Mlade nade naše estrade =)


Image Hosted by ImageShack.us

p.s.-grubiša oprosti kupim ti lizu ;)

p.s. br.2-obavijest za sve koji znaju da iman visoku temperaturu i da padan u nesvjest i završavam u bolnici(dosad 4 boce infuzije dada)ugl.i da san postala junkie,a i za sve koji su to sada saznali bolje mi je iden u petak u školu,pa me prekinite s tim pilati.XD

p.s. br.3-rajf je damirin XD

27.02.2007. u 20:29 | 80 Komentara | Print | # | ^

Maškare ća mogu maškare...=)


Ovih dana bilo je odlično!Tu u Zd-u kraj Jazina su postavili ogroman šator u koji more stat rekli su oko 3000 ljudi i svaku večer je neko piva.Bila san vanka u subotu,i bilo je odlično,ja i Ana se razbacale ka ništa!I opet naravno cili razred iša jučer na zadnji dan,bilo je dobro iako moran priznat bilo mi je bolje u subotu,jer je jučler bila prevelika gužva.Napokon san upoznala s.a.r.u.,mislim nismo ni pristojno popričale jer je bila takva gužva,a i ipak bili smo na koncertu pa ...=)...
Čista sramota se zbila jučerašnjeg dana,kada su sve srednje škole imale skraćenu nastavu,i svi su došli kao maškare,ali naravno,ma di bi naša škola skratila nastavu pa makar uobičajeno-za pišljivih 10 min svaki sat,ali ma di bi oni...pa makar da dođemo svi namaškarani,ali ne ma di bi oni...ja došla i skoro me izbacili sa sata..a štoš..takav je život...sramota..svaka čast najboljoj profesorici Ivoški,i ka šta ona kaže sramota citiram:Sramota,jer sve u svemu,svijet jesu maškare!...svak se pretvara da je nešto što nije...
ugl.evo van malo slika od jučer,slikano je mojim mobom pa se ne čudite kvaliteti!

21.02.2007. u 21:12 | 76 Komentara | Print | # | ^

Blablajte samnom!


Ugl.htijela sam post napisati jučer povodom Valentinova,ali kako sam ja tako prepotentna i tvrdoglava mazga,koja slijepo tupi svoje verbalno san se pofajtala s materom i nema meni interneta!Ionako vam se nebi svidio.A sad ćete ga dobit ukratko.Bar jučerašnji dio.Ugl.hmm da Valentinovo.Što reći.Neznam ni kako nazvati daj dan.Nije blagdan,nije ni neki praznik...nazvat ćemo ga praznik zbog ubudućeg teksta.Dakle,taj praznik je izmišljen čisto u komercijalne svrhe!ja vam kažem!je da postoji priča o sv.Valentinu koji je bio svećenik,i onda je doša rat i svi su odbili vjenčavati vojnike jer je to bilo zabranjeno jer ka onda neće dobro služiti jer će biti vezani za ženui i dicu,al on ih je nastavio ženiti jer je vjerovao da ljubav treba biti okrunjena brakom.E pa svaka mu čast,al ja ne mislim da itko danas misli na njega,tj. na Valentinovo,nego svi razbijaju glavu time što će kupiti svojoj dragoj/dragom,a oni koji su sami,padaju u depresiju jer su sami.Meni to iskreno ide na živce.
U našoj pkoli uoči Valentinova stave u hol kutiju.Kutiju u koju se ubacuju pisma.Lijepo napišeš ime prezime i razred svoje simpatije na tvoje ljubavno pismo i ubaciš.Zatim će ti vjerojatno neki kreteni rasparati kutiju,i vjerojatno i tvoje pismo.A može se dogoditi i da ga pročitaju.Ako pismo u kojem slučaju bude dostavljeno na podijeli pisama na Valentinovo,tvoj dragi primatelj,će vjerojatno misliti da je to sprdancija,jer u 99% slučajeva je.A ako se zaključi da nije,nedaj Bože da otkrije tko si (ako je anonimno pismo)jer će ti se odmah cila škola smijati.I nemoj se čuditi ako neki lik koji ti se totalno gadi iz susjednog razreda dobije ljubavno pismo s lirski predivno izraženim emocijama,potpisano s tvojim imenom.Bez tvog znanja naravno!
Tako je u našoj školi.Čista sprdancija.Danas mi je priša lik iz -e- razreda i pitame da jesam li ja poslala kakvo pismo,ja ono ne zašto?,a on ono ka a nista onda.ja stala wtf?i posli mi jedna prijateljica iz njegovog razreda rekla da je taj lik dobija pismo potpisano s dekavica.lol
Hmm,oćete još primjera?Pa evo par sadržaja pisama koje sam dobila:

(Od Becky to me!...*kad nosim traku povuče mi kosu tako da izgleda koda iman rupu!funny...:))

Mašo!Moj međedu!
Moram te pohvaliti danas nemaš rupu u kosi!*

BTW:Maša voli varati!!!
:)

Tvoj međed!
14.2.2007.

komentar:ah...to je moj međed,lol...

(Od Lampe to me!...ne shvaćajte ovo ozbiljno,ovo je bilo prijateljsko zezanje)
ps-lampo sorry al morala san ovo objaviti presmišno je!:p

Draga Mašo!

Ti si najljepša žena
što sam je ikada vidio.
Lijepa si poput ruže
suncem obasjana nakon
jutarnje rose.
Svaki put kad te vidim
moje srce poleti od sreće.
A moja ljubav prema tebi
je ono što mi grije srce
u hladnoj zimi.

komentar:naš budući Shakespeare!Baš ti hvaja :)

(Od Stejice,Tejice moje to me!...pismo koje me raznježilo...)

Draga Mašo!!!

Pišem ti ovo pismo kao mali znak pažnje.Moraš znati da se možeš osloniti na mene u svim svojim teškim i sretnim trenutcima,moraš znati da sam uvijek uz tebe.Želim ti puno sreće u ljubavi!

Sretno Valentinovo!

by:tvoja Tejica

Dobila san još jedno pismo zbog kojeg sam se skoro rasplakala,ali je preosobno i nebih ga htjela objavljivati.

Ugl.i ja sam poslala jedno pismo.Jednom mom ˝prijatelju˝.Koji me užasno živcira i izaziva.
Cilo vrime me sprda a ka najbolji smo prijatelji.E pa da ga naučim da se ne more zajebavat s menom,ja sam mu lipo vratila istom mjerom.Gorom mjerom hihhihi.Ugl.poslala sam mu ljubavno pismo i potpisala se pod inicijalima ženske koja mu se sviđa.I stvarno je pomislia da je ona i sad se uživia i traži okolo broj.I obećala sam mu da ću ga nabaviti.I oću.I veselo ću svima javiti kad ga odjebe,a oće 100%.Hihihihhih,uf što volim kad san zločesta!Muahahahahahaha!E da vi znate što je meni on sve napravia.Kjeten jedan!A bia mi je najbolji frend!Jedan od,al svejedno.A malo mi ga je ža.Danas mi je udjelia malo od svoje cole.Hmmm,možda bi mu tribala reć.Da ili ne?Recite mi u komentarima.I ne osuđujte me,jer stvarno zna pretjerati.Al nekad je i dobar.Ma predivan.Uvik me vozi na bicikli doma,je da se skoro uvik sateremo,jer ja stojim na šipci tako da mu malo radim gužvu,a i on uvik nešto riskira na raskrižjima al nema veze.I reka je da mu ja nisan najbolja frendica nego više ka sestra.Iako neznan jel to pozitivno il negativno?Recite mi u komentarima.Nadajmo se da nezna koji mi je blog.Inače san najebala ojlalaal.


A sad tema br.2!

Stavila san sinoć donji fiksni aparatić.Jaaako me boooli!Ne mogu nista isti.Arghhh!Al nitko nije skužia da sna ju stavila!hihhihiihih,uspješno ga sakrivam!Rekla mi je ova zubarica da ću uć u srednju s lipim zubima.Haha!Jedva čekam.Ovaj m i aparatić il po naški(lol) proteza,ide na živce!Al ne skuži se jer nije metalni nego keramički tj.bili.One pločice,gumice,žica,sve je bijelo!Hihihhihi,ja se kamufliran eee da.Jospi ima isti ka ja i ponudia mu je zubar da stavi gumice koje svitle u mraku!LoL.Ono negdi si u disku di već mraj i samo ti otvoriš usta i ukaže se svijetlo!ccc


napomena-tema br.3!

Ovaj prof.povijesti iz moje škole,ne predaje meni al nam je mentor meni i još par ljudi,za natjecanje iz povijesti.Lik je legenda!!!Moćan je totalno,nasere te u sekundi!I to uvik Antu i Lampu.Ma legenda živa!Uživila san se!Boli njega za sve on van je takav tip čovika sve opušteno priča s nama koda nam je neki frend!A razlog zbog kojeg sam ovo dodala jer smo nešto pričali o Nirvani jer je zazvonia Marini mob i on prepozna da je to Smells Like Teen Spirit,i počea on o Nirvani i kako je bia na zadnjem njihovom održanom konceru malo prije nego li se Kurt ubia!I da nije bilo ništa posebno!A ja stala wtf?!!Ništa posebno eli?!Arghhhh...ja bi...a nema meni...Kurt digni se iz mrtvih...ah....al svejedno je legenda...oboje...

I sad jedan pisma u koju san već dugo uživljena,a i imate je sa strane u boxevima al svejedno,evo vam je,i lyrics usput.
ps-I poruka za ˝vaš vjerni obožavatelj˝:Goni se i ne seri okolo,ako imaš što reći,reci to u facu!!!




MASTER OF PUPPETS

End of passion play, crumbling away
I'm your source of self-destruction
Veins that pump with fear, sucking darkest clear
Leading on your death's construction

Taste me, you will see
More is all you need
You're dedicated to
How I'm killing you

Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster
Obey your master
Master

Master of puppets, I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master

Needlework the way, never you betray
Life of death becoming clearer
Pain monopoly, ritual misery
Chop your breakfast on a mirror

Taste me you will see
More is all you need
You're dedicated to
How I'm killing you

Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster
Obey your master
Master

Master of puppets, I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master

Master, master
Where's the dreams that I've been after?
Master, master
You promised only lies
Laughter, laughter
All I hear and see is laughter
Laughter, laughter
Laughing at my cries
Fix me

Hell is worth all that, natural habitat
Just a rhyme without a reason
Never-ending maze, drift on numbered days
Now your life is out of season

I will occupy
I will help you die
I will run through you
Now I rule you, too


Come crawling faster
Obey your master
Your life burns faster
Obey your master
Master

Master of puppets, I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master
Just call my name, 'cause I'll hear you scream
Master
Master







15.02.2007. u 15:48 | 101 Komentara | Print | # | ^

My works of art,lol -.-


Evo van par crteža koje san crtala u zadnje vrime,kvaliteta van je ono,presavršena,ali eto,slikano je sestrinim novim mobitelom(kupila je k750i,dada,a ima 9 god,a ja još na t630!),tako da...al eto valjda ćete nešto vidit pa komentirajte!Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Za moju Tinicu i Kiki!

Dodatak postu obavezno ovo odigrajte i obavezno pojačajte zvuk na svojim zvučnicima!

Get the code at www.winterrowd.com

05.02.2007. u 17:34 | 149 Komentara | Print | # | ^

Lost


everything has lost meaning
i dont feel anymore
my heart is blind
my heart is numb
bounderys in my head
i dont care
cuz i dont feel
my world is grey
hurt me
i dont care
hit me
i dont care
rape me
i dont care
kill me
thank you...
maybe on the other world
maybe i will feel
but not today
not now...
why is it like that?
i just wanna feel
just wanna care
will i ever feel?
will i ever care?
will i ever be ok again?

02.02.2007. u 18:11 | 26 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



Image Hosted by ImageShack.us


msn adresa: masa_zd@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

...klasika...
...još klasike...
...i još malo klasike...

Photobucket - Video and Image Hosting

...moji preživjeli u svijetu blogova...


...misuzu...
...yui...
...lapfimh...
...jeanne...
...eris servant...
...byakuya...
...christian poul alvensen...
...angel of heaven...
...hotaru...
...anime and manga girl...
...suna/jashin...
...kay-chii...
...maron...
...lee...


...klara...
...kiki...
...mya...
...lampa...
...oleg...
...tija...
...matko...




Image Hosted by ImageShack.us



animei:
Air
Chobits
Death Note
Elfen Lied
Fruits Basket
He is my master
Inuyasha
Kamikaze Kaito Jeanne
Kanon
Loveless
Murder Princess
Naruto
Naruto Shippuuden
Onegai Twins
Princeza Mononoke
Shakugan no Shana
Wolf`s Rain


mange:
DNAngel
Ghost Hunt
Gundam Seed Destiny
Kamikaze Kaitou Jeanne
Othello
Wallflower





Nije teško zaljubiti se.
Teško je to reći.

Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom
prima pohvale i podnosi uvrede.

Pametni ljudi
dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

Oprezni ljudi koji na sve misle,
koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće,
znači stvarati ih.

Sve naše umovanje svodi se
na to da popuštamo osjećajima.

Kad tražite savjet,
razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Prije nego se počnete braniti,
dobro poslušajte o čemu je riječ.