..uNdeR mY umBrEllA....hihi :))

e danas mi je prekipelo dok mi je Jelica v skoli rekla da moram posta napisati....oke,priznam....vec je krajnje vrijemeyes heh..zadnjega posta sam napisala dan prije nek je skola pocela....uh kad je to bilo.. A kaj da vam govorim,,,,meni je v skoli superrrrr....ima onih dana dok i nije bas...ali zivi sesretansretan ovaj tjedan je uzasno brzo prosel.... v sredu me stirala ova z engleskoga van kaj se "ohladim"...v cetvrtak s tjelesnoga a danas smo Tinika i ja dve minute zakasnile i vec je profa z engleskoga bila v razredu i onda je rekla nek sam ostanemo vani.....i zapisala nam neopravdane..grrrr...bangburninmadburninmada mi dve smo onda pjevale vani pred vratima....za inat belj ee..a kak je psihologija bila dosadna danas....vec smo ludi bili...tema razgovora je bil slovenski predsjednik....mislim ono... (????)lud v ponedjeljak nemamo nastavu.....v utorak je kros...bleeee..namcor..i tak to ide v skoli...
danas je Dički rođendan,,,,,,pa joj ovim putem cestitam--jos jenput..kiss
i kaj jos....hm... jeee..sutra idem s Tinchykom v grad..... party festa bu!!!=)=)
a..naslov posta je dio s jedne pjesme....pa znate koje wink a zakaj sam ga dela to je vec pitanje....heheh... a valjda ima nekaj v tomesmijehsmijeh
i daaa....antonija,ti si kriva kaj je super mario pal v rupu!!!zujobelj

tolko od danasnjeg posta....
lepi pozdrav tiniki,črni,tinchyki,tonkici,nini,vanesi,brjankici. . . . .kissnutnut




28.09.2007. u 16:09
° 45 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

ahh.....niš posebno..
neš kao...trenutak nadahnuća;)
neš na kaj bum trošila višak energije;);)
♥♥♥♥♥♥


Image Hosted by ImageShack.us

jaaAA



Bubble


Image Hosted by ImageShack.us

....

Image Hosted by ImageShack.us

maslacak !!!!! (:

Image Hosted by ImageShack.us

črna,ja,jelica (zvezde parka)jes jes ;)









..as I fall to sleep.....
will you comfort me,
when my heart is weak....
will you rescue me,
when I'm falling down..
will you be there...



Image Hosted by ImageShack.us
..ja....koji pogled.. :)

Image Hosted by ImageShack.us
tinika moja i ja..

Image Hosted by ImageShack.us

d' muhEEE... :D

Image Hosted by ImageShack.us

sLjadoLjed :P ((jelica i ja))

Image Hosted by ImageShack.us

i gleda meee... :**



..LoVe iS oNLy a fEeLing.....

kiss

...wHen i'M in yOUr arMs i stArT beLieVinG....
..bUt loVe iS onLy a FeElinG....
....aNYwaY...






diddle



















Swinging
LOVE