Nema edukacije ovog puta...


Pisah ovaj post dobrih uru vrimena,a onda kad sam pritisla na ˝objavi˝ naš me je dragi Blog ibacia!burninmadmadheadbangpuknucu
Nije tu bilo nekih posebnih misli ali je meni uru vrimena života otišla u zrak!
Grrrrrr,poludit ću!Ugl.prosjek ocjena mi je 4.9,jedino mi je glazbeni 4,e da,smijte se slobodno...No ja san zadovoljna,nema veze za glazbeni...sutra stella i dome spavaju kod mene!Uuuu što će biti dobro!partysmokinthumbupsmijehnut
E da...nego,hvaja,hvaja,Klara na daru,hvaja,hvaja,jubim te!kissthumbup
Malo san razmišljala i shvatila da će mi zapravo faliti moj razred.
Jako.Jako,jako.Pa makar i Jure koji sve izdaje i Joso koji uvik nešto pali i uništava i provaljuje,ma zapravo on će mi bit jedan od onih koji će mi najviše falit!I Mya,moja pametnica,koja uvik sve zna,i Marta,moj miško sraćko,lol,sa svojim brbljanjem,i Beka sa svojom tvrdoglavošću i grubošću,i Steja,i Dome,my best friends,i Lampa sa svojim perverznim provalama,i Maca,jedan od najboljih prijatelja,i Ante,koji mi je ka brat(e da Ante lol),Bruno,sa svojim sprdancijama koji me uvik nasmijava(Mya čitaj Zdenček,rofl),i Nina sa vječnim ljubavnim problemima,zbarivanjem i ˝kopiranjem˝(rofl),i Ana,moj svakodnevni ocjenjivački sud,koja me drži na Zemlji i svaki mi dan ubija u pojam(nut),ah ma svi će mi nedostajati!
Pa evo vam sad malo slikica:

Ekipa iz raz.posli neke predstave:
(gornji red,s lijeva na desno-Ines,Marta,Mia,Beka,Nina i pola Ane,donji red,s lijeva na desno-Marina,pa ja.Slikala ja mislim Mya)
Image Hosted by ImageShack.us

Dome i Steja,Steja je ova pinki girl(neću ti ono nikad zaboraviti,he,he)
Image Hosted by ImageShack.us

Steja(ona van je guma,more još duplo više nogu digniti,fenomen!eek)
Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj,ja i Tea na Josipovom rođendanu prije dva miseca!
Image Hosted by ImageShack.us

E da,i,neman ideja za postove,pa mi svoje ideje ostavljajte u komentarima,pozz´n´kiss svima!kisswave

15.12.2006. u 22:12 | 55 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



Image Hosted by ImageShack.us


msn adresa: masa_zd@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

...klasika...
...još klasike...
...i još malo klasike...

Photobucket - Video and Image Hosting

...moji preživjeli u svijetu blogova...


...misuzu...
...yui...
...lapfimh...
...jeanne...
...eris servant...
...byakuya...
...christian poul alvensen...
...angel of heaven...
...hotaru...
...anime and manga girl...
...suna/jashin...
...kay-chii...
...maron...
...lee...


...klara...
...kiki...
...mya...
...lampa...
...oleg...
...tija...
...matko...




Image Hosted by ImageShack.us



animei:
Air
Chobits
Death Note
Elfen Lied
Fruits Basket
He is my master
Inuyasha
Kamikaze Kaito Jeanne
Kanon
Loveless
Murder Princess
Naruto
Naruto Shippuuden
Onegai Twins
Princeza Mononoke
Shakugan no Shana
Wolf`s Rain


mange:
DNAngel
Ghost Hunt
Gundam Seed Destiny
Kamikaze Kaitou Jeanne
Othello
Wallflower





Nije teško zaljubiti se.
Teško je to reći.

Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom
prima pohvale i podnosi uvrede.

Pametni ljudi
dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

Oprezni ljudi koji na sve misle,
koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće,
znači stvarati ih.

Sve naše umovanje svodi se
na to da popuštamo osjećajima.

Kad tražite savjet,
razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Prije nego se počnete braniti,
dobro poslušajte o čemu je riječ.