hmm...


Get your own Poll!


slikice

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic





































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...y€$/n0

dEsIgN bY: zLoChKa DiZz

o meni...

zovem se: paula
prezivam se: kako se prezivaju moji...
volim: puuuno toga i čokoladu!
ne volim: i toga ima puuuno...
slušam: ali ovog ima najviše......

četvrtak, 14.08.2008.

ajmo kihanje i zjevanje...hehe

KIHALICA

01:00-01:30-NAZVAT ĆE TE
01:30-02:00-DANAS ĆE TE POLJUBITI
02:00-02:30-BIT ĆETE SRETNI,AKO SE NAĐETE
02:30-03:00-RAZOČARANJE
03:00-03:30-ČEKA TE VELIKA PROMJENA
03:30-04:00-SVIĐAŠ MU SE
04:00-04:30-SPOJ
04:30-05:00-NAJ FRENDICA ĆETE IZDATI
05:00-05:30-IMAŠ SUPARNICU
05:30-06:00-IMAT ĆEŠ ISKRENU FRENDICU
06:00-06:30-ZAKAZAT ĆE TI SASTANAK
06:30-07:00-NA KRAJU ĆEŠ BITI SRETNA
07:00-07:30-VOLI TE NOVI DEČKO
07:30-08:00-NA TEBE MISLI SMEĐI DEČKO
08:00-08:30-PISMO
08:30-09:00-BIT ĆEŠ CIJELI DAN SRETNA
09:00-09:30-NEZABORAVNO TE VOLI
09:30-10:00-NIJE ISKREN
10:00-10:30-CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
10:30-11:00-BIT ĆEŠ MU CURA
11:00-11:30-SVAĐA
11:30-12:00-CRNI DEČKO LUDUJE ZA TOBOM
12:00-12:30-FRENDICA TE NIJE VRIJEDNA
12:30-13:00-ŽELI DA HODATE
13:00-13:30-MISLI NA TEBE JER TE VOLI
13:30-14:00-POVJERIT ĆE TI SE
14:00-14:30-MRZI TE
14:30-15:00-NEOČEKIVAN USPIJEH
15:00-15:30-ZABAVLJAT ĆE TE SE
15:30-16:00-NETKO VAM ŽELI ZLO
16:00-16:30-VJERAN TI JE
16:30-17:00-SUTRA ĆEŠ BITI SRETNA
17:00-17:30-SRETAN JE DEČKO KOJI TE VOLI
17:30-18:00-PRATI TE SREĆA
18:00-18:30-SVIĐAŠ SE ONOME NA KOJEG MISLIŠ
18:30-19:00-NIKAD TE NEĆE ZABORAVITI
19:00-19:30-SAMO TEBE VOLI
19:30-20:00-OČEKUJE TVOJU LJUBAV
20:00-20:30-SMIJE ODATI DA TE VOLI
20:30-21:00-SAMO SE POIGRAVA TOBOM
21:00-21:30-ISPUNIT ĆE TI SE PROŠLI SAN
21:30-22:00-SVIĐAŠ MU SE
22:00-22:30-SANJA TE
22:30-23:00-POKUŠAVA TE ZABORAVITI
23:00-23:30-OTKAČI SE OD NJEGA
23:30-00:00-KAŽE DA TE VOLI
00:00-00:30-OBOŽAVA TE
00:30-01:00-ŽELI DA OSTANETE ZAUVIJEK ZAJEDNO

