Osobni Filmski Top 15:
  • 1. Donnie Darko
  • 2. The Fifth Element
  • 3. Evil Dead II - Dead by Dawn
  • 4. Cannibal! - The Musical
  • 5. Blazing Saddles
  • 6. Return of The Living Dead II
  • 7. Cactus Jack
  • 8. Tremors
  • 9. Batman
  • 10. Lake Placid
  • 11. Resident Evil - Apocalypse
  • 12. Sars Wars
  • 13. Clerks
  • 14. Airplane
  • 15. Evil Aliens
  • 16. Nudist Colony Of The Dead
  • eXTReMe Tracker

    Dead & Breakfast (2004.)

    http://www.imdb.com/title/tt0350774/

    Čitao sam uglavnom negativne kritike o ovome filmu, ali priča mi je djelovala relativno zanimljiva pa sam ga odlučio pogledati.

    Film počinje slično kao bezbroj drugih hororaca - sa raznolikom grupom mladih ljudi koji putuju na vjenčanje, ali bivaju prisiljeni zaustaviti se u malom gradiću i odsjesti u motelu Bed & Breakfast gdje upoznaju njegovog vlasnika Davida Carradinea koji u posjedu ima malu drvenu mističnu kutijicu koja skriva zarobljenog duha. Ubrzo jedan od ekipe otvara kutiju i biva zaposjednut otkačenim duhom te počne pretvarati ostale stanovnike gradića u nekakve redneck-"zombije" čiji je zadatak pobiti našu grupicu.

    Film je inspiriran filmovima poput Braindeada i Evil Dead serijala i odličan je, nije me nimalo razočarao. Ima simpatične likove te fora glazbene brojeve (film je horor-mjuzikl-komedija) i hektolitre krvi. Priča me nije nešto pretjerano oduševila, ali je ok; jedino mi se kraj činio nekako ubrzan i gotovo sam se uplašio da ne bude završne odjavne pjesmice, ali na sreću ubačena je što mi je popravilo dojam.

    Glumačka postava mi je jako dobra jer glumi nekoliko meni dragih TV glumaca: od već-spomenutog Davida Carradiena preko Vincenta Ventresce do jako simpatične Gine Philips i uz vrlo kratko pojavljivanje Portie de Rossi.

    Toplo preporučujem film, vrlo je zabavan sa nekoliko dobrih fora i uglavnom odličnim efektima. thumbup

    - 07.05.2006., nedjelja, 23:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis Bloga:
    Potaknut brojnim blogovima s recenzijama filmova te vrlo čestim gledanjem filmova otvorio sam ovaj blog u kojem ću komentirati pogledane filmove (bilo po prvi ili tko zna koji put).

    Inače, volim zabavne filmove, žanr nije bitan (ali preferiram horore, horor komedije i parodije), glavno da se dobro zabavim uz njega; također gluma mi nije gotovo uopće bitna kao ni specijalni efekti - kao što rekoh, bitan je faktor zabave uz film!