četvrtak, 16.08.2012.

Prolaznost

Ne znam šta je to. Moguće je da pričam o ostacima nekada davno pritajene boli.

Suze 10 dana idu same od sebe. Boli me u grudima. Preplavila me je tuga.

Sada pokušavam pobijediti u borbi da pronađem sreću koju sam uspjevala pronalaziti do nekoliko dana unazad.

Najljepši ali i najteži godišnji odmor od kada postojim.


Proći će. Nadam se da će Bog jednom ugledati i moje suze.


- 14:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.08.2012.

Volim, boli me

Moje inspiracije:

- kremasti pečeni kukuruzi s vatre koji puckaju pod zubima kada ih zagrizeš
- izvori vode, zdenci
- šum krošnji stabala
- miris Chanel No 5
- toplina vatre na hladnome tijelu
- osvježenje u kapljicama vode koje prštavim dodirom hlade vrelo tijelo
- vjetar koji miluje sljepoočnice dok se vozim u čamcu
- masaža stopala
- vrući pečeni domaći kruh
- svježe pokošena trava
- vrganji
- Marija Jurić Zagorka
- duboki ljubičasti kristali koji se koturaju po dlanovima
- nebo u bojama
- zvijezda koja pada
- osmjeh
...


Možda me suze oslobode okova i opet se vratim

Gubim kontrolu. Ubijaju me dvije vatre u srcu. Jedna gori bojom djetinjstva i majčinim očima koje se prelijavaju na suncu dok u meni vide boga, druga gori mirisom zaštite i ljubavi sigurnih ruku i muškog oka koje umije ispustiti suzu.

Teško mi je, ubija me. Ne znam šta da uradim. Bol je sve jača, problem je sve dublji. Ja sam sve jače udaljena. Od sebe. Jer se gubim.

- 13:26 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Blog Sophiana posvećen je životu i svakodnevnim razmišljanjima jedne


Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr