Što je novo?
Nisam se ovdje još uopće ukazao u novoj godini, pa samo da kažem kako smo Minimum i ja fino odradili novogodišnji tulum uz vrhunski ambijent i mjuzu koju su vrtili confusion ljudi. Prima kvaliteta i ples do 7 ujutro, gomila dobre elektronike od electra do ravea, gomila dobre zajebancije i ljudi. Poslije toga možemo zadovoljeni slobodno promijeniti kalendar.
Tjedan dana trajao je onda odmor na selu, pri čemu sam se bacio u intenzivno gledanje tevea i slušanje radija. Umalo sam u tom eksperimentu obolio na živce pa sam preventivno smislio nekoliko anti-reklamnih kampanja koje ćemo ubrzo snimiti. Nakon toga sam selektirao program na najviše dvije emisije dnevno, i one su izgleda jedino što valja. Dokumentarci na prvom programu u 10 ujutro i “tajni život umj. djela” jednom tjedno u pola 12 navečer. Problem je što se ostale emislije utope u bezgraničnom truležu milijuna reklama koje su smeće bez premca suvremenog nam svijeta, kao što već znamo. Ali eto, to smeće ponekad inspirira određene akcije, pa nemojte poslije reći da niste upozoreni.
I onda mi se javila Ida s prijedlogom da snimim mini-spot za Briljanteen. Hehehe, naaaravno – te mlade nade koje sam ponekad znao gledati u prilogu kako sviraju izštekane gitare i drže se opako bili su mi uvijek najsmješnije nešto, pa sam odlučio da vidim kakva će situacija ispasti s izvatkom iz “crunch-showa”. Bijah vrlo sretan što se po prvi put nisam morao šminkati sam, ali i vrlo nesretan što sam zaboravio ponijeti djedov šešir za dobrotvorne priloge. Nisam zahtijevao čak ni mikrofon da u njega na plejbek MC-ijam nego sam napravio prvi i unikatni predložak knjige imena “KAK' SE ZOVE - Crunch” u kojoj su sabrani svi moji uglazbljeni i još neuglazbljeni tekstovi, te sam iz nje recitirao određene dijelove.
No bilo kako bilo; uletio u studio, Minimum uzela fotić i ostala iza kamera, odmah snimanje u glavu, Gizmo upao u napalm, natrljat ću ti nos na ribež, još jednom i bok. Hvala, hvala, vidimo se.
Redatelj je čak poslije pokazao interes za mjuzu, ali i predložio da bi se ovako nešto trebalo napraviti još kičastije i trešerskije, ali s više snimljenih minuta i u nekom drugom ambijentu. Ja sam uvijek za, čak mogu reći da bi bilo i vrijeme da se netko uhvati tog posla pa da snimimo spot kako treba.
A treba fino.
Ne znam još kad će biti emitiranje “Gizma”, ali izvjestit ću kad saznam. Svratite ponovno kroz neko vrijeme!
|