.5 %, što ipak nije bilo dovoljno da se popravi godišnji saldo. 2005. godina je s ukupno 310.915 prodanih vozila bila za 7.6 % lošija od godine prije. U Porscheu mogu biti više nego zadovoljni s minimalnim porastom prodaje. Očito da se pad popularnosti Cayenne-a nije još odrazio na američko tržište. Tijekom prošle godine u SAD-u je prodano 31.933 Porscheovih vozila.




| komentari (2) | print | # |

četvrtak, 19.01.2006.

Seat Leon 1.6i Reference: Golf na drugi način

Image Hosted by ImageShack.us
ODMAH nakon gradskih mališana kompakti su najpopularniji segment na hrvatskom tržištu, i to s gotovo trećinskim udjelom. Veliki izbor i česte prodajne akcije učinili su automobile poput Golfa, Astre i Meganea učestalim pojavama na našim cestama. Od zadnjeg kvartala prošle godine društvu odabranih pridružio se novi Leon - idealan izbor za sportske estete koji traže automobil kojeg osim vanjske ljepote prati i ona unutarnja, utemeljena na pouzdanoj mehanici i prihvatljivoj cijeni. Sličnosti s prethodnikom predstavljenim potkraj prošlog desetljeća (1999. g) gotovo je ne moguće pronaći. Zadržani su tek osnovni nazori, u ovom slučaju sportska nastrojenost i mehanika ostalih Volkswagenovih modela iz kompaktnog segmenta. Seat je u međuvremenu pridružen Audi grupi, što je posebno vidljivo upravo na Leonu.
Image Hosted by ImageShack.us
Tehnički srodan Audiju A3, novi Leon krasi sportska elegancija, kao niti jedan model u cijelom Volkswagenovoj obitelji. Nadalje, novi je model osjetno narastao u svim smjerovima; duljina bilježi plus od 132 mm, širina 26 mm, a visina 19 mm.Hrabro preuzimanje smjernica postavljenih na Salsi i majstorska ruka Waltera da Silve stvorili su jedan od najljepših modela u klasi. Najbolji dokaz ovoj konstataciji je činjenica da već bazni model na prvi pogled djeluje privlačno. Druga strana medalje je pretjerana sličnost prednje polovice vozila s monovolumenskim modelima, Alteom i Toledom, što bi mnoge moglo zbuniti i dovesti do slatkih problema. Uistinu, Altea i Leon imaju više dodirnih točaka nego novi i stari Leon.
Image Hosted by ImageShack.us
Sve prije rečeno pada u vodu kada se pogleda automobil s boka ili odostraga. Gotovo coupe-ovske linije upotpunjene su osebujnim rješenjima, istina već viđenim na Alfinim modelima, ali vrlo efektnim i dobrodošlim. Rukopis Waltera da Silve ne pozna granice. Uostalom, ono što je dobro ne treba mijenjati, a i svaka novina donosi rizik i trošak, što niti jedan poslodavac ne želi.Unutrašnjost je nešto manje revolucionarna. Već viđena rješenja i zadovoljavajuća prostranost donose brojna odobravanja. Kokpit nastrojen vozaču na testnom je modelu bio upotpunjen sportskim paketom čiji najvidljiviji element su sportska sjedala i sportski upravljač.
Pridodamo li svemu tome dopadljivu ploču s instrumentima, alu dekoraciju i odličnu poziciju za volanom jasno je kako je sportski štih i ovdje u prvom planu.
Image Hosted by ImageShack.us
