subota, 12.04.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


Sad ili nikad…
Pomislim…

Uspjela sam izustiti tih nekoliko riječi…
Tih nekoliko misli što su gorjele u meni…
Nekako…ne znam ni sama kako…

Koliko sam to samo u sebi držala,
Nosila strah…
Tajila…šutjela…

I onda je izišlo…
Poput vode iz izvora…

Govorila sam vam kroz suze,
Oslobodila se potrebe…
S nadom da ću pronaći odgovore.

No odgovora nije bilo,
Utjehe nije bilo…

Samo gledanje u prazno…
I ponovno šutnja…


I što sam s time postigla?
Oslobodila zaključanu dušu?
Govorila ogoljelim zidovima?

Sada kada sam sve rekla,
bacit ću papire natopljenih suza,
uništit ću tragove slomljene djevojke.
Ionako vam ne znači ništa,
bar se tako ponašate.

Samo gledanje u prazno…
I ponovno šutnja…


Image Hosted by ImageShack.us


14:47 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 01.04.2008.

*…grad moga djetinjstva i prve mladosti, gdje me nije bilo toliko godina, a gdje mi se pričinilo sve opet tako poznatim, a opet toliko stranim, kao da sam negdje davno već umrla i opet oživjela…*

Image Hosted by ImageShack.us


Tako sam daleko…
Predaleko da bih uopće ugledala obrise, sjenu…

Image Hosted by ImageShack.us


Poznajete li osjećaj kada bi voljeli biti negdje, a ne možete?
Poznajete li osjećaj kada mislite da bi se negdje drugdje osjećali bolje, drugačije, ispunjenije?

Tako mi nedostaje to mjesto što ga jedna rijeka dijeli, a mostovi ga spajaju u jednu cjelinu, to mjesto nadahnuća i mira, mjesto hladno od zime ali u kojem ti srce gori od topline.

Image Hosted by ImageShack.us


Grad brežuljaka i nizina, šetnica i parkova…

Želim se vratiti.

Želim osjećati onu čistinu u sebi gledajući zrake mojih uspomena iz sretnog djetinjstva. Želim sve opet proživjeti, na trenutak se osloboditi.
Želim vidjeti svoja poznata lica, razgovarati s njima.
Želim se šetati preko mostova, ležati na livadi i promatrati oblake. Želim nacrtati taj osjećaj, taj jedini trenutak kada ti sve para savršeno.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi mi kažu da izgledam sretno kada sam tamo ili da iskra u mojim očima zasja, da se moje usne u osmijeh razvuku kada pričam o tome…
Onda me pustite tamo…pustite me da odem…i ostanem.
Da mogu učinila bih to odmah. Bez razmišljanja.

Jer previše me veže, previše mislima bježim u te krajeve moje prošlosti. I nitko mi to ne može zabraniti i nitko me neće spriječiti da tamo pobjegnem. Tamo ću pronaći svoj mir…sigurna sam.

*…grad moga djetinjstva i prve mladosti, gdje me nije bilo toliko godina, a gdje mi se pričinilo sve opet tako poznatim, a opet toliko stranim, kao da sam negdje davno već umrla i opet oživjela…*

Image Hosted by ImageShack.us


17:38 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>