ZJEVALICA

01:00-01:30-SANJA TE
01:30-02:00-MISLI NA TEBE
02:00-02:30-SAMO TE CIJENI NIŠTA VIŠE
02:30-03:00-IMA RAZLOGA ZA LJUBOMORU
03:00-03:30-IZNENADNI SUSRET
03:30-04:00-NE ZNAČI TI NIŠTA
04:00-04:30-NEVJERAN TI JE
04:30-05:00-LUD JE ZA TOBOM
05:00-05:30-SMETA MU TVOJE PONAŠANJE
05:30-06:00-ODNOSIŠ SE PREMA NJEMU KAO ON PREMA TEBI
06:00-06:30-POMIRENJE S OSOBOM KOJA TO ŽELI
06:30-07:00-JAKA KONKURENCIJA
07:00-07:30-NE BUDI NAPASNA
07:30-08:00-NOVA VEZA
08:00-08:30-NE ZASLUŽUJU TVOJU LJUBAV
08:30-09:00-NE VJERUJ SVEMU ŠTO PRIČA
09:00-09:30-NE BUDI HLADNA PREMA NJEMU
09:30-10:00-POLJUBAC
10:00-10:30-KRATAK NEUGODAN SUSRET
10:30-11:00-VELIKO IZNENAĐENJE
11:00-11:30-SVAĐA (TI SI UZROK)
11:30-12:00-BLISKI SE FREND ZALJUBIO U TEBE
12:00-12:30-POSLIJE SVEGA VRATIT ĆE SE TEBI
12:30-13:00-SAMA SI KRIVA ZBOG NJEGOVA PONAŠANJA
13:00-13:30-NISTE JEDNO ZA DRUGO
13:30-14:00-U BUDUĆNOSTI OZBILJNA VEZA
14:00-14:30-PISMO
14:30-15:00-MISLI NA TEBE
15:00-15:30-ISKORISTI SVE ŠTO JE OSTALO
15:30-16:00-NEVJERA
16:00-16:30-NE VOLI TE
16:30-17:00-PRIJATELJICA TI SE MJEŠA U POSLOVE
17:00-17:30-AVANTURA
17:30-18:00-LJUBOMORA BEZ RAZLOGA
18:00-18:30-VOLI TE
18:30-19:00-ŽELI SAMO PRIJATELJSTVO
19:00-19:30-MOGLA BI IMAT BOLJEG OD NJEGA
19:30-20:00-BUDI SKROMNA U ZAHTJEVIMA
20:00-20:30-PREVIŠE OČEKUJEŠ OD NJEGA
20:30-21:00-NJEGOV PRIJATELJ TE ŽELI
21:00-21:30-SAMO SI MU SIMPA
21:30-22:00-RAZOČARAT ČEŠ SE U PRIJATELJU
22:00-22:30-TI SI ZA NJEGA PROLAZNA
22:30-23:00-ZNAČI TI VIŠE NEGO TI NJEMU
23:00-23:30-ŽELI TE
23:30-00:00-OČEKUJE DA GA NAZOVEŠ
00:00-00:30-TREBA TVOJU POMOĆ
00:30-01:00-NE MOŽE BEZ TEBE



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

Učenički biseri iz engleskog
Trebali su napisati:--- Napisali su:
FULL PRICE--- FOOL PRICE
PUNA CIJENA--- BUDALASTA CIJENA

FILL THIS FORM--- FEEL THIS FORM
POPUNITE OVAJ FORMULAR--- OSJETITE OVAJ FORMULAR

MY PLANE LEAVES…--- MY PLAIN LIVES…
MOJ ZRAKOPLOV POLAZI…--- MOJA RAVNICA ŽIVI

I HAVE A MESSAGE FOR YOU--- I HAVE MASSAGE FOR YOU
IMAM PORUKU ZA VAS--- IMAM MASAŽU ZA VAS

BED AND BREAKFAST--- BAD AND BREAKFAST
NOĆENJE S DORUČKOM--- LOŠE S DORUČKOM

FRIED EGGS--- FIRED EGGS
PEČENA JAJA--- OTPUŠTENA JAJA

SIGN YOUR BILL--- SING YOUR BILL
POTPIŠITE RAČUN--- OTPJEVAJTE RAČUN

YOU ARE IN SUITE 502--- YOU ARE IN SUIT 502
VI STE U APARTMANU 502--- VI STE U ODIJELU 502

STUFFED SQUIDS--- STUPID SQUIDS
PUNJENE LIGNJE--- GLUPE LIGNJE

TEA AND CROISSANTS--- TEA AND CONSONANTS
ČAJ I KROSANE--- ČAJ I SUGLASNICI

DO YOU WANT A DESSERT?--- DO YOU WANT A DESERT?
ŽELITE LI DESERT?--- ŽELITE LI PUSTINJU?

PANCAKES--- PAINCAKES
PALAČINKE--- BOLNI KOLAČI

A TABLE IN THE CORNER--- A TABLE IN THE CORN
STOL U KUTU--- STOL U KUKURUZU

I'LL HAVE A COLD BEER--- I'LL HAVE A COLD BEAR
JA ĆU HLADNO PIVO--- JA ĆU HLADNOG MEDVJEDA

POTATO CHIPS--- POTATO SHIPS
ČIPS OD KRUMPIRA--- BRODOVI OD KRUMPIRA

STUFFED PEPPERS--- STUFFED PAPERS
PUNJENE PAPRIKE--- PUNJENI PAPIRI/NOVINE

RAY IN BREADCRUMBS--- RAIN IN BREADCRUMBS
POHANA RAŽA--- POHANA KIŠA

WE WANT TO HAVE LUNCH…--- WE WANT TO HAVE LAUNCH…
ZELIMO RUČATI… --- ŽELIMO LANSIRANJE…

COLD ROAST CHICKEN--- COLD LOST CHICKEN
HLADNA PEČENA PILETINA --- HLADNA IZGUBLJENA PILETINA

THE WAITER SERVED MEAL--- THE WAITER SERVED MAIL
KONOBAR JE POSLUŽIO OBROK--- KONOBAR JE POSLUŽIO POŠTU

THE LIST OF HOTELS AND FLIGHTS--- THE LIST OF HOTELS AND



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (4) | pR!nTaNj€ | # |

učenički biseri...

*Profesor: "Koja je jednostanična praživotinja?"
Učenik: "Dinosaur?"
*Profesor: "Što ovaj šaraf radi na mom stolu?"
Učenik: "Valjda je vama ispao iz glave."
*Profesorica: "Danas me sve boli i ne želim vas više čut!"
Učenik: "Odite veterinaru!"
*Profesor hrvatskog: "Našao sam i jednu pjesmu o seksu."
Učenik: "Jel ima i slika?"
...profesorski biseri...
*Prof. matematike: "Ako ti to riješavaš matematički zadatak, ja sam blatobran od aviona!"
*Prof. pita novu učenicu:
"Odakle si?"
Učenica: "Iz Jajca."
Prof.: "Joj, tamo sam ja čuvao ovce!"



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

utorak, 12.08.2008.

ljubavni sms-ovi



Lijepo je znati da postojiš u mom životu...nije bitno ni koliko, ni otkad, ni zašto...lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu...

Ako se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani.

Trebaš mi…kao zori sunca, kao tijelu srce, kao suncu zrak, kao tišini nemir, kao kiši kap, kao plimi oseka, kao krv veni, kao…Ti…meni…

Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti, jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti. Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je uvijek neka tužna priča.

Kad pročitaš ovu poruku ti pomisli na mene kako me srce steže! Otkad Tebe znam, sve me na Tebe veže, Tvoje ime u srcu nosit ću i dok živim Tebe VOLJET ĆU!

Ti si cilj i punina mog života. Ti si srce koje me ljubi, uho koje me čuje. Ti si ruka koja me drži i snaga koja me jača.

Ne znaš koliko zvijezda na nebu ima, ne znaš kako je meni noćas zima, ne znaš koliko Te želi netko, ali znaj da je uz Tebe iako si daleko.

Noćas dok rosa umiva travu, dok tiha noć sanja o danu, noćas dok svi sanjaju o raju ja snivam o Tvom zagrljaju.

Oči me tvoje zaluđuju, osmjeh mi donosi sreću. Znaš li dušo da Te nikad zaboravit neću?

Ne mogu da zaboravim onu večer, ne mogu da izbrišem sjećanja, ne mogu da Ti kažem «zbogom», kad još nisam rekao «zdravo», kad još nisam upoznao srce Tvoje kad mi ga još nisi otvorila. Ne mogu da kažem da je kraj, kad nije ni početak.

Da sam ptica, letio bih za Tobom. Da sam pas, trčao bih za Tobom. Da sam riba, išao bih na kopno za Tobom. Pošto sam čovjek, jedino što mogu je voljeti Te!

Volim Te dirati, gledati Te, nervirti Te, mozak Ti ispirati. Volim Te maziti, paziti, razmaziti, zaraziti, ne volim Te moliti, ali VOLIM TE VOLJETI TE!!!

Naučit ću vjetar da šapuće Tvoje ime, cvijeće da miriše na Tebe, naučit ću sunce da miluje kao Tvoj dlan, zvijezde da sjaje kao Tvoje oči. Tada bit ćeš svuda oko mene...

Ako postoji sjaj (onda je u Tvojim očima) ako postoji sreća (onda je to život s Tobom) ako postoji tuga (onda je život bez Tebe) ako je tko voljen (onda si to Ti)!!

Nezdravo, neshvatljivo, totalno, nezamislivo, nemoguće, nenormalno, ludo, čarobno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno TE VOLIM.

Tvoje usne slađe su od meda, moje srce gori dok Te gleda, Tvoje oči ljepše su od neba... Ti si ono što meni treba !

Poslat ću ti vjetrom poljubac blag, da Ti kaže da ima netko mome srcu drag, a Ti ga udahni da zauvijek ostane tu, jer ja sam s Tobom i u dobru i u zlu.

Poslat ću Ti vjetar da Ti miluje kosu, za svako jutro poslat ću Ti rosu, poslat ću Ti mjesec da u mraku sja, a što se tiče puse, to ću osobno... JA.

Želim bezbroj poljubaca posuti po Tvome tijelu... Želim Tvoje dodire po svojoj koži... Želim zaspati uz Tebe i probuditi se šapčući Ti nježno VOLIM TE.

Dvije suze krenuše niz obraze moje dok mislim na Tebe i ime Tvoje. Samo Tebe volim i o Tebi snivam, jer Ti si mi sve što imam.

Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u sebe, sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe.

Pokloni mi svoje oči i njihov topli sjaj, pokloni mi još nešto: svoj vječni zagrljaj. Pokloni mi svoje meke usne i tople riječi dvije: VOLIM TE.

Koliko dugo tražio sam sebe, u zagrljaju svjetlosti i mraka... Koliko dugo ići ću do Tebe, a potrebno je samo par koraka...

Svu noć čekam Te i tražim kroz snove. Ti ne čuješ glas i pjesmu što Te zove, ne, nije me strah kad ostanem sam, jer uvijek osjetim strast što lebdi između nas.

Dođi da Ti nešto šapnem na usta, možda pronađemo zajednički JEZIK.

Samo su za Tebe jutros pjevale ptice... Samo su Tvoje ime šaptale ravnice... Samo za
Tebe oblaci nebom plove... Samo Tebe moje srce zove...

Pristajem na sve samo kaži, čini što hoćeš i život traži. Uzmi me vodi me, ne pitam kuda, čini što hoćeš s Tobom ću svuda.

Ja neću ljepšu, ja neću drugu, birao sam, srećo moja, il’ Tebe il tugu.

Ako me ne voliš nek Ti je sretno, al' ja Te volim i voljet ću Te vječno.

Otvori mi svoja vrata, ja sam čovjek koji kuca, vjerni sluga što Te moli, zarobljenik što Te voli, Ti kraljice moga srca.

Sumnjaj dal' su sjajne zvijezde ove, sumnjaj dal' Sunce zna putanju svoju, sumnjaj dal' laž se istinom ne zove, al' u ljubav ne posumnjaj moju.

I da mi daju svijet da ga uzmem sebi, da me učine jačim i od Boga, nijednu sekundu razmišljao ne bih, uzeo bih Tebe umjesto svega toga!

1000 je suza u mojim očima bilo. 1000 je želja koje mi život nikad nije ispunio...malo je prijatelja koje trebamo svi, a još manje ljubavi takvih kao što si Ti.

Reci mi što da radim i učinit ću sve, reci mi što da budem i bit ću za Tebe. Volim Te!

Daleko od očiju, al’ od srca nisi jedino što mi nedostaje Ti si! Nisi zvijezda ni anđeo ni Bog da Te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim!!

Ako je Francuska ljubav onda si Ti Pariz !!

Ona je istina, koju u srcu nosim! Ona je biće, koje ludo volim! Ona je laž, koja me boli! Znam, da je uzalud, ali ipak ju volim!

Oduzimas mi dah, za Tobom ludim! Volim svaki Tvoj osmjeh dok se budim! Volim
Tvoje usne kad tiho krenu poljupcima u novi dan! Oduzimaš mi dah, ostajem bez riječi!

Vodi me kroz noćni san, sakrij me k'o zrno u dlan. Voli me k'o nikada! Budi moje sunce nakon oblaka! Ti si moj život, nada i snaga!

Tvoja će ruka moju voditi po obzorju plavom, priječi ćemo 7 mora i ići snom i javom.

Što dalje od bola i samoće koja umara poći ćemo sami TI i JA!

Ljubilo bih Tvoje usne i danju i noću, šaptao Ti draga moja: samo Tebe hoću! Mazio bih Tvoje tijelo od glave do pete, radilo bih nešto što ne valja jer nisam više dijete.

Nisam Ti suza u oku, a Ti to meni jesi. Nisam Ti osmjeh na licu, a stalno se pitam gdje si. Uzalud ovo pišem uzalud srce pati, ipak za Tebe dišem i volim Te, shvati.

Kada pada kiša, kažu da duše mrtvih dolaze da vide one koje vole, ..... kada mene jednom više ne bude, tu gdje si Ti kiša nikad neće prestati!!!

Poželi da postanem voda – POSTAT ĆU MORE, Poželi da postanem toplina – POSTAT ĆU SUNCE, Poželi da postanem sjaj – POSTAT ĆU ZVIJEZDA, Poželi da Te zaboravim - ZABOTAVIT TE NEĆU!

Bog će Tebi samo dobro dati, jer duša je Tvoja velika i čista, a u ovom svijetu punom tuge i patnji, bogatstvo je znati nekoga poput Tebe.

Još uvijek mislim na Tebe, još uvijek plavi dim cigarete na mjesečini iscrtava Tvoj lik, još uvijek si sama u odajama moga srca.

Uz Tebe sam ja samo ja....ja kakvog nitko ne pozna....i zato budi tu uz mene tako da i drugi mogu upoznati tog ''drugog '' ja...

Ako odem u nebo prije Tebe, na svaku ću zvijezdu napisati Tvoje ime, tako da i anđeli znaju kako se zoveš jer djevojke poput Tebe su neponovljive!!!!!!!

Kad bi netko u životu rasjekao srce moje umjesto krvi vidio bi ime Tvoje...za Tebe živim, za Tebe se borim i kada umrem Tebe ću da volim!!!

Dijete, volim Te! Sad ja Tebe molim, ne sumnjaj u to, anđele mali! I ljubim Te, najiskrenije, kao uvijek! Ostani moje dijete! Tebe volim.

Dođi na naše mjesto, kod one ograde, uberi bijeli cvijetak pored nje, zatvori oči i sjeti se kako su nam usne bile blizu jedne drugih.

