Spark

04.06.2006., nedjelja

Foto šetnja Zagreb

Živim u Zg-u punih 17god, rođena u Dubravi, ne bi se mogla odvojiti od ovog grada, osim na kraće izlete da upoznam druge krajeve i ljude. Upravo zbog toga Zagreb je jedna od češčih tema mojih fotografija, ova foto šetnja kretala se od trga do Gornjeg grada:
Image Hosted by ImageShack.us

Prošla sam pokraj odnjeg djela dolca, di kumice "uvaljuju" cvijeće prolaznicima, pokušavajući zaraditi koju kunu za njami, jer mali postotak ljudi u hrvatska može preživjeti od penzije, ako je uopće imaju...

Image Hosted by ImageShack.us

Penjuči se Tkalčom, koja je kao i uvijek bila puna ljudi, kolko na samoj ulici toliko i po party, snimila sam i ovaj prizor kojem stvarno nije mjesto u centru grada, i to ispred nekakve galerije...Zbog gužve nisam uspjela uhvatiti željeni kut...lud

Image Hosted by ImageShack.us

Šetajući jednim od prolaza, naišla sam na jedan tužniji prizor, uspomenu... :(

Image Hosted by ImageShack.us

Malo iznad Tklalče, je jedna mala ulica, ko prolaz možda, u kojoj su kučice iz onih starih Zg dana, jedna samo za vas...

Image Hosted by ImageShack.us

Tolko za sad od mene, sredit ću još par fotki kroz kojih par dana kad vrijeme ulovim...











- 21:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi