subota, 02.09.2006.

DANI PIVKANA

Ne, ja nisam još uvijek u šoku zbog malenih mačića u krevetu mah

Ma znate ovih dana bili su Dani Piva u Karlovcu pa se eto i ja malo uputih vidjeti šta se nudi.. party

PRVI DOJAM

Ne nudi se ama baš ništa i apsolutno ništa pametnoga. Ako ste "rokfeler" dubljega džepa moći ćete si priuštiti čevape od 40,00 kuna, hamburgere po 25,00 kuna, ne pretjerano kvalitetnu pivu za 13-ak kuna i tako redom. Na svakome koraku uočavaju se horde nagih djevojica koje će sa 25 godina imati u najboljem slučaju upalu bubrega. Iste te horde očito kradu mamama odjeću, što sam zaključila jer svakoj malo malo pa viri rame, komad koljena.. Nakon probijanja kroz navalu horde pripitih djevojčica u maminim odjevnim predmeta naići ćete na jedno veliko čudo. A spomenuto čudo su horde muškaraca od nekih 50-ak godina u vidno veselome stanju. Ne, ne morate brinuti... takvi će vam uvijek stajati na raspolaganju da vam plate pivo i uvijek će vam se milo smješkati i čekati kada ćete naivne pasti na njihov šarm smiješka bez pola zubiju. Čudo je u tome šta takve osobe čak i postojelud

Nakon šta bankrotirate uz 3 pive, sa stisnutim želucem jer čevapi skupi jelte.. odlučiti ćete otići obaviti nuždu. WC se također plaća pa ako vam se ne plaća i ako vam se ne da stajati u redu ( jer očito je da žene više vole pričati u smrdljivim javnim wc-ima nego čučnuti se i popiškiti se ), uvijek je otvorena mogućnost onoga šta radimo moje prijateljice i ja... obratiti se prvome skritome grmičkuyes

Pa recimo ako ste moje sreće, čučeći u grmu uočiti ćete da niste sami, vidjeti ćete i čuti neka stenjanja i duboke uzdahe... U recimo drugome grmu stati ćete u najdublju lokvu sa blatom koju svijet nije još vidio.. i nasmijati ćete se samoj sebi jer pokreti za dobar balans najluđi su u blago pripitome stanju partyrofl

DRUGI DOJAM

Plešući uz ludi ritam pjevača koje možda i ne volite slušati, upoznati ćete neke ljude. Neke zgodne ljude.. Neke simpatične ljude.. Neke nasmijane ljude.. zujo I smijati ćete se sa nima, plesati ćete... možda sklopiti neko novo prijateljstvo, netko dobiti poziv za van... a u mojem slučaju upoznati neke zgodne osječane i među njima simpatičnoga Tibora koji mi je obečao javiti se i spržiti mi jednu super igricu koju već neko vrijeme pokušavam nabaviti thumbup Pa da vidimo hoće li me se sjetiti mladi gospon Tibor...

Zanemarivši svoje dragoga, osjećam grižnju savjesti. no Teta Sophiana ne vara, ali voli imati i muške prijatelje a to nekima očito nije jasno. I ne želim svojem najdražemu niti spominjati da je teta Sophiana dobila i crvenu ružu od nekoga kao djevojka sa "najljepšim očima i najljepšim osmjehom" na Danima birice partywink Da ne bi bilo burninmadmadheadbangeek

ZADNJI DOJAM

Pa ovaj... i ne sjećam ga se najbolje zijev Znam da je bilo dosta zima pred jutro uz Koranu pred otvorenim šatorima. I da sam otišla sa prijatlejicom do nje doma oko 5 u jutro i da smo čak PLESALE i majmunirale se kod nje neko vrijeme. A onda sam se probudila doma u rano poslijepodne sa nevjerojatnim okusom pive i nekakvom čudnom migrenicom... nut

Ali zato, provela sam se kao što već nisam neko duže vrijeme. Smijala sam se, plesala, promukla od pjevanja i sada još proživljavam osjećaj ispuhanosti.

Pa vi sada sami odlučite ići ili ne na takav jedan "bećarac" naughty

wave

- 13:07 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Blog Sophiana posvećen je životu i svakodnevnim razmišljanjima jedne


Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr