subota, 30.05.2009.

U trenucima kada nisi tu...

U trenucima kada nisi tu,
U trenucima kada si daleko od
Očiju mojih,
Kada si daleko od mojih usana
I ruku da te čvrsto drže…
Osjećam se izgubljeno…

U trenucima kada nisi tu,
U trenucima kada se čini kao da si
Na kraju drugog svijeta…
Kada ti ne čujem glas,
Niti one dvije riječi što me usreće…
Gubim smisao svoj…

Image Hosted by ImageShack.us


U trenucima kada nisi tu,
U trenucima kada sam sama,
Kada je lijeva strana moga kreveta prazna
A prisiljena zaspati…
U trenucima kada je noć,
A ti nisi tu da me zagrliš,
Da me štitiš od noćnih mora…
Strah me je…

U trenucima kada nisi tu,
Kada samo još osjećam tragove tvoga mirisa,
U trenucima kada ležim i razmišljam,
A jedino što vidim si ti…
A jedino što osjećam si ti…
Jedino što me čini potpunom
I jedino što volim si ti…

U trenucima kada nisi tu,
Ne znam kuda bih krenula…
Ne znam koje bih odluke donosila,
Ne znam kako bih živjela…
U trenucima kada nisi tu,
Čini se kao da se kazaljke na satu
S mjesta ne miču…
U trenucima kada nisi tu,
Svijet je jedna usporena snimka,
A ja samo dijete u nevremenu…

U trenucima kada nisi tu,
Šapćem molitve…
I čekam…
Sve do onog trenutka kada me opet
Zagrliš i kažeš volim te…

U trenucima kada nisi tu,
Shvatim koliko te volim…
U trenucima kada nisi tu,
Mrak je tamniji od noći…
U trenucima kada nisi tu,
Tuga moje srce razara
I bol u moju dušu dopliva…

U trenucima kada nisi tu,
Shvatim bit svakog trena
Koji zajedno provedemo…

U trenucima kada nisi tu,
Shvatim koliko te volim…

Image Hosted by ImageShack.us


17:54 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 13.05.2009.

ZA TEBE

Image Hosted by ImageShack.us


Osjećam te u svojim snovima,
Zatvaram te u njima…

Uvijek ću biti uz tebe,
I držat ću te kao dugu nakon kiše
Jer sunce dolazi u živote naše…

S tobom noći odlaze,
A jutra dolaze…

Za tebe gurat ću oblake
Da ugledaš nebo puno zvijezda…
Za tebe zavrtjet ću svijet
Sve dok ti opet ne budeš kraj mene…

Za tebe učinit ću svaki dan beskonačnim,
Za tebe bit ću još svjetlija od svjetla,
Za tebe plakat, smijat i živjet ću,
Samo za tebe…

I kada mi nedostaješ,
Za tebe čuvat ću suze radosnice
Do onog trenutka kada te opet ugledam,
Kada moju tugu u sreću pretvoriš…

Čujem te i bez riječi,
Osjećam te bez dodira,
I vidim te i tada kada vlada
Najtamnija noć…

Za tebe učinit ću svaki dan beskonačnim,
Za tebe bit ću još svjetlija od svjetla,
Za tebe plakat, smijat i živjet ću,
Samo za tebe…

Image Hosted by ImageShack.us


17:19 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>