Ono što će neke razočarati je (pre)tvrda plastika i nedostatak originalnost vidljiv u nedorađenim detaljima Poznati VW-ovi prekidači i sučelje audio-sustava samo su one najučljivije poveznice s Octaviom, Golfom i ostatkom društva. Dobra strana neraskidivih veza s Njemcima je visok stupanj završne obrade koji garantira dugovječnost lišenu neugodnih iznenađenja.Priču o unutrašnjosti završava prtljažnik, još jedan dokaz Leonove vrijednosti. Ravnih stranica i zapreminom od osnovnih 341 litara (1.166 l s preklopljenom stražnjom klupom) zadovoljit će potrebe prosječnih obitelji. Dojam kvari tek previsoki utovarni rub i nespretno odmjereni bočni pretinci. Od pet dostupnih motora nas je zapao onaj najslabiji. 1.6-litreni benzinac s jednim bregastim vratilom i osam ventila je stari znanac i jedan od trajnijih na tržištu. Raspolaže sa 102 KS i 148 Nm, a u slučaju Leona čini početak ponude. Usuglašen sa solidnim pet-stupanjskim ručnim mjenjačem nudi više od očekivanja. Performanse su iznad očekivanja (0-100 km/h za 11,7 s, 184 km/h), a niti potrošnja nije pretjerana. Prosjek od osam litara vrijedi kod vozača visoke prometne kulture, dok se stanje u gradskim uvjetima redovito piše s dvije znamenke. U našem slučaju, prosječna potrošnja je iznosila okruglih devet litara, što je s obzirom na uvjete sasvim pristojan rezultat.
Image Hosted by ImageShack.us
Nesumnjivo najbolji dio automobila je podvozje. Više puta dokazana kombinacija multilinka straga i mcphersona straga u Leonu se prikazuje u najboljem svijetlu. Savršeno pogođena tvrdoća pruža uzornu stabilnost u svim situacijama. Jednako je korektan i upravljač, što automobil čini odličnom bazom za ugradnju snažnijih motora.Međutim i ovako motoriziran Leon može biti vrlo brz, posebno u zavojima, kada ga je gotovo nemoguće izbaciti iz putanje. U sportskim nadmetanjima neizostavna je povišena buka, kao posljedica tjeranja u visoke okretaje.Međutim i ovako motoriziran Leon može biti vrlo brz, posebno u zavojima, kada ga je gotovo nemoguće izbaciti iz putanje. U sportskim nadmetanjima neizostavna je povišena buka, kao posljedica tjeranja u visoke okretaje. Kao što se i očekuje, pasivna i ahtivna sigurnost je na visokoj razini. Čvrsta karoserija, masivan okvir i set od šest zračnih jastuka ulijevaju puno povjerenje u španjolskog šarmera. Sigurnosti doprinosi i elektronska logistika u vidu ABS-a i TCS-a, a zaštićeni ostaju i pješaci. Naime, prednji dio vozila je oblikovan da minimalizira ozljede za pješake u slučaju sudara.
Image Hosted by ImageShack.us
Slabiji paket opreme Reference nudi gotovo sve (osim klime) što danas traži prosječni kupac. Osim sigurnosne opreme, automobil posjeduje sve bitne elemente komfora, kao što su mogućnost podešavanja upravljača i vozačkog sjedala u svim smjerovima, elektrifikacija i solidan audio-sustav. Seat Leon starta s cijenom od 117.000 kn, dok je u našem slučaju nešto veći, popriličnih 134.723 kn. Ok, cijena definitivno nije njegov najveći adut, a što onda je?
Danas je izbor u svim segmentima, pa tako i ovom, više nego bogat. I kad pomislimo kako više nema mjesta originalnim prinovama stiže nam Seat Leon i otvara oči. Prvi je to model koji nudi spoj atraktivnog dizajna i provjerene mehanike po "normalnoj" cijeni. Da, ukoliko želite biti zamijećeni, a pritom sjediti u pouzdanom automobilu prihvatljive cijene broj opcija se drastično sužava, a Leon redovito ispliva na površinu. I još nešto, svaki drugi izbor udarit će vas još jače po novčaniku. Primjera radi, opremom i motorom usporediva Alfa 147 je oko 20.000 kn skuplja. Ili kraće. Je li moguće privlačiti poglede u Golfu? Odgovor je da, pod uvjetom da se radi o njegovoj španjolskoj izvedenici.













| komentari (0) | print | # |

srijeda, 18.01.2006.

SSC Aero: Projektil na američkoj sceni


MALOSERIJSKI bolidi već se godinama proizvode na američkom kontinentu, no usprkos vrhunskim performansama za njih se u Europi gotovo i ne zna. Posljednjih godina mainstream predstavnici, Viper i legendarna Corvette, odškrinuli su vrata i onim manje poznatim, ali ništa manje ubojitim Amerima. Nakon Saleena S7 i revivala Forda GT, na scenu stupa SSC Aero. Ne, ne radi se o Saabovom specijalnom odjelu, već o floridskoj manufakturi gdje kratica SSC stoji za Shelby Super Cars. Aero se ima čime pohvaliti. Središnje postavljen benzinski motor s aluminijskim blokom raspolaže ukupnom zapreminom od 6,3 litara. Naravno radi se o V8 koncepciji potpomognutoj kompresorskom tehnologijom. Rezultat je odličan, podatatak o maksimalnih 798 KS (pri 6.600 o/min) i 997 Nm (pri 5.800 o/min) daje naslutiti što očekuje pilota svega 1.300 kg teškog bolida. Službeno, ubrzanje do 96 km/h traje 2,94 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 370 km/h.

Ako vam ni to nije dovoljno na raspolaganju je Ultimate inačica s 1.060 KS i 1.113 Nm, odnosno najbrži američki automobil svih vremena. Njegova maksimalna brzina procjenjena je na 418 do 439 km/h.Za sigurno zaustavljanje brinu se 356-milimetarski diskovi sa šestero-klipnim kliještima, dok sam automobil počiva na 18-inčnim kotačima sprijeda i broj većima straga. Jednako upečatljive su i gume, sprijeda mjera 245/45 R18, dok su na stražnjoj osovini ugrađeni "valjci" u veličini 345/30 R19.Floridski bolid zadržava civilne nazore. Iako se štedjelo na masi izradom karoserije od ugljičnih vlakana, zahtjevi tržišta ni ovaj put se nisu mogli zaobići. Tako SSC Aero nije ogoljen do kraja, već poput kakove krstarice posjeduje električne podizače prozora, centralno zaključavanje, klimatizaciju, audio-sustav s 10 zvučnika, pa čak i DVD sustav sa zaslonom dijagonale 19 cm. Naravno, kod Ultimate izvedbe sve elemente je potrebno posebno platiti. Najnoviji uradak uspješno je startao. Predstavljen na ovogodišnjoj SEMA-i u Las Vegasu odmah je izazvao veliki interes javnosti. Čak se niti u američkim okvirima basnosnovna cijena za ne-europski automobil od 239.000 USD ne čini kao velika prepreka. Nažalost, Europa još neko vrijeme neće ugostiti ovakve automobile. Priča za sebe je Utimate Aero čija cijena je 654.000 USD.





| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 15.01.2006.

Peugeot 207 - novo lice bestselera

Image Hosted by ImageShack.us
NAJVEĆI događaj u posljednjem tisućljeću, kad je u pitanju Peugeot, desio se ovih dana nedaleko Pariza. PSA koncern, točnije Peugeot, javnosti je predstavio dugoočekivanog nasljednika legendarne 206-ice. Nastavivši utabanim putevima slavnih prethodnika, Peugeotova serija 2 je naprosto osuđena na uspjeh.To govore podaci, fotografije, ali i zdravi razum. Dosljedan izvorniku i smjernicama postavljenim od strane Turčina Murat Gunaka, danas planetarno popularnog dizajnera, novi 207 kroči samouvjereno igrajući na dvije karte.
Image Hosted by ImageShack.us
Prva i najjača ostaje magnetno privlačan dizajn. Svatko će se složiti da je novi vanjski izgled puni pogodak. Iako djeluje kao temeljito redizajnirana 206-ica, koja je usput rečeno još uvijek privlačna, 207 ostaje osebujan reprezent donjeg segmenta. Neosporna sličnost s većim modelima u gami kod Peugeota je samo plus. Elegancije nikad dovoljno, pogotovo kada se radi o gradskoj klasi u kojoj nije toliko česta. Lijep izgled je na novom modelu nadograđen značajnim povećanjem gabarita. S 403 cm ukupne duljine, 207 je od prethodnika dulji čak 20 cm i izjednačen s najvećim u klasi, Fiatom Grande Punto.
Peugeot 207 je četvrti model tvrtke u B segmentu (107, 1007 i 206 koji ostaje u proizvodnji) i jedini koji ima šansi da sustigne 206-icu. U svakom slučaju radi se o teškom zadatku svrgavanja istog s trona. Konkretno, model 206 je od svog predstavljanja 1998. godine prodan u 5,4 milijuna primjeraka i drži titulu najprodavanijeg Peugeta svih vremena.
Image Hosted by ImageShack.usZnačajna su i ostala povećanja, širina bilježi plus od 7 cm (172 cm), a visina 4 cm (147 cm). Pribrojimo li svemu tome 8 cm veći razmak između osovina, 207 je osjetno komforniji od 206-ice. Profitirao je i prtljažnik sa 270 litara, što nije rekord klase, ali je značajnih 25 više od prethodnika. Ponudu motora čini šest opcija, sve odreda preuzete iz modela 206 i opremljene pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Radi se o tri benzinska (1.4/73 KS, 1.4 16V/88 KS, 1.6 16V/109 KS) i jednako toliko dizelskih HDI motora (1.4/68 KS, 1.6 HDI/90 KS, 1.6 HDI/109 KS). . Šira javnost će se prvi put s Peugeotom 207 moći susresti početkom ožujka na ženevskom auto-salonu. Prodaja modela u izvedbi s tri i pet vrata počinje na proljeće, a cijene će se u Njemačkoj kretati od 12.000 eura na više.



| komentari (1) | print | # |

Ferrari 599 GTB: Erupcija iz Maranella

Image Hosted by ImageShack.us
BOMBASTIČNI ulazak Ferrarija u 2006. godinu. Budući model 599 GTP je više od atraktivnog dvosjeda. Prije svega to je Ferrari, a potom možemo reći kako je u njega ugrađen najsnažniji serijski V12 motor. Posljednji novitet iz Maranella koncentrira posljednja Ferrarijeva dostignuća u svakom smislu. Nasljednik modela 550/575 Maranello po odijelo je skočio do Pininfarine, dok je mehanika razvijena na osnovi beskompromisnog Enza
Image Hosted by ImageShack.us
Iako će performanse ostati tajna sve do premijere na ženevskom auto-salonu, najviše priča vrtit će se upravo o toj tematici. 5.999 V12 sa 620 KS pri 7.600 o/min u kombinaciji s aluminijskom karoserijom i šasijom daju omjer mase i snage od 2,6 kg/KS - osjetno bolje od konkurencije. Dovoljno da nam da povoda maštati o mogućnosti ovog jedinstvenog automobila. Pogon naravno ostaje stražnji, a rasprava nema niti oko mjenjača. On je šest-stupanjski i jedan od najboljih koje novac može kupiti. Dizajn, idealan miks elegancije i sportske agresivnosti upotpunjuje priču o V12 klasicima među kojima su 250 GT, 275 GTB i 365 GTB4. 599 GTB, ukoliko ga neki paparazzi prije ne "ulovi", moći će se vidjeti već koncem veljače na ženevskom salonu čija će nesumnjivo biti najveća zvijezda.



| komentari (2) | print | # |

petak, 13.01.2006.

Audi A4 Cabriolet

Image Hosted by ImageShack.us
Kada krene u prodaju početkom iduće godine, redizajnirani A4 kabrio imat će u ponudi četiri motora, od kojih su tri nova u odnosu na prethodnika: Osnovni ostaje 1,8 litarski turbo-benzinac od 163 KS, slijedi 2.0 T FSI s 200 KS, te V6 2,3 FSI s 255 KS. U ponudi je i dizelski motor: 3.0 V6 TDI ojačaj s 204 na 233 KS. Ovjes je 'posuđen' iz modela A6/S4 Quattro, koji je opremljen trapezastim spojevima te obnovljenim amortizerima. U ponudi nekih modela bit će i prerađena konfiguracija servo-upravljača pod nazivom Servotronic.



| komentari (2) | print | # |

četvrtak, 12.01.2006.

Volvo C30

Image Hosted by ImageShack.us
Iz dizajnerske radionice Volva stiže novi C30 Projekt, koji napokon i mlađim kupcima daje dobar razlog da nabave svoj “vlastiti” Volvo. Tijekom rada na razvoju projekta C30, Volvo Cars je organizirao posebne centre za potrošače u nekoliko europskih zemalja. Mladi urbani poslovni ljudi sa strelovitim karijerama i intenzivnim životnim stilom pozvani su da u Volvu ocijene i daju komentare o dizajnu novog automobila te njegovim tehničkim karakteristikama. “Svjesni smo da postoji veliki broj mladih i uspješnih ljudi koje privlači naš brand, ali koji još uvijek ne mogu pronaći baš onaj Volvo model koji bi odgovarao njihovom ukusu i životnom stilu. Volvo C30 Design Concept razvijen je upravo za tu grupu kupaca,” ističe Fredrik Arp, Predsjednik i Izvršni direktor Volvo Cars korporacije.
Image Hosted by ImageShack.us
Volvo se usredotočio na samce i parove bez djece koji u automobilu vide produžetak svog nesputanog životnog stila. Kada oni kupuju odjeću, ukrašavaju svoje domove ili nabavljaju kućnu elektroniku, dizajn i brand su im posebno važni faktori – čak dotle da i automobile izabiru po istom kriteriju. „Ovi se kupci kreću brzom trakom života jureći od kuće do posla, od sastanka do teretane, od omiljenih restorana do noćnih klubova u gradu. Mnogi od njih opisuju svoj idealni automobil kao jurilicu – okretan automobil koji će ih odvesti baš tamo gdje to žele. Njih zanima atraktivan auto dizajn i zabavne vozne karakteristike i rijetko kada se voze s više od jedne osobe u automobilu,“ pojašnjava Hĺkan Abrahamsson, Projektni direktor za Volvo C30.
Image Hosted by ImageShack.us
Dizajn koncepta Volvo C30, koji je predstavljen na auto sajmu u Detroitu, nudi uvid o tome što možemo očekivati od nadolazećeg modela koji će biti u proizvodnji. Taj će se modei pojaviti na pariškom auto sajmu u rujnu 2006. i zatim će se predstavljati diljem svijeta početkom sljedeće godine.“Volvo C30 igra važnu ulogu u lovu na povećanje prodaje do 600.000 automobila godišnje. Za nas je životno važno da proširimo ponudu modela tako da i potrošači s aktivnim urbanim životnim stilom mogu odabrati svoj Volvo,” zaključio je Fredrik Arp.




| komentari (3) | print | # |

srijeda, 11.01.2006.

Ford Konceptni SAV dobio proizvodno ime S-MAX

Image Hosted by ImageShack.us
"MAX" za poseban užitak u vožnji, za prostranost, za stil, za... sve naj kažu u Ford. S-MAX predstavlja u potpunosti novi model u Fordovoj ponudi. U gami će biti smješten "ispod" MPV-a Galaxya, a "iznad" Mondea karavana. Proizvodit će se belgijskom Gentu, upravo uz novi Galaxy. Osim imena drugih službenih podataka nemamo, oni će biti objavljeni neposredno prije Ženevskog predstavljanja. Cijene ćemo doznati kasnije ove godine, dakle neposredno prije početka prodaje.



| komentari (4) | print | # |

Mitsubishi Eclipse Spider

Image Hosted by ImageShack.us
Na salonu automobila u Detroitu, Mitsubishi predstavlja i Spyder-inačicu prošlogodišnjeg Eclipsea. Ovaj kabrioletić linijama i vanjskim dizajnom nimalo ne zaostaje za legendarnim američkim kabrioletima, osim što je znatno manjih dimenzija, što se uklapa u novootkrivenu američku znatiželju za sub-kompaktima. Eclipse Spyder koristi platneni krov koji se (ra)sklapa za 19 sekundi, a umjesto žarulja u stražnja svjetla ugrađene su LE diode.
Image Hosted by ImageShack.us
Spyder dolazi s jednim od dva motora. U GT izvedbi pokreće ga 3,8 litarski V6 snage 260 KS i momenta od 350Nm, koji daje ubrzanje od oko sedam sekundi. GS pokreće 2,4 litarski MIVTEC snage 162 KS i kombinirane potrošnje od samo 12,7 L. Uz GT može se birati pet stupanjski automatski ili šeststupanjski ručni mjenjač, dok mjenjači u GS-u imaju po jednu brzinu manje. Osim toga FT ima sve četiri disk-kočnice, dok GS na stražnjim kotačima ima bubnjeve.
Image Hosted by ImageShack.us
Uz obje izvedbe standardno dolaze 17" naplatci, zračni jastuci integrirani u naslon sjedala, ABS sa EBD-om, tempomat, blokada motora, te otključavanje i paljenje bez ključa. Kupci mogu naručiti i tvornički ugrađen zvučni sustav Rockford Fosgate, pri čemu ispod stražnje klupe dolazi sub-woofer snage 650W. Vrijeme početka prodaje na europskom kontinentu nije priopćeno.



| komentari (1) | print | # |

utorak, 10.01.2006.

TechArt Magnum

Image Hosted by ImageShack.us
Porsche Cayenne Turbo poslužio je kao osnova za TechAtrov tunerski poduhvat. Među mnogobrojnim izmjenama, na prvo mjesto treba staviti performance kit TA 048/T3, koji se satoji od: dva velika turbopunjača, intercoolera, sportskog ispušnog sistema, redizajniranog usisnika, sportskog zračnog filtera i reprogramirane CPU.
Image Hosted by ImageShack.us
Na ovaj način iz poznatog V8 motora «izvlači» se 600 KS i obrtni momenat od 865 Nm, što osigurava ubrzanje od 4,5 s od 0 do 100 km/h i maksimalnu brzinu od 292 km/h. Izmjene na karoseriji su primjetne, najprije su uočljivi blatobrani prošireni čak za 8 cm, kako bi nastao prostor za smještaj naplataka prečnika 22 inča i pneumatika dimenzija 295/30 ZR 22. Kako bi se osigarale dobre vozne karakteristike u svim uvjetima vožnje, ovjes je modifikovan i dozvoljava spuštanje za 60 mm na cesti ili podizanje za 70 mm u off-roadu.
Image Hosted by ImageShack.us
Osim toga, pomenimo i izmjene na kočionom sistemu, kao i u unutrašnjosti koja se u potpunosti oblaže plemenitom kožom i ugrađuje vrhunski multimedijalni sistem.



| komentari (1) | print | # |

ponedjeljak, 09.01.2006.

Porsche Cayenne Turbo S - Najbrži postao još brži

Image Hosted by ImageShack.us
U AUTOINDUSTRIJI je najbolje ne dopustiti konkurenciji da se približi. U Porscheu to izgleda dobro znaju i u Los Angelesu predstavljaju dosad najsnažniju izvedbu Cayenne-a. Time je ovaj model postao drugi najsnažniji Porsche svih vremena, jača je jedino Carrera GT. Nije trebalo puno čekati da Porsche odgovori na Mercedeosvo lansiranje ML-a u AMG izvedbi snažnoj 510 KS. Cayene Turbo u snažnijoj izvedbi dobiva nastavak S u imenu i dodatnih 71 KS ispod poklopca motora. Preciznije, radi se o 383 kW/521 KS maksimalne snage pri 5.500 o/min i 720 Nm zakretnog momenta, kojeg ostvaruje u rasponu od 2.750 do 3.750 o/min.
Image Hosted by ImageShack.us
Ovako motorizirani Cayenne postiže 100 km/h za 5.2 sekundi, u petom stupnju ubrzat će od 80 do 120 km/h za 5.4 sekundi, a maksimalna brzina je limitirana (!!!) na 270 km/h. Do veće snage došlo se detaljnim modifikacijama na 4.5 V8 twinturbo motoru. Od važnijih novina valja spomenuti nove međuhladnjake stlačenog zraka većeg protoka, te povećanje tlaka prednabijanja s 1.7 na 1.9 bara. Zanimljivo je da se sve to nije odrazilo na potrošnju goriva, koja je ostala neizmijenjena.
Image Hosted by ImageShack.us
Kako bi svojem vlasniku omogućio da na što ugodniji i sigurniji način iskusi sve draži najbržeg serijskog SUV-a na svijetu, Porsche je preradio i podvozje.Kalibriranjem ovjesa poboljšana je stabilnost, a vozilo je postavljeno na 20-inčne kotače s gumama mjera 275/40. Lista novosti završava potentnijim kočnicama s 30 mm većim diskovima sprijeda, odnosno 28 mm straga. I na kraju recimo još da će na cesti biti teško distancirati model od "obične" Turbo izvedbe. Osim većih kotača i pravokutnog presjeka ispuha, znak raspoznavanja je i značka s imenom izvedbe na stražnjem kraju.



| komentari (5) | print | # |

nedjelja, 08.01.2006.

Honda DN-1

Image Hosted by ImageShack.us
Prije nepuna 3 mjeseca, točnije 19.-og listopada 2005.-e, Honda je na 39.-om Tokyo Motor Showu predstavila radikalno nov model sportskog motocikla, kodnog imena DN-01. Glede istoga, Honda se izjasnila da će nastaviti njegov razvoj, te da će isti biti spreman za tržište „u vrlo bliskoj budućnosti“, šte se čini da je motocikl prošao fazu studije i konceptnog vozila, kao i da je počela priprema njegove serijske proizvodnje.Studija DN-01 je opremljena kontinuiranim varijabilnim automatskim mjenjačem (CVAT) i vodom hlađenim četverotaktnim OHC dvocilindarskim motorom u V-obliku sa 680 ccm zapremine.DN-01 je konceptni model koji je razvijen pod motom „kreirajmo neke nove vrijednosti“, koje Honda shvaća doslovno, izbjegavajući da ju se pri stvaranju novog motocikla može strogo svrstavati ili zaključavati u bilo koju postojeću klasu motocikala, što je Honda oduvijek izbjegavala.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Kako je automatska transmisija bila sinonim za skutere, i time kod nekih nije bila odmah spremna za prihvaćanje u svijetu „pravih“ motocikala, Honda je zato promovirala DN-01 kao „automatsku sportsku krstaricu (cruiser)“, predstavljajući Hondin jedinstveni hidrauličko-mehanički mjenjač s besprekidnom promjenom prijenosnog omjera, skraćeno „HFT (Human Fitting Transmission)“, na slici gore krajnje desno (izgled pravi bajkerski...). DN-01 ima zadaću biti motocikl kojim je lakše upravljati nego sa mnogim motociklima na dva kotača i sa automatskim mjenjačem, pružajući istodobno puno sportskije operformanse. Tako je DN-01 jedna „krstarica novih otkrića u moto-svijetu“, koja otvoreno cilja zauzeti čelnu poziciju na rastućem tržištu motocikala za odrasle.
Image Hosted by ImageShack.us
Beskonačni varijabilni hidraulički mehanički mjenjač, skraćeno „HFT (Human Fitting Transmission)“, predstavlja najnoviju generaciju beskonačnih varijabilnih mjenjača (CVT), ali uz sjajan odaziv na gas, koji je sada vrhunske kvalitete i brzine rada, te izdržljivosti. HFT karakterizira i neskokovita promjena stupnja prijenosa, bez trzaja prilikom „šaltanja“ kroz zavoj, kao i poteškoća povezanih sa time. Vozači će moći birati između tri moda mijenjanja brzina: Drive Mode, Sports Mode i 6-brzinskm ručnim mijenjanjem brzina.Cjelokupna masa motocikla je „centralizirana“, što će reći da je raspodjela težine na prvi i zadnji kotač idealna (a to nije, kao kod automobila, 50:50). Sve to, smješteno na veliki međuosovinski razmak od 1605 mm, garantira visoku udobnost, ali i odličnu mogućnosti manevriranja samim motociklom.
Image Hosted by ImageShack.us
Kako god shvatili ovaj motocikl (koji se meni osobno veeery sviđa), on iznova dokazuje da tvrdnje i teorije nekih velikih bajkera (o tome što motocikl čini i što ga ne čini) uopće ne drže vodu. Ovo je proizvod koji „onaj nebajkerski“ svijet ipak stavlja u prvi plan pred noseve bajkera (naravno, onih koji i dalje trube da su samo oni bajkeri i da je motocikl samo ono što oni voze i imaju, dok će ostalima to biti nešto najnormalnije), dokazujući da (vlastiti i izmišljeni) kriteriji kojih smo se tu načitali nemaju veze sa ničim, a najmanje sa nečim pametnim. Čak niti tradicija nije nikada zastupala takva stajališta! Znači, niti mjenjač, niti trokut vilice, niti brzina, niti namjena, niti bilo koji kriterij kojeg se sjetite nije nikada bio (a niti bude!) kriterij po kojemu će se nešto kvalificirati motociklom ili ne. Pametnom dosta! Ako ne vjerujete meni (to opravdavam), vjerujte Hondi! Ti žuti znaju što rade, i tako već dugi niz desetljeća. A oni nisu nikada robovali nečijim nametnutim kalupima i podjelama, nastalim najčešće zbog ljubomore i nesposobnosti (tih koji nameću podjele) da naprave nešto drugačije, bolje i pametnije , a niti poznavali te „kriterije“ koje su ovdje prodavane u nebrojeno mnogo ispraznih prepucavanja, najčešće na temu skuter = motor ili ne... Jesu li zato ti žuti neuki? Da ih neki ovdje prosvijetle zbog toga? Možda Honda nešto i nauči... a vrlo su slični i mnogi ostali proizvođači, koji jednostavno odbijaju i kreirati i nametati kalupe, nego su posvećeni sveukupnom razvoju svih modela na dva kotača, na zajedničku korist i užitak.A sada molim za mišljenja o OVOM MOTOCIKLU, ne o ovom što sam ja rekao u samom neslužbenom epilogu ovog teksta... Što mislite o razvoju? Bi li to vozili? Dizajn?



| komentari (1) | print | # |

Volkswagen GX3: Na pola puta između GTI-a i motocikla


VOLKSWAGENOV dizajnerski centar u Kaliforniji i Moonraker team ove su se godine itekako dobro pripremili za sezonu američkih sajmova. U Los Angelesu je pretpremijerno predstavljen koncept GX3. Iako koncepcija koja kombinira svojstva motocikla s onima "običnog" automobila i nije više toliko revolucionarna, najnovija studija iz Volkswagena izaziva itekako veliki interes. I to ne samo atraktivnim dizajnom, već i onime što pruža svojem vlasniku. 200 km/h maksimalne brzine, 5.7 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, vjetar u kosi i jedinstven doživljaj vožnje nikad nisu bili dostupniji.Najavljena cijena je više nego privlačna, svega 17.000 USD. Naravno, ukoliko se obistini priča o serijskoj proizvodnji, koja, ruku na srce, u današnje vrijeme i nije tako nezamisliva. Osim više nego povoljnog omjera mase i snage od 4.56 kg/KS, jednako dobro zvuči podatak kako prosječna potrošnja iznosi oko 5,2 l/100 km.
Image Hosted by ImageShack.us
Posebnost Volkswagenove "trokolice" je, osim atraktivne vanjštine i vozačkog kokpita, činjenica da se radi o dvosjedu postavljenom na tri kotača, dva sprijeda i jedan straga. Pokreće ga 1.6-litreni benzinski motor od 125 KS i 152 Nm, više nego dovoljno za prometalo teško tek 570 kilograma. Snaga se putem šest-stupanjskog ručnog mjenjača prenosi na stražnji kotač mjera 315/30 R18. GX3 je dug 3.75, širok 1.85 i visok 1.2 metra, a međuosovinski razmak je 2.7 metara. Manje impresivno zvuči podatak kako je prtljažni prostor sveden na simboličnu razinu, koja u ovom slučaju iznosi 80 litara.Na projektu inovativnog koncepta u Volkswagenu rade punih godinu dana, što jasno govori da njegova uloga nije samo privući posjetitelje na štand. Naime, vodstvo u Wolfsburgu ozbiljno razmišlja o promijeni politike prema sjeverno-američkom tržištu.U prijevodu to znači da bi u bliskoj budućnosti Volkswagen mogao razvijati posebne modele koji bi karakakteristikama bili bliži američkim standardima. GX3 je tek najava onog što se sprema.






| komentari (0) | print | # |

subota, 07.01.2006.

Mazda CX7 pod svjetlima pozornice


DUGO iščekivani Mazdin crossover konačno je ugledao svjetlo dana. Prikazan je na auto-salonu u Los Angelesu, a pravu premijeru doživjet će kroz nekoliko dana u Detroitu. Kada stigne u salone na proljeće, Mazdin prvi crossover SUV model će zasigurno izazvati turbulencije na svjetskim tržištima. Na udaru su svi, od Nissanovog Murana, pa sve do etabliranih modela kalibra VW Touarega i Lexusa RX300. CX-7 predstavlja jasan odmak od flote tradicionalnih SUV-ova koji se trenutačno nude na tržištu.Proizveden je s Mazdinim zaštitnim znakom, "dušom sportskog auta" stapajući tako performance sportskog automobila s praktičnosti SUV-a.

Glavni dizajner Iwao Koizumi, čiji prijašnji radovi uključuju uspješnu Mazdu6 i RX-01 iz 1995, naziva ovu dizajnersku temu "naprednom granicom". CX-7 dovodi Mazdu i njezin Zoom-Zoom imidž u područje u kojem još nije bila.Naglašena sportska silueta glavna je novost kod ovog modela. CX7 se može pohvaliti najpoloženijim vjetrobranskim staklom, gotovo kao na osobnom automobilu. Posljedica dinamične vanjštine je najbolja aerodinamika u klasi. Vanjske dimenzije s duljinom od 4.675 mm i širinom od 1.875 mm nisu pretjerane. Naprotiv, CX7 bi se mogao jako dobro snaći i na Starom kontinentu.

Nude se dvije vrste pogona, prednji i Mazdin Active Torque-Split pogon na sva četiri kotača. Potonji koristi elektronički upravljanu spojku integriranu sa stražnjim diferencijalom, koja na stražnju osovinu isporučuje do 50 posto zakretnog momenta, i to u ovisnosti o brzini vrtnje pojedinih kotača, djelovanju ABS-sustava i serijskog Dynamic Stability Control (DSC) . Mjenjač je šest-stupanjski, s mogućnošću ručne izmjene stupnjeva prijenosa. Gume su dimenzija 235/60 R18.Iako se radi o modelu za sjeverno-američko tržište, u pasivnu i aktivnu sigurnost ne treba sumnjati. CX-7 koristi Mazdin Advanced Impact Energy Distribution and Absorption System, ili u prijevodu zaštitni kavez nosača od čelika povišene čvrstoće koji ima mogućnost upijanja velike energije sudara.Čak je i spremnik goriva obložen zaštitnim elementima, što minimizira vjerojatnost pojave požara pri sudaru odostraga. I na kraju, CX-7 se serijski isporučuje šest zračnih jastuka

Audio sustav s CD playerom dolazi serijski, a kao opcija dostupan je i Sirius satelitski radio. Za dodatnu potporu vozačkom zadovoljstvu i ugodi tu su touch-screen DVD navigacijski sistem s glasovnim navođenjem i kamera za vožnju unazad, također dostupni kao opcija. Usto, kupci mogu izabrati Boose premium audio-sustav, koji uključuje devet zvučnika, pojačalo snage 240 W, izmjenjivač za 6 CD-a i Centerpoint surround. Svakodnevno korištenje olakšava keyless sustav zahvaljujući kojemu je moguće otključati vrata i pokrenuti motor bez vađenja kartice iz džepa.CX-7 će se nuditi u tri razine opremljenosti, a početak prodaje na sjevernoameričkom tržištu je zakazan za proljeće. U Mazdi očekuju da bi godišnje mogli prodati oko 40.000 primjeraka.




| komentari (0) | print | # |

petak, 06.01.2006.

Wiesmann GT: Retro je in


Dvanaest godina nakon što je svijet ugledao Wiesmann Roadster na scenu stupa GT Coupe. Napredak je očit, šestcilindrični BMW-ov dragulj ustupio je mjesto potentnijem osmaku, dok o pozornijem pristupu razvoju svjedoči višegodišnja evolucija dizajna i gostovanje prototipa na utrci 24 sata Nurburgringa. Prototip prikazan na frankfurstkom salonu 2003. godine postao je stvarnost, a retro je opet u modi. Automobil čija vanjština vraća uspomene na zaboravljana vremena pokreće vrlo moderni BMW-ov motor poznat iz modela X5. 4.8 V8 razvija 270 kW/367 KS maksimalne snage pri 6.300 o/min, a pri 3.400 o/min raspolaže s maksimalnih 490 Nm zakretnog momenta. Ne zvuči bombastično, barem dok ne saznate da automobil teži svega 1.250 kg. Dizajnerski derivat Jaguara, AC Cobre i bolida iz 1940-tih lagan je poput pera što može zahvaliti primjeni (još uvijek) nekonvencionalnih materijala, aluminija i kompozita ojačanih ugljičnim vlaknima.

GT mjeri 4,23 metara u duljinu, ukupna širina iznosi 1,85 metara, dok je visina svega 1,19 metara. Automobil je postavljen na 20-inčne naplatke od lake legure na koje su montirane gume mjera 245/35 sprijeda i 275/30 straga. Iza njih naziru se diskovi promjera 332 odnosno 328 mm koje grizu četiri-klipna kliješta. Automobilski "uebermensch" ubrzava do 100 km/h za svega 4,6 sekundi i postiže preko 280 km/h. Prosječna potrošnja iznosi prihvatljivih 11,7 l/100 km. Iako je većina mehanike posuđena sa starog Roadstera, proizvođač garantira konkurentnost i najavljuje ugradnju BMW-ovog SMG mjenjača iz modela M5. U svakom slučaju radi se o više nego uspješnom pothvatu braće Martina i Friedhelma Wiesmanna, koji su ne tako davne 1988. utemeljili tvrtku Wiesmann Auto-Sport i do danas ostali vjerni svom motu, a to je stvarati automobile koje krasi sinteza nostalgije i moderne tehnologije.

Danas, kada automobili postaju konfekcija i sve više sliče jedan drugome, dobro je znati da postoji Wiesmann i njegov GT, skulptura vrijedna svake pažnje. U takvom ozračju se niti cijena nešto veća od sto tisuća eura ne čine pretjeranom.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se