Ako sam ikad ikada nekog volio, čuvao u srcu, sanjao svako veče, nosio u mislima, govorio istinu, šaputao slatke riječi na uhu, onda si to bila TI!!!

Da me sad proguta zemlja ova moje srce neće stati jer će ono za Tebe doživotno kucati!

M-nogo mi nedostaješ A-li sam sigurna da to znaš R-ekla sam Ti ja nikom ne dam Te K-azaz ću još nešto O-božavam Te!!!

Svaku sekundu, minuti, sat, dan, tjedan, mjesec, godinu...uh...vijek, stoljeće, ma neograničeno mislim na Tebe.

Ako se ikad sretnemo ne stavljaj ruke na lice. Nemamo što kriti jer našu ljubav nitko ne može ubiti!

Ti si svjetlost u daljini, tihi zvuk u tišini, moja java i moj san....svaka noć i svaki dan...Ti si mi sve...ja ne mogu bez Tebe...

Svaki dan negdje život nastaje, a negdje se gasi... Negdje se rađa ljubav, a negdje umire... Tako ću umrijeti i ja, ali moja ljubav prema Tebi nikada.

Ljubi me strasno još ovu noć i reci da jutro nikada neće doć, zagrli me nježno, ruku mi daj i šapni mi tiho da nikada neće doći naš kraj.

Tamo gdje nema pustoši i gdje je stvarnost ljepša od snova, tamo ću s Tobom otići i nikada se neću vratiti...

Pruži mi ruku, zagrli me u tami. Želim biti s Tobom, želim da smo sami. Više od svega ja Te volim, jer ljubav se zove imenom Tvojim.

Sve jače osjećam kako mi strujiš tijelom i prolaziš dušom ostavljajući neizbrisive tragove koji me svakim otkucajem srca podsjećaju da postojim samo za Tebe.

Tijelo, vreteno, svaki pogled u srce me dira, baš mi medeno đavo s Tobom ne da mira.

Oprosti mi što Te volim, Bog me kaznio. Dao mi je da Te vidim pa Te uzeo. A u mome srcu samo teku otrovi, u njima me nema više, u njima si Ti.

Ti si suza u mom oku, Ti si život koji zivim , Ti si ona što postoji da se samo njoj divim.

Ova poruka ne služi za ukras i ljepotu, već da me sjeti kako sam volio jednom u životu.

Nek Ti u životu bude na sramotu što si ljubav krala, meni je nisi dala. Nek Ti u životu krene na dobrotu, al nek srce zna da Te volim ja.

Neću plakati kad odeš drugome, neću moliti da mi se vratiš, bit ću daleko kad budeš sretna i još dalje kad počneš patiti.

Volim Te, volim, a duša mi vene, jer nisam siguran - voliš li Ti mene!!!

Ti si zrak koji dišem, Ti si sunce što me grije, Ti si ona što postoji da se moje lice smije.

Govori onda kad patiš, jer jedino onda riječi vrijede, a šuti kada si sretna i ne pokazuj sreću onome što pati, jer njega će to boljeti, a Ti nećeš znati!!!

Volim Te kad si daleko, volim Te kad si tu, volim Te kad voliš mene, volim Te i kad voliš njega.



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

fun sms-ovi

Kako da Te pronađem u izlasku sunca, kako da Te probudim, kako da zajedno otvorimo oči, kako da te pronađem u kapljici rose, kad se budim u podne!

A da malo vježbamo matematiku? Tebe i mene zbrojimo, odjeću oduzmemo, krevete dijelimo, pa se množimo...

Kada ga uzmeš u svoju njeznu ruku, povuci samo preko vrha, stavi ga u usta i počni lizati. Kruži jezikom po vrhu i kada ti usta budu puna nasmiješi se - to je LEDO!

Moram priznati da maštam o Tebi i da mi se već dugo sviđaš, zastane mi dah kada te vidim, želim te i jednog dana te moram imati - tvoj novi BMW Coupe!

Dragi, uzmi me i nježno dodiruj svojim prstima...obožavam da mi šapućeš na donju rupicu i da me ponekad napuniš do kraja!
Voli te tvoj MOBILNI TELEFON!

Obožavam te toplu i mokru. Obožavam kada uđem duboko u tebe i osjetim tvoju toplinu. Ne mogu više bez tebe. Volim te moja KADO!

Jučer sam te čekala. Htjela sam osjetiti dodir tvog golog tijela. Htjela sam da zajedno provedemo noć i da se zajedno probudimo, ali tebe nije bilo.
Tvoja PIĐAMA.

Da, stisni me. Jako. Jače. Igraj se sa svojim prstima. Daaa... obožavam te! Ti si najbolji... Tvoj MOBILNI TELEFON!

Volim kada me ližeš, kada grickaš moju slasnu unutrašnjost. Volim kada svojim jezikom dodiruješ moje obline i kada me ližeš do kraja.
Tvoj SLADOLED!

Lud za Tobom, što ću sa sobom. Uvijek si uz mene, što ću bez Tebe. Uz tebe je svaki dan kao najljepši san. Bez Tebe ne mogu ni dana .
Živjela moja M A R I H U A N A!

Stojeći sam je molio, sjedeći mi je dala, od otraga sam je polizao, sprijeda pritisnuo, a ipak se nije branila. Oh ti moja mala POŠTANSKA MARKA!

Prije nego se na mene popneš podmaži me dobro. Volim kada me zajašeš, čvrsto obgrliš svojim nogama i ponekad napumpaš do kraja.
Zauvijek te voli tvoj BICIKL!

Jedva čekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugačkog, pa da sa njega posišem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog.
Oh moj SLANAC.

Najprije ću skinuti tvoju svilenu košuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne, lagano te kušati jezikom, a tek tada staviti te u usta dragi moj BRONHI.

Prija ti moj dodir i nježnost kada se obavijam oko tvog tijela. Postoji li ljepši osjećaj kada si ti gol, a ja na tebi. Voli te tvoja vjerna ... DEKA!

Sjećaš se kad si mi polako umočio prst, a onda ga polizao i tu radnju ponovio više puta. I shvatio, to je nešto najbolje na svijetu do sad. Tvoja NUTELLA.

Volim kad uđeš u mene malu, vlažnu. Kad uđeš prvo se naježiš, a poslije ti je toplo i vlažno. Voliš štrcati u meni i po meni. Voli te tvoja - TUŠ KABINA.

Prije upotrebe suh i spušten, za vrijeme upotrebe mokar i dignut, a poslije upotrebe mokar i spušten! Pozdrav od KIŠOBRANA.

Obećao je da će biti nježan, da me neće jako boljeti. Krv je šikljala na sve strane. Kad ga je izvadio.... bio je ogroman. Bio je to moj prvi izvađeni ZUB.

Kada bih ti poliznuo vrat, i kada bih stavio jezik nježno u tvoju slasnu rupu, odmah bih znao da si moja najdraža i najbolja... FLAŠA TUBORGA!

Kad me imaš, dobro ti je. Kad me lizneš, vlažim se. Kad me pališs, ja se žarim. Kad me sisaš, ja se gubim. Kad se izgubim, ti me gasiš...
Tvoja CIGARETA!

Ujutro ga osjetiš, usnama ga dodirneš, rukama ga držiš, pogledom ga ljubiš, voliš ga vrelog, uzimaš ga cijelog. I kad ne znaš gdje je kraj...
... to je KAMILICA ČAJ!

Uvijek smo vruće, zagrijane za tebe. Puno pozdrava od... BUHTLI iz pekarne Prečko.

Ležim, postaje mi vruće, gledam ga i uzimam ga u ruke, vruć je i tvrd, stiskam ga a on štrca svud po meni, bez njega ja gorim, "SUN MIX" ja volim!


EN TEN TINI na plaži gola ti se skini, SAVA RAKA pica ti je ko druga svaka, TIKA TAKA sisa ti visi ko da si nekom baka, BIJA BAJA BUF, dolazim uredi malo muf!!!

Tako te volim, za tebe bih išao kroz najveću vatru, za tebe bih preplivao rijeku, dakle dođem sutra, ako ne bude kiše.

Ne naginji se kroz prozor; možeš nekome pasti na pamet!

Sanjao sam da su me ulovili kako kradem kokoške i jaja. Ti si mi bila sudac: za kokoške si mi dala sedam dana, a za jaja si me pomilovala. .

Poštovani! Vaša molba za kloniranje je uvažena! Postupak je jako jednostavan: jebat ćemo Vas dok ne klonete!!!

Dobar dan, ja sam vanzemaljac koji stanuje u vašem mobitelu, to što stišćete su moja jaja , a sudeći po vašem osmjehu to vam se očito sviđa, molim vas lijepo samo nastavite.


00000ooooOOO000oOOO000OOO0000OOO0000oOOO00 00OOO000 Ušla ti mineralna u mobitel...

U ovom trenutku 25 milijuna ljudi radi, 100 milijuna ljudi spava, 3 mil. se ševi, 12mil. gleda TV, a samo jedna budala čita ovu poruku.


Prognoza za HR u 14 sati: cure su normalno potrebne, na ponekim mjestima su mekane i tople, u unutrašnjosti vlažne i skliske. Zato pažljivo!

Istraživanja pokazuju da u 99% slučajeva ljudi koji su skloni homoseksualizmu dok čitaju poruke drže mobitel u desnoj ruci.

Stručna istraživanja su dokazala da osobe koje su loše u krevetu i koje nikada nisu imale dobar sex pri čitanju SMS-ova mobitel drže u desnoj ruci.

Udarna vijest: istraživanje iz Amerike - ljudi koji su loši u krevetu i koji nikada nemaju dobar seks drže mobitel u desnoj ruci dok čitaju poruke! Prema tome...

Cronet/Vip Vas obavještava da ste preglupi za mobilno telefoniranje te Vas moli da se ostavite mobitela i uhvatite lopate i krampa. Hvala na razumijevanju!

Obavijest iz Cronet/VIP službe za korisnike - Vaša mobilna stanica smeta mreži. Molimo Vas da stavite GSM na zemlju i bacite što veći kamen na njega. Hvala!


Pritiskom na ovu tipku upravo ste pokrenuli program samouništenja. Molimo da se što brže udaljite od svog aparata. 5... 4... 3... 2... 1...

OPREZ! Ovoj je GSM virus! Podaci sa vase SIM kartice bit će izbrisani. STARTAM PROCEDURU. 5, 4, 3, 2, 1 ... Hvala, ovime ste postali pretplatnik (Vipneta, Croneta).

Obavijest iz službe za korisnike: S obzirom na širenje SMS perverzija prisiljeni smo blokirati vašu karticu. Služba nacionalne sigurnosti.

Obavijest iz CRONETA-a, Molimo vas da visoko podignete vaš mobilni telefon i tako zadržite 5 min radi finog ugađanja mreže. HVALA NA RAZUMIJEVANJU.

HT izvješće: Zbog radova na mreži vaš će mobitel biti 1 sat isključen, kao nuspojava dolazi do aktiviranja vibro funkcije pa si ga slobodno nabijte u šupak.

Mobiteli su jedine stvari oko kojih se muškarci svađaju tko ima manjeg.

Postoji sex, brzi sex, žestoki sex, nježni sex, grupni sex, sadomazohistički seks, telefonski seks i za ljude u tvojim godinama NIKAKAV SEX.

Ova poruka poslana je iz svemira prije sto milijuna godina. Od tada je u potrazi za najglupljim čovjekom na zemlji. Hvala Bogu da je misija u ovom trenutku završena!

Jel imaš bikloner za gemanzovanje što se stavlja na pufnu da ne šušnjaju vimbroni kod lijeve spelvrčne za restabulidzovanje na cinculator?

Dobar dan, ja sam mala radijacija i živim u vašem mobitelu. Prilikom svakog razgovora ja vam polako uništavam moždane stanice i pospješujem rak. Hvala!

Mesnica Gavrilović šalje vam službenu obavijest da ste proglašeni svinjom godine te će za nagradu vaša slika biti na konzervi svinjskog gulaša! Čestitamo!

Donesite nešto droge za večeru, reče Isus apostolima. Pavao donese travu, a Šimun tripove. Što si ti donio, pita Isus Judu? .... Značku, ovo je racija.

Oralni sex je kao članstvo u mafiji, jedan krivi korak i u govnima si.

4 specifična čuda kod žene: navlaži se bez vode, krvari bez da se poreže, daje mlijeko bez da pase travu i sere gluposti bez da je itko išta pita!

5 omiljenih životinja žene: kuna u đepu, lisica oko vrata, jaguar u garaži, tigar u krevetu i majmun koji sve to plaća! .

Zašto se patuljci smješkaju dok igraju nogomet? Zato jer ih trava škaklja po jajima!!!

Kosovska udruga izbjeglica Vas obavještava da ste u nagradnoj igri osvojili Albanca. Upozorenje: ako ga ne podignete u roku od 7 dana šaljemo Vam cijelu obitelj.

Jednom davno iza 7 mora, 7 gora, 7 rijeka, 7 jezera, 7 gradova, 7 sela živio jedan zmaj. Probudi se jednog jutra zmaj i zapita: "Gdje u pizdu materinu ja to živim?"

Što je afrički rulet? Kad ti šest crnkinja puši a jedna je ljudožder.

Ušao Crnogorac u ženski WC da se ispiški, kad ulazi jedna žena i kaže: o Životinjo! A nato će Crnogorac: o Ne brinite se, gospođo, držim ga za glavu.

Zašto je ALADIN ostao suhog kurca, a spavao je sa princezom? Pročitaj njegovo ime naopako pa ćeš vidjeti!!!

Sanjao sam da sam čarobnjak i da sam te pretvorio u pušku i objesio na zid, ali uvijek kad mi zatrebaš ja te skinem, nategnem i opalim!

This cat is cat a cat good cat way cat to cat keep cat an cat idiot cat busy cat for cat twenty cat seconds cat. Now read it without the word "CAT"!

Priča se da trošiš plavušu bujnih grudi, plavih očiju, dugih nogu i lica rumena, samo šteta što je gumena!

Znaš li u kojem položaju mora biti žena za vrijeme sexa da bi rodila ružno dijete? Pitaj mamu!

Koja je razlika između sladoleda, pi*ke i guzice? Sladoled se liže zbog slasti, pi*ka zbog strasti, a guzica zbog vlasti.

Molimo Vas da na Vaš mobitel stavite kondom kako bi ličio bar na neki kurac. Hvala!!!

Sanjala sam da smo na plaži, ja se sunčam, a ti plivaš! Odjednom iza tebe vidim kita, pa ti vičem: Ne kitu u usta! Ne kitu u usta!

Tako lijepo lice, takva figura, te tajnovite oči, zanosan pogled, sexy govor, poljubac kao u bajci, no dosta o meni, kako si mi ti?

Sprint Zagreb vas moli da u slučaju skore smrti date dopuštenje da vas zakopamo s guzicom prema van radi nedostatka parking mjesta za bicikle.

Zašto je bolje imati Simpu nego dečka? Zato jer Simpu napuniš i zoveš, a dečko napuni tebe i više nikad ne zove.

Čuo sam da atomska bomba vrijedi milijun dolara. E, dao Bog da mi jedna padne u dvorište!

Sanjao sam da si kocka šećera, ali ja volim šećer u prahu pa sam te tucao cijelu noć.

Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung (everyone is invited).

We will now upgrade your brain, please wait: ....searching .........searching... .......searching.....sorry no brain found!!!

Najzaslužniji dio ženske odjeće je grudnjak. On snaži malene, podržava slabe i obuzdava velike.

Najveći odjevni predmet na svijetu je ŽENSKA PIĐAMA: prekriva dvije mljekare, plinaru i zabavni park.

Do 30g. kada hoću, od 30 do 40 samo noću, sa 40 do 50 još se može, a s 50 do 60 sačuvaj Bože, od 60 do 70 uz puno sreće, od 70 do 80 ni s vijagrom neće!

Mladić, SSS, 27.god., materijalno situiran, vlasnik stana, stidljiv i povučen, traži žensku osobu sličnih osobina kojoj bi prodao 10m bukove građe.

Oglas: mladi, lijepi, pametni, dobro situirani dečko, najboljih godina, imam vikendicu i kuću na moru, posjedujem vlastiti auto. Ne tražim ništa samo se hvalim.

Iz psihijatrije Vrapče Vam javljamo da smo nakon pregleda Vaše kartoteke ustanovili da Vas nažalost ne možemo primiti, jer i mi imamo svoj ugled...

Kao sto vidiš u modi su mali automobili, mali mobiteli, uskoro će u modu ući i mali pimpek, onda ćeš ti postati pravi frajer.

Obavijest MUP-a RH: Obaviještavamo vas da vam se briše kazna od 2 kaznena boda. Ustanovljeno je da ono što ste puhali prometnom policajcu nije bio ALKOTEST.

Vaša slika koju ste poslali za playboy nažalost je odbijena, pokušajte sljedeći tjedan u reviji Moj Pas.

Nažalost, obavještavamo Vas da vaša slika koju ste poslali za naslovnicu playboy-a nije ušla u natječaj, ali možete ju poslati u reviju Moj mali svijet.

Lijeva mi je noga Božić, desna Nova godina, a ti dođi između praznika!

Zbog pokvarenog vozila koje se zakočilo u Međunožju, Vaginalni je tunel zatvoren. Preporučamo Vam obilazak preko Guzičnog kanala ili preko prijelaza Sisovo.

Svaka cigareta skraćuje život 11 minuta, svaki orgazam produžuje život za 15 minuta, znaci pušači, jebite se za život!

Prodajem kravu coupe, 91. godište, metalic šarenu, aluminijska kopita, Hi-Fi urlanje, nisko profilne šunke, za 12.000 DM, a može i zamjena za konja koji ovo čita.

Umro mi je djed, i ostavio 3 jutra duhana. Pošto si mi najbolja frendica, dat ću ti da mi popušiš jedno jutro. .

U jednoj uvali posrao se kit. Od tog silnog sranja nastao je Split. Dodaj malo luka evo ti Hajduka, dodaj malo side, evo ti Torcide.

Žene se dijele: Nevina - neda nikome, Djevojka - da samo svom dečku, Žena - da samo mužu I ljubavniku, Kurva - da svima, Prokleta kurva - da svima samo tebi ne.




| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

eto...

nepišem postove zato sto mi se neda...ali naci cete puuuno dodataka i raznih stvari kao što su ovaj mali i-pod,anketa,lovemeter...zabavite se i kommajte...



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

ponedjeljak, 11.08.2008.

i nešto od muzike,prekopajte pa šta vam se svidi...ako oćete da nešto dodam ostavite u kommovima!pusa


MusicPlaylist



| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

nikad dosta...


Get your own Chat Box! Go Large!




| ajde,rukice ces odmarat poslije... (0) | pR!nTaNj€ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.