srijeda, 06.08.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


Postoje trenuci kada moraš
reći zbogom.
Postoje trenuci kada
se moraš rastati
s onim ljudima
do kojih ti je stalo najviše.
Jer drugog izbora nekada nemaš.
Ne postoji...
Teška je ona činjenica
što si opet miljama udaljena.
Moja srodna duša,
moja utjeha kada sam tužna,
moj osmijeh u sretnim trenucima.
Na odlasku rekla si mi ono
što sam već tako davno željela čuti.
"...najbolja si mi prijateljica..."
U tom trenu sakrih suze.
Možda suze radosnice?
Zauvijek ću te pamtiti,
ne brini se...

Image Hosted by ImageShack.us


*Ovaj post posvećujem http://secer20.blog.hr/, curi koja mi je pomogla u mnogim teškim trenucima. Zahvaljujem blog.hr-u koji mi je omogućio upoznavanje tako divne osobe...*


21:10 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>