Potraga za srećom


Ovaj film sniman je po istinitom događaju,radi se o čovjeku koji je izgubio sve,ali nije odustao,već je težio boljem i nakraju postao bogat.Glavnu ulogu Chrisa Gardnera nosi Will Smith,a njegovog sina Christophera glumi njegov vlastiti sin-Jaden Smith.Chris živi u malom stanu sa svojim sinom i ženom(Thandie Newton),te jedva spaja kraj s krajem iz mjeseca u mjesec.Žena mu radi duplu smjenu u tvornici,a on prodaje neke ogromne rengen aparate.Jednom mu jednog ukra neka hippie djevojka,a drugi put neki beskužnik misleći da je to vremeplov.Ugl.pošto su u velikim dugovima,i moraju platiti stanaru još od prije dva miseca,žena mu doživi živčani slom,bude joj dosta svega,i napusti ga.Naravno,sa sobom uzme dijete,ali ga Chris uspije vratiti k sebi.Dok je jednom prolazio kraj neke brokerske firme(malo poveće),malo je pogledao oko sebe i shvatio da su svi sretni,s osmjehom na licu.Tada je odlučio postati dioničar.Pošto je zadivio jednog od šefova firme riješivši u 5 min. onu neku raznobojnu kocku(da me ubiješ nemogu joj se sititi imena),upao je u pripremni program,koji prima 20 ljudi svakih 6 miseci,i pomoću kojega naučiš posao,ali samo 1 čovjek na kraju dobiva posao..Naravno taj staž nije plaćen,a Chris više nije imao te sličnorengenu stvarčice za prodavati,nije imao love tako da su on i sin spavali po javnim WC-ima,u busevima ili tramvajima il što je to već,pa u skloništima i tako...neću vam reći kako film završava iako sami možet epogotiti al svejedno,da me ne krivite za spoilere!Hehe...ugl.film opisuje tešku životnu situaciju i upozorava na probleme u životu,ali ima i predivnu poruku,a to je da nikada ne odustajemo!Tko nije gledao film neka ga odmah izvoli dignit jer mi je to jedan od najboljih filmova koje sam gledala!

VAŽNA OBAVIJEST!!!

TKO ZNA INTERNETSKU STRANICU NA KOJOJ SE BESPLATNO MOGU SKINUTI NARUTO

EPIZODE:96,111,117,NEKA OBAVEZNO JAVE!UNAPRIJED ZAHVALJUJEM!


