petak, 25.08.2006.

Još jedna svadba...

Već dva dana ne mogu otvoriti blog. Ne znam koji je bio razlog ali pripusujem ga višoj prirodi na koju ja ne mogu utjecati. Međutim, iako su u igri samo dva dana dogodilo se nekoliko većih stvari. Među njima je moja prijateljica Slavica.

Slavica je djevojka mirne naravi, povučena i nije naviknuta na svađu. Kao osoba uvijek mi je pomagala u srednjoj školi,, sjedile smo zajedno i mogla sam prodrijeti u neke kutke u koje možda većina nije uspjela. Njezin život i nije bio baš lagan. Njezin otac je obolio, majka nije nigdje radila kada je Slavica upisala fakultet u Zagrebu. Putovala je svaki dan od 6 u jutro sa raznoraznim čudacima koji su je pokupili dok je stopirala sa prijateljicom. Vraćala se kući oko 9 na večer ponekada da nije ništa stavila u usta. I ovo nije pretjerivanje već istina. Njezina sestra sada je došla na red i upisala fakultet također.

Slavica je u međuvremenu završila za profesoricu njemačkoga jezika i radi u nekoliko škola putujući kilometrima svaki dan. Zarađuje za sebe ali potpomaže i obitelj. Osim toga, u međuvremenu joj se je dogodila i ljubav. Sa Darkom je već 5 godina. Vole se i poštuju. Datum za svadbu je pao na 23.6. nadoilazeće nam godine. I sve je bilo dogovoreno, isplanireno, ugovoreno...

Ali..

Ali roditelji od Darka su dobrostojeći ljudi. Svi rade a prosjek plaća im je preko 7 000 kuna mjesečno. Svakome. Njegovoj sestri koja je završivši frizersku srednju školu i dobivši posao u jednoj finoj kancelariji dopušteno je da prigovara Slavici oko nekih detalja. Ne želi da svadba bude u crvenoj boji, odnosno tamoj verziji trešnje. Ona bi htjela da djeveruše nose crne haljine. Ona prigovara Slavičinoj ideji da sama napravi kreativne i lijepe pozivnice/zahvalnice, prigovara oko Slavičine želje da svadba bude manja.. Ali to Slavica sve žvače i porbavlja na najmirniji mogući način, ipak to je njezin dan a ne od sestre njezinog Darka.

I sve bi se to dalo preživjeti da se nije dogodilo sljedeće.
Troškove svadbe trebali su mladenci pokriti sa darom koji bi dobili a ono troškova što bi im ostalo lako bi pokrpali od svojih plaća. Darko dobro zarađuje. Osim toga, plan je bio živjeti na gornjem katu njegovih roditelja u kući.

E sada, Darkov otac na samom određivanju datuma rekao je kako će on platiti polovicu svadbe a Slavica pošto nema novaca.. ona neka se nađe nekako. Što znači da bi njezini roditelji trebali dignuti kredit na 50 000 kuna da bi odmah mogli platiti. Slavica je utučena, iznenađena, zatečena, povrijeđena i tako redom.

Ne zna šta učiniti. Ako već mora dizati kredit, neka ga digne za to da se maknu od njegovih roditelja i žive zajedno, naprave malenu svadbu i potpuno se osamostale. Žao mi je je jer ju omalovažavaju iz razloga što njezini nemaju novaca. A tu je i njezina sestra koja je eto počela studirati... Tražiti roditelje za toliku svotu novaca a oduzeti sestri pravo na školovanje bi bila sebična gesta. no

Znam šta bih ja napravila na njezinome mjestu, ali kada ti se počnu događati neke stvari u životu čini ti se da je tvoj problem najveći na svijetu i da ne postoji izlaz. A rješenje uvijek postoji, zar ne? Tako da mi je njezin problem otvorio oči i odlučila sam da šta bude između mene i mojeg dragoga to samo dragi Bog zna. Ja sretna bez posla nisam. Sa njime sam sretna unatoč tim nekim detaljima koji nas malo kopaju. Mene kopaju yes Ali rješenje će se naći ako je situacija vrjiedna mučenja. Pa da vidimo... pa da baš vidim kuda će me ovaj puta život odnesti!

- 11:54 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Blog Sophiana posvećen je životu i svakodnevnim razmišljanjima jedne


Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr