SpaLyENa RiyEcHaNKa

petak, 04.05.2007.

..Svetlo koje tražim..

Kao da sanjam i dobro i zlo
Od uvek sama živim po svom
Videla sve sam, lažne heroje
Ljude i boje umorne

Da li si ti moje svetlo koje tražim
Da me vodi kad je tamna noć
Kroz ta mesta razna lica
Gledam prazna
Krijem te u uglu oka svog

Vreme kad svako izdaje svakog
Ja svoje snove zagrlim jako
Tajne sa neba u oku tvom
Možda i ja sam našla dom

Da li si ti moje svetlo koje tražim
Da me vodi kad je tamna noć
Kroz ta mesta razna lica
Gledam prazna
Krijem te u uglu oka svog

Da li si ti moje svetlo koje tražim
Da me vodi kad je tamna noć
Kroz ta mesta razna lica
Gledam prazna
Krijem te u uglu oka svog

Korakom bez daha
ulicama straha
sama sam na straži, najdraži!
Senke što me prate
nemo bez svedoka
vidim strah na licu proroka

Da li si ti moje svetlo koje tražim
Da me vodi kad je tamna noć
Kroz ta mesta razna lica
Gledam prazna
Krijem te u uglu oka svog

Da li si taj
Svetlo koje tražim ja
Mesta razna, lica prazna
Krijem te u uglu
Da li ti si taj
Da li ti si taj
Koga tražim ja
Da li ti si taj koga tražim ja
Da li si ti moje svetlo koje trazim
Koga trazim ja
Kroz mesta lica gledam prazna
Krijem te u uglu oka svog...

- 21:59 - Spit it out (1) - Čemu to printat? - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.:all about ME!!:.


  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    - zovem se renata,s tim da mi se rijetko ko obraća tako,tu su reny,renchy,ren,def,spalyotka...
    - rođena sam 30.09.1988
    - živim u Rijeci,na Zametu
    - idem u HT u Opatiju
    - uglavnom sam rijetko doma
    - i love great britain and ireland,
    - životna želja mi je napravit trip po europi
    - obožavam upoznavat druge ljudove.kulture i vjere
    - njemačka će mi uvijek bit u srcu
    - ako čitaš blog znat ćeš više o meni... =o)
    - my icq: 222-239-827
    - my mail: reny88_ri@yahoo.co.uk
    -

    Check me out!





    Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

    Kantrida,riječki karneval i Rijeka... grad koji mi je prirastao srcu










LiNKoWi

Ewo I oNo ŠTo sLUšAm(sWAšTa):

  • domaće

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Azra-vjerujem da svi znaju za njih

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Bijelo Dugme,zakon su...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Gibonni-ajme,uz tog čovjeka se ful može uživat

    Image Hosted by ImageShack.us
    Đorđe Balašević-car

    Image Hosted by ImageShack.us
    Bajaga...

    Image Hosted by ImageShack.us
    obožavam njihove pjesme

    Image Hosted by ImageShack.us
    Zdravko Čolić-ti si mi u krvi

    strano

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Robbie,mljac...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Benny Benassi-push me =o)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Bob Marley-legenda

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Bon Jovi,njami...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Boney M.-oldies

    Image Hosted by ImageShack.us
    Chemical Brothers-push the button...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Christina Aguilera

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    The Clash...London calling... =o)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Deep Dish-meni jedni od dražih Amera

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dido-za relaxsaciju

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Moby-lift me up

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Paul Van Dyk-my najdraži DJ-tip je baš zakon,da se pofalim,upoznala sam ga =o)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Prodigy...hehehe

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Queen-God save the queen

    Image Hosted by ImageShack.us
    Scooter-još jedni meni tako dragi ljudi iz Njemačke...


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Simon & Garfunkel-žive legende...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    The Cranberries

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Xavier Naidoo-moj najdraži njemački pjevač

    Faithless-obožaaavam ih,insomnia ko smišljena za mene,meni bliski ljudi znat će zašto =o)
    Dj Tiësto-najbolji zvuk u zadnje vrijeme...

    Image Hosted by ImageShack.us<