Bespuća hrvatske zbiljnosti

srijeda, 22.11.2006.

DVA SVIJETA

Nisam pisao već duže vrijeme pa da stavim i ja neki post.

Nedavno mi je kolega sa posla dobio nogu od cure, i to na samom početku veze, pa me to malo zamislilo... Naime, gdje god da se okrenem slušam iste priče o prekidima i mislim si je li to neko prokletstvo ili su oba spola stvarno u ratu? Ako prođe neka zgodna cura u minici i čarapicama do guze, svi dečki će se okrenuti za njom. Isto tako, žene se više nego očito pale na lovu tako da naprimjer Fillipo Inzaghi (talijanski nogometaš) je bio sa svim poznatijim talijanskim TV voditeljicama i manekenkama makar jednu noć, a Bill Gates je (vjerovali ili ne) svojevremeno proglašen za najsexy muškarca po izboru američkih kućanica (bez komentara). Ono što je meni najbitnije u cijeloj priči je to da žene biraju,a očito je da je njihov izbor lova, točnije puno love.

Žene su naime te koje kažu da ili ne i biraju sa kim će u vezu, pa su sa time po meni i odgovorne za postojeći kaos u obiteljima i postojeći kaos u vezama zbog negativne selekcije. Uglavnom rekao bih da je njihov moto što gore - to bolje.

To mi je postalo očito dok sam bio još u osnovnoj, na najvećeg bandita u razredu kojemu sada sude zbog otmice (dobio je 3 godine zatvora i pune su ga novine - upućeniji će vjerojatno pogoditi ime i prezime) žene su se dolovno LIJEPILE. Oko ovoga sam vodio rat sa bivšom pa ne sumnjam da ću dobiti i pokoji komentar pobješnjele feministkinje (ako moj blog uopće još netko i čita). Dakle, stvar se svodi na ovo - žene tj. cure traže nekoga tko će ispunjavati njihove želje, a ako to ne radi slijedi noga. Tako dolazimo do toga da su muževi postali obične krave muzare, ili neki poludivlji granični slučajevi sa psihotičnim tendencijama. Moj šef sa posla je naprimjer 5 godina u braku i već je doslovno LUD, puši dvije kutije cigareta dnevno i vidi se da puca po šavovima (ako je ikad i bio normalan). Ali realno, koji izbor ima? Ili to da se ženi i ima djecu, ili da bude sam do kraja života...

Kako god okreneš - pušiona.
- 21:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>