utorak, 22.08.2006.

BOJIM SE

Tako me je strah da ne izgubim ono što volim. Znam sve komentare koji bi mogli biti izrečeni na ovu moju rečenicu. Ali tako mi je. Iskreno, bojim se da ne izgubim onoga kojega volim.
Bila sam na spomenutom razgovoru za posao. Nije u mojoj struci ali je jako dobro plaćeni posao i najvjerojatnije je da će me primiti od početka 9. mjeseca. Ali postoji malena kvaka a to je da se radi u 2 smjene. Prva smjena je od 8 u jutro do 4 popodne a druga smjena traje od 5 popodne do 2 u jutro. Nedjelje su slobodni dani. Na ovome poslu plaća se kreće od 3 do 6 tisuća kuna.

Ali ova kvaka me muči, radno vrijeme po kojemu ja ne bih mogla viđati dragoga odnosno dolaziti k njemu. Jedino nedjeljama ili preko tjedna. A on radi zaista puno preko tjedna. Tako da se to niti ne isplati. Nas dvoje nismo baš u istome gradu već ja putujem do njega busom za vikend nekih 20 minuta. I sada me je strah da kada čuje za to da e nećemo viđati niti preko vikenda da će reći da ne želi da ja radim taj posao.A meni je posao zaista potreban. Ja ne mogu sjediti kod kuće od jutra do mraka. Visiti samo za kompjuterom. Kada dođem kod njega doma za vikend čest je slučaj da sam više sa njegovom mamom koja je doma nego sa njime. On je fanatik za kompjutere i igrice iako je stariji. I on to voli. I ja to poštujem. Samo ponekada se osjećam malo zanemareno. I rekla sam mu to nekoliko puta. Ali on i dalje navali na igrice i ne prestaje po cijeli dan. To je njegova negativna strana koja me zna deprimirati jer si mislim koliko ja radim na tome da nam bude ljepše u vezi toliko on mene zanemaruje. Ne da mu se ići nikuda, niti u šetnju od 5 minuta. Umoran je od posla. I ja to razumijem i poštujem. Ali sada me je strah kako će reagirati da bih ja radila u takvim smjenama. Ne želim pomišljati na najgore.

Mislim da nam je ovo trenutačno najjači test veze do sada. I bojim se da ne ostanem sama bez moje polovice... Ne mogu se zamisliti bez njega, on me na dopunjuje, on me usrećuje unatoč svojim nedostacima koje imamo svi mi. Bojim se da ću ostati bez njegovog osmjeha i njegovog zagrljaja i da ću ostati bez njegovih nježnih riječi i njegovih najtoplijih očiju na svijetu... Nikada niste vidjeli tako topao pogled...no

Bojim se da ne ostanem bez najdražega....

- 20:20 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Blog Sophiana posvećen je životu i svakodnevnim razmišljanjima jedne


Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr