ponedjeljak, 21.08.2006.

SVADBA... prva u životu

Svadba je prošla.. pa ovaj... hvala Bogu pa je prošla party
Dan je započeo potpuno krivo sa morem stvari koje idu naopako jedna za drugom. Otac mojeg dragoga izgubio je karticu pa je skoro došlo do toga da neće imati materijala za podmazati košaricu sa kuverte mladencimagreedy. Ajde to se smirilo, našli mi karticu. Držala sam viklere na kosi cijeli dan, uz upotrebu ogromne količine pjene i laka za kosu koje baš i ne volim jer me sve počne škakljati po tjemenu rolleyes. Ali, naravno baš u subotu morala je biti ogromna vlaga i baš taj dan ja sam uzaludno držala viklere na svojoj čupi. Pa sam morala mudro isfurati zalizani look, crveni ruž i visoke štikle..smokin
Dragi je radio onako "vanredno" noć ranije, to jutro i dio popodnea opet u "vanjskoj" smjeni. Tako da me već u pola 10 pitao onako zategnut sa kravatom i bijelom košuljom i tijesnih novih cipela da kada mladenci budu odredili da bude poklon zijev
Muzika je bila ok.. možda zato jer je dragi u dobrim vezama sa gitaristom iz benda koji je nastupao. Dragi Tomi svirao je dosta pjesama koje smo mu naručili da ne bi baš cijelo vrijeme pjevalo "Trla baba lan"..Ali moram zaključiti da se ljudi oko 4 -5 banki malo pod gasom mogu zaista jako otkačiti na "Gori gora, gori borovina"wink Ma neka, nek se ljudi vesele.
Vinčeko je bilo fino isto kao i papica.
Oonda sam ugledala cijelo leglo žena u uzorku cvijeća. Naravno, one se uvijek moraju zaglaviti po wc-ima. Tako da teta Sophiana mora čekati dok joj je ZAISTA nužda dok one ne rasprave kako više ne postoje kvalitetne najlonke i kako je ona cura u lijevome kutu zdesna totalno čudna jer je odjenula neku normalnu opravu za svadbu. Baš bi bilo zanimljivo kada bi morali na svadbe ići u kutama kao nekada u škole za vrijeme moje bake...naughty Kak bi si onda fora bile sve te....
Bbaš me zanima kako bi bilo da su tamo bile Malena, Frćka, Psiha i ostala ekipa... smijehpartythumbup
Hmm, i da. Brat dragoga mi je izjavio dok ga nije bilo da bi se skoro zaljubio u mene kad me vidi ovako sriktanu zaliven Moj odgovor? To ti je zbog rinčica...rofl
Zaključila sam da ovakve zabave oduzimaju mnogo energije i uzrokuju dosta napetosti. I da nije to moj način zabave. Došli smo u ranu zoru doma kod dragoga. Nešto je pjevao oko 7 u jutro "Šta si mi u vino stavila..." thumbupcerekkiss
Ma moram ipak priznati da mi je bilo zanimljivo. Nisam nikoga poznavala tamo, sve nepoznati oko mene. A meni je to baš i pasalo. Da vidim malo kako ljudi dišu...
Nisam uopće spavala, a nisam niti jutros. Sada jedva čekam ići naspavati se sutra jer opet idem na nekakav razgovor za posao. Sutra. Koji posao, pričati ću za koji dan. Neka ostane malo nedorečeno. Onako za sebe..

ZAŠTO JE VEĆINA STARIJIH LJUDI TAKO AROGANTNA?


Jutro oko 7 sati. Ulazim u bus. Dajem krupne novce, kondukter nema sitnoga. Sjednem i kopam po novčaniku. Želim mu pomoći i učiniti svoje malo dobro djelo za taj dan ako ništa drugo. Vadim 2 po deset kuna, 3 kovanice sa medvjedićima i brdo kovanica sa tunom. Ukupno 50 kuna. Konduikter mi daje krupnih 50 i ja odlazim sjesti negdje odozada jer stari ljudi obično sjednu napred pa da eto učinim i drugo dobro djelo za taj dan ako ništa drugo.
Nakon ukrcaja gomile ljudi, čujem neki razgovor..
Kondukter:"Jesam li nekome izvratio previše?"
Bakica:"Gospon, evo meni ste dali točno"
Kondukter:"Ajde budite pošteni i vratite mi novac ako sam nekome dao više kusura"
Bakica:"A ona gospodična koja vam je dala sitnoga?"
Kondukter:"Ma dobro je.."
Bakica:"Neka vam mlada gospodična vrati vaših 50 kuna"...
Malo mi podigoše tlak jer sam nekoliko puta provjeravala da li sam mu dala točno. I kroz sav moj trud da učinim nešto dobro i tako malo plemenito ispada da sam ga ja ne znam šta... da sam spala na to da mu uzmem nekih 10-20 kuna... Bolesno! Ma opet mi se gade neki ljudi...
I taj izraz gospodična... nisam ti ja nikakva gospodična i ako si si tako odgojila kćer/sina/unuku/unuka ne znači da sam i ja spala na tako niske grane! Nekada dajem iz svojeg novčanika za drugoga a da osoba niti ne zna, a sam Bog zna koliko sam se nekada kava naplaćala i cigareta nadavala i sada ovako nešto.. Nije pravedno i zato me to tako jako smeta.

Toliko za danas. Idem oprati skeljenu kosu i izvrnuti se krevet jer zaista sam neispavana. Malo mi je i pisanje rasprsnuto zajedno sa mislima. Idem izenergizirati svoje tijelo i um yes

Laku noć , dragi moji...zijev

- 19:53 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


Blog Sophiana posvećen je životu i svakodnevnim razmišljanjima jedne


Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr