Spark

14.07.2006., petak

again....

dugo me nije bilo, znam, al eto jednostavno nisam imala snage, dosta tog se događalo, nonstop umorna sam bila itd, sad sam malo bolje, ma ne da mi se to objašnjavat, previše privatno je... i da tok misli mi je trenutno dosta brz, ide mi textić neki, ovo dolje kaj će bit pisano je totalno stanje uma u ovom trenutku, zato treba malo više da ga se skuži . pa ak vam se da čitajte i please komentirajte!!! Pozdrav svimai da ovo fotka na kraju je metafora za moj život u zadnje vrijeme...


spotičem se i padam, jedva držim se
na rubu sam ponora kada nešto budi me
natjera me okrutno da napustim sne
i umorna polako, teško otvaram oči te
jeza me obuzima, kapi znoja na leđima
uz tamu užasan dojam povećava tišina
skupa sa vjetrom i njegovim fijucima
dobivam dojam da mi se piše sudbina
ne znam kakva ali i sama pomisao
na to stvori mi osječaj da je kamen pao
ravno na moje srce i tako ga stegao
da ono plače od bola i više mi nije jasno
što je ljubav a što bol, jer tanka granica
ne dijeli dovoljno jasno u čemu je razlika
pa zbog jednog i drugog suze idu preko lica
i u oba slučaja završavamo u teškim uzdasima
(....)



Image Hosted by ImageShack.us
- 23:02 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi