subota, 12.04.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


Sad ili nikad…
Pomislim…

Uspjela sam izustiti tih nekoliko riječi…
Tih nekoliko misli što su gorjele u meni…
Nekako…ne znam ni sama kako…

Koliko sam to samo u sebi držala,
Nosila strah…
Tajila…šutjela…

I onda je izišlo…
Poput vode iz izvora…

Govorila sam vam kroz suze,
Oslobodila se potrebe…
S nadom da ću pronaći odgovore.

No odgovora nije bilo,
Utjehe nije bilo…

Samo gledanje u prazno…
I ponovno šutnja…


I što sam s time postigla?
Oslobodila zaključanu dušu?
Govorila ogoljelim zidovima?

Sada kada sam sve rekla,
bacit ću papire natopljenih suza,
uništit ću tragove slomljene djevojke.
Ionako vam ne znači ništa,
bar se tako ponašate.

Samo gledanje u prazno…
I ponovno šutnja…


Image Hosted by ImageShack.us


14:47 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>