Ode moja bicikla....al dolaze praznici!


Evo mene opet.yessss,počinju praznici!Ajme jedva čekam!2 tjedna ljenčarenja i onda treći tjedan skijanje!yesssss!Wohoooo!
Al najvažnije da nema škole!Hehe...istrošila sna sad svu lovu na darove,sad moran postiti neko vrime da bi malo skupila love od marende:)Mislim stvarno,ovoliko trošenje nije u duhu kršćanske vjere...to se triba malo zapitati.........................................................................................................................................(to van je da se zapitate)

Žuna mi je napokon vratila moj mp3,naughtythumbupnakon 4 miseca koja je proveo kod nje,bravo Žuno za tebe,sve pohvale,bwahahaha,ma nema veze,jedino neznan kako sna preživjela bez njega ;)... U mom životu ništa novo...opet nema edukativnih posteva,baš volim pričat ovako o svom životu,osijećam se koda nekog to zanima!Vrlo lijep osijećaj!Sad oćekujem u komentarima odmah,mene zanima,mene zanima,jasno?!nutrofllol,ne slušajte mene,poludih totalno...Bole me noge,ubile me marte...šmrc...uvik neman čistih debelih čarapa kad mi tribaju nego neke tankei onda me marte ubiju...hehe,al zato ja ubijem nekog njima,lol!roflAjme ukrali mi biciklu jučernamcornobang....šmrc...išla ja na generalnu u školu(danas u 6 nam je priredba),i kako sam kasnila otišla biciklčom i nisan misla di ću je ostaviti.Ug.ostavih aj nju iza škole ka neće je valjda niko ukrasti tamo izlaze profesori na taj izlaz,neće se valjda baš meni to dogoditi..al jebiga,događa se...iden ja doma odlazim po svoju biciklu a nje nema!Da ste vidili izraz na mom licu!I tako,neka mi je kad ja glupača jedna ostavljam svoje svari okolo,grrr,ljutim se na samu sebe!I tako vaša Maša ostala bez svoj jedinog prijevoznog sredstva.Uf što sam sve proživila s tom biciklomno.Samnom je od prije 5 godina!Ovo lito svi su se vozili na njoj..nas 4 bi stalo na nju...a kako bi se samo satrali u žbunjeroflol...jackass...kmeee,biciklo moja di si?!!!Šmrc...što je najgore nema meni nova šparaj mašo sama,je a meni čim novci dođu u ruke odma nestanu istog trena cccc....
Ugl.jedva čekam praznike!Mislim praktički su danas već započeli samo sutra po knjižice,juhuuuuuuu!Uuuu jedva čekam skijati,i spavati do podne i,i,i,i,raditi što oću i ne ići u školu i učiti!Ah što volim praznike......
Uživila san se u par pisama u posljednje vrime pa onda,evo neki spotovi,whatever...








Pozdrav:Teljici,Domi,Myi,Nini,Marti,Beki,Ani,Ani M.,Kiki,Tiani,Klari,Heleni,Žuni,Damiri,Lampi,Maci,Anti,Brunu,
Klari,Evelyn,Ivani,Martini,Luci,Josipu,svim msn-ovcima,blogerima i onima koje sam zaboravila!wavekiss

21.12.2006. u 13:29 | 65 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



Image Hosted by ImageShack.us


msn adresa: masa_zd@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

...klasika...
...još klasike...
...i još malo klasike...

Photobucket - Video and Image Hosting

...moji preživjeli u svijetu blogova...


...misuzu...
...yui...
...lapfimh...
...jeanne...
...eris servant...
...byakuya...
...christian poul alvensen...
...angel of heaven...
...hotaru...
...anime and manga girl...
...suna/jashin...
...kay-chii...
...maron...
...lee...


...klara...
...kiki...
...mya...
...lampa...
...oleg...
...tija...
...matko...




Image Hosted by ImageShack.us



animei:
Air
Chobits
Death Note
Elfen Lied
Fruits Basket
He is my master
Inuyasha
Kamikaze Kaito Jeanne
Kanon
Loveless
Murder Princess
Naruto
Naruto Shippuuden
Onegai Twins
Princeza Mononoke
Shakugan no Shana
Wolf`s Rain


mange:
DNAngel
Ghost Hunt
Gundam Seed Destiny
Kamikaze Kaitou Jeanne
Othello
Wallflower





Nije teško zaljubiti se.
Teško je to reći.

Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom
prima pohvale i podnosi uvrede.

Pametni ljudi
dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

Oprezni ljudi koji na sve misle,
koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće,
znači stvarati ih.

Sve naše umovanje svodi se
na to da popuštamo osjećajima.

Kad tražite savjet,
razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Prije nego se počnete braniti,
dobro poslušajte o čemu je riječ.