Image Hosted by ImageShack.us

22.05.2007. u 17:04 | 75 Komentara | Print | # | ^

~Kamikaze Kaito Jeanne~


Kamikaze Kaito Jeanne ili na njemačkom Jeanne Die Kamikaze Diebin,je izvorno napravljena kao manga ali se zatim po mangi(kao i obično) napravio anime.Anime i manga se dosta razlikuju. Mangu je ilustrirala Arina Tanemura, a pomagala je i oko animea. Toi Animation su stvoritelji animea. Manga ima 7 volumea a anime 44 epizode. Ja ću sada govoriti o animeu pošto mi manga još nije došla u ruke, al kad budem išla u Zg naručujem prva 4 volumea!I btw,anime sam gledala na njemačkoj RTL2 televiziji,sinkroniziran na njemački,te ga nigdi sad nemogu nać tako pa ću se morat priviknut na japansku verziju...
Image Hosted by ImageShack.us
Anime je shoujo žanra,tj.doslovno rečeno-za cure,iako nema razloga zašto to nebi gledali i dečki. To je malo stariji anime pošto se radnja zbiva u skori početak 3.tisućljeća. Bog polako ostaje bez moći koja je raspršena diljem svijeta u demonima. Zato postoji 16-ogodišnja djevojka Maron Kusakabe koja uz pomoć svoje krilate prijateljice[anđela] Finn i jednog hmm kako bih to prevela Checkmate pin-a, se pretvara u reinkarnaciju Jeanne d` Arc tj. Ivane Orleanske. Ona je zadužena da uništi demone i njihovu moć vrati izvornom vlasniku-Bogu. No,Vrag također šalje svog poslanika koji također ubija demone i uzima im moć. Lovac na demone koji ubija na isti način kao i Jeanne pa se da zaključiti da je on đavolji poslanik zove se Sinbad,a njegov anđelčić Access. Demoni se skrivaju u umjetničkim djelima-slikama, vazama itd., pa im je zato za petama policija,pošto svoje hmm,kako da to opišem, šah figurice pijuna s iglom na kraju,bace i zabiju u sliku,vazu or whatever,vaza nestane, a Jeanne ili Sinbad,tko prije to uspije napraviti, dobije svoju figurciu šaha, opet u obliku pijuna. Tko skupi više pobjednik lol.Pri tome oni koriste svaštarije primjerice,Jeanne prvo koristi neki jojo,a kasnije one neke trake slične onima kojima se služi na ritmičkoj gimnastici koju pohađa u slobodno vrijeme,a Sinbad isto nekim trakama,bumerangom itd.
Image Hosted by ImageShack.us
U privatnom životu,Maron pohađa redovnu nastavu,živi sama u stanu kojeg su joj ostavili mama i tata. Oni su rastavljeni i ne javljaju joj se baš često.Ne znam zašto je ostala sama, a ne s nekim od njih dvoje al eto. U stanu nasuprot njenom živi Miyako Todaiji,njena najbolja prijateljica,čiji je tata policijski detektiv i radi na zadatku hvatanja Jeanne.Miyakin mu pomaže i njen je san uhvatiti Jeanne i postati policajka.Zato joj Maron ne smije nista reći, a teško joj je i skrivati se pred Myiako.Ona također pohađa i ritmičku gimnastiku zajedno s Maron te se puno druže.U stan do Maroninog upravo se doselio Chiaki Nagoya,jaaaaako sladak(virujte mojoj prosudbi) dečko koji dopada i u isti razred s Maron i Miyako.On je totalni ženskar, tako da jako ide Maron na živce, ali se zato Miyako zaljubi u njega. Maron uvijek poludi jer on uvijk ima taj neki poriv za nejnim spašavanjem i ona to tumači tako da on nju pokušava prikazati slabom, a sebe nadmoćnim.Ego mu je huuuuuggeeeee[but who cares,as long as he is so cute!]!Ali poslije se vidi njegova nježna strana. Btw,on je Sinbad. On zna da je Maron Jeanne pa joj se isprva samo zbog toga pokušava približiti,al možete zamisliti što se nakraju događa.Isprva se mrze, iskre frcaju itd, a posli wohoho! Nadam se da vam nisam previše otkrila,sve ovo bi ionako mogli naslutiti još od prve epizode. Jedan od važnijih likova je i Yamato Minazuki, koji također ide s već spomenutom trojkom u razred,čiji je i predsjednik.On je tipičan primjer štrebera-smotani naočalko. Zaljubljen je u Maron, te im a jako smješnih scena kad ga demoni zaposjednu. On i Chiaki se ne podnose. Kasnije u priči pojave se mnogi drugi negativci, ali se ugl. kroz anime proteže Jeanne vs. Sinbad.
Image Hosted by ImageShack.us
Pri kraju animea shvatite da je sve naopako:ono što ste znali sada više neznate,vaša uvjerenja pala su u vodi,i ostanete zbunjeni dok se cijela priča ne razmota.
Nadam se da sam barem nekom potakla želju za gledanje ovog predivnog animea koji je zauzeo počasno mjesto prvog animea kojeg sam odgledala u životu!Bar zbog toga ga trebate odgledati lol.Eto vam sad jedan clip, i razmislit ću u vezi slika,sad neću staviti,al možda bude kasnijih uploada.Svih vas ljubim, i nadam se da ste uživali u čitanju!Itedekimas
!



15.05.2007. u 09:34 | 56 Komentara | Print | # | ^

1.maja


Mmmmda,jučer je bio 1.svibnja,ili kako mi kažemo 1.maja.Kod nas u Zadru običaj je na taj dan ići na Mihovil,malo poveće brdo tu preko puta,na otoku Ugljanu.Ugl,tamo vam se skupi većina srednjoškolaca,osmaši i sedmaši,i tako nam prođe dan.
Hehe,jučer je baš bilo super!Išli smo Klara,Luce,Lampa,Joso i ja.Došli smo tamo trajektom u 9 ipo,te malo provodili vrijeme u Josinoj kući u Preku.Nije bilo nikog pa nam je baš bilo super,iako smo svi bili još u polusnu.No nije bilo problema,Joso ima 4 kreveta pa je bilo odlično hehe.
Oko11ipo smo otišli na Mihovil.Ideš puteljkom,i samo vidiš nakon svakih 5 metara jedna ekipica već zauzela misto,a mi se penjemo i penjemo i penjemo...ah,trebali smo ranije ići.Gore je bilo dolično,nema što,vratili smo se doli jedva,cili umorni i iscrpljeni,al dobro nema veze.
Posli su mu je došla family,a mi smo se potrudili biti što bolji gosti,nadam se da smo i uspili.Ručak je bio fantastičan!Mi smo ručali na verandi,a ostatak njegove obitelji na drugoj verandi lol.Ugl.Joso ima braću blizance,pozva je i jednog blizanca Juru da se sprda s nama,koji je to lik!Baš je moćan hehe.Ti njegovi blizanci,imaju kosu dugu do ramena,smeđu i taako su sjatki!Idu 4. razred hehe,ne nisan skovala plan,za spajanje njih i moej sestre,da ih mogu gledat cijeeli dan lol.I sad oni mene zovu pedofilčinom?!ccc.
Ugl.nakon toga otišli smo malo đir,i vidila san puuuno prijatelja i poznatih ljudi,al neću ni spominjat zašto svoju ekipu nisan vidila,pošto su oni otišli u 10 sati natrag u Zd,al neću reć što ej bilo ubili bi me,hehe.Zapravo detalje neznan ni ja pošto nsian bila s njima.
No ugl...neki događaji ostat će neotkriveni...it` s a secret...a ja nisan Joso!!Grr,još se ljutim zbog onoga,al eto,poluoprošteno zbog jučerašnjeg smještaja hehe,kako je mene lako potkupiti lol.
Prije jedno 2 sata mi je mater otišla negdi u Krk.Na državno sa nekom svojom učenicom.Ugl.neće je biti 3 dana.To bi inače svakome bilo super,al meni nije,jer ću ja ta tri dana morati kuvati,peglati,prati,čistiti etc.,tata zapovijeda tako da neću moć baš dokasna vanka,sestra i ja se nesmijemo svađati jer nas enma ko smiriti poput mame,već će samo letiti batine i kazne,da nekažem slučajno da nesmim bit ni upola ovoliko na kompjuteru jer mi sestra ostaje onda sama s ćaćom,a onda će me ubit,mislim navečer,jer tata ili sidi za svojim kompjuterom i radi ili gleda televiziju,a ako je neki film il nešto šo ona ne voli,olala!Nema meni više,ccc...namcor

Valjda ću preživiti.

Možda vam nisam spomenula,ali jaako san se uživila u animu Death Note.Ona dobiva počasno mjesto mojeg sljedećeg posta.Najvjerojatnije.Nisan sigurna pošto još traje.Neznam jel svaka epizoda izlazi četvrtkom ili srijedom,ali ugl,uploada se na internet u četvrtak.Dosad je izašlo 28 epizoda,ja sam odgledala 26.Ove dvije još nisam stigla,kad dovršim ovaj post bacamse na sljedeću!Jaako sam tužna..u pretprošloj epizodi mi je umra jedan od najdražih likova...L...L i Light su mi najdraži likovi,i kroz cijeli anime,oni se bore jedan protiv drugoga,tj.koji prije otkrijeonog drugog,ostaje živ,onaj koji je otkriven mrtav je.Al Light igra prljavo,i sad je L mrtav...kmeeee...al možda oživi!Ja imam čvrtse nade..znate onu nada umire zadnja?e,pa tako vamje uvik kod mene...uvik se drži jedan plamičak...

Donijela mi je teta Ghost Hunt vol.4,i 5.,pročitala sam 4.,a 5. do pola,nisam stigla dalje,vjerojatno ću ovih dana,sad mi fale samo još 6,7,i gotova sam!Ovo je prevelik trošak,napravit ću malu pauzu prije nego počnem kupovati novi anime...imate prijedloga koji da sljedeći kupujem?

Počela sam gledati i Air na Misuzin nagovor.Anime je odličan.Očito ga rade isti ljudi kao i Kanon,pa sna odmah na početku vidila da će mi se svidjeti,ako nista bar grafika.Naravno sviđa mi se i tema i događaji,odgledala sam prvih par epizoda,ali me grize savjest,jer uvijek mi je prva opcija Death Note,a ne Air,a Air je anime svoje vrste i želim mu posvetiti puno pažnje,a ne da me mora dijeliti s Death Note-om,lol.

Evo ljudi,ovaj ogroman,dosadan post došao je k svome kraju.Kao i moi praznici,kmeeeeeeeee.Ugl,dragi moji čujemo se prvom prilikom,kisssaČ i pusa svima!


ANIMAS VRATI SE!!!TT.TT

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ima da se svi divite ovom čovjeku(tj.anime liku al nema veze:))!!!

02.05.2007. u 10:36 | 86 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



Image Hosted by ImageShack.us


msn adresa: masa_zd@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

...klasika...
...još klasike...
...i još malo klasike...

Photobucket - Video and Image Hosting

...moji preživjeli u svijetu blogova...


...misuzu...
...yui...
...lapfimh...
...jeanne...
...eris servant...
...byakuya...
...christian poul alvensen...
...angel of heaven...
...hotaru...
...anime and manga girl...
...suna/jashin...
...kay-chii...
...maron...
...lee...


...klara...
...kiki...
...mya...
...lampa...
...oleg...
...tija...
...matko...




Image Hosted by ImageShack.us



animei:
Air
Chobits
Death Note
Elfen Lied
Fruits Basket
He is my master
Inuyasha
Kamikaze Kaito Jeanne
Kanon
Loveless
Murder Princess
Naruto
Naruto Shippuuden
Onegai Twins
Princeza Mononoke
Shakugan no Shana
Wolf`s Rain


mange:
DNAngel
Ghost Hunt
Gundam Seed Destiny
Kamikaze Kaitou Jeanne
Othello
Wallflower





Nije teško zaljubiti se.
Teško je to reći.

Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom
prima pohvale i podnosi uvrede.

Pametni ljudi
dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

Oprezni ljudi koji na sve misle,
koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće,
znači stvarati ih.

Sve naše umovanje svodi se
na to da popuštamo osjećajima.

Kad tražite savjet,
razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Prije nego se počnete braniti,
dobro poslušajte o čemu je riječ.