*icekve nambr:246-968-144 (ZaMo00otaNaa)



Free Website Counter
Free Website Counter

Image Hosted by ImageShack.us

natipkaNo:29.04.2007., nedjelja

~ p.O.n.E.k.a.D. ~


.. mi je teško izgovorit neke riječi ..
.. mi je teško razumijet drugu osobu ..
.. mi je teško napravit nešto ..
.. mi je teško oprostit ..

.. ne želim oprostiti ..
.. ne shvaćam neke stvari ..

.. nehotice povrijedim nekoga, i zbog toga OPROSTI! ..
.. ne želim vidjeti stvari takve kakve jesu ..
.. mi je lakše pravit se da je sve u redu ..
.. mi je lakše ne mislit na druge ..
.. mi je totalna zbrka u glavi ..

.. ne znam što želim ..
.. mi se niš' neda, i raspoloženje mi pade, i neznam zašt' ..
.. ga želim samo zagrliti, i reći mu da mi puno znači ..
.. želim pobjeći od svih problema ..
.. želim otići od svih ..
.. želim samo razgovor ..
.. želim samo nježan poljubac ..
.. želim samo sms ..

.. se ne volim :/ ..
.. ne volim ljude oko sebe ..

.. želim sve odjednom zagrliti ..
.. želim skakati od sreće ..
.. želim plakati ..

.. mi treba savjet ..
.. mi fali netko ..


... svima ponekad neš' treba ...

p.s. - dobro sam.. ne pere me opet nekvi pms.. nisam ni zbedirana..čist ok sam :).. odoh provodit dragocijeno vrijeme s dragim...


i vi uživajte, volite se, pazite se , i mazite se..

p.s.2 - uzimam dužu pauzu od bloga! :)

ciaoooo ! ;)

- 15:27 - daj mi daj! (20) - spit it out! - zuuuup!

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...


shine (10:49 PM) :
uuuu
shine (10:49 PM) :
ovo me pali


[14:37] dibo_ck: nisam zgodan al sam plodan


ZdraFkooOOo! (09:33 PM)
anja, volim te :D
ZaMo00otaNaa (09:33 PM) :
uu

[21:22] NaiL: stenjem samo uz tebe :D

šopar (03:06 PM) :
oprosti uzvišena anjo za uvredu koja su moja prljava usta tojest prljave ruke izjavile prema tvojem sniježnobijelo čistom licu

Matijac (03:06 PM) :
moj je duži :-D

part 1.
17:44 ChoZZen: ...eeeeee...
17:44 ChoZZen: ....:)....
17:45 ChoZZen: ...kaj ti misliš odkud smo mi došli?
17:45 ChoZZen: :)
17:45 ChoZZen: ...zakaj uopce postojim?
17:45 ChoZZen: ooo..
17:45 ZaMo00otaNaa: ja znam da sam iz zanzibaraa,,ti?
17:45 ChoZZen: ...ne samo ja nego i svi...
17:45 ChoZZen: ....drugi ljudi...
17:45 ChoZZen: ....možda živimo u iluziji...
17:45 ChoZZen: ...možda je cjeli svijet samo iluzija....
17:45 ChoZZen: ...i živimo u jednome crnome fleku...kaj predstavlja svemir..
17:45 ChoZZen:...a zemlja je jedna čistoća v svemu tome...
17:45 ChoZZen: ...:)..
17:45 ChoZZen: ...LOL..
17:45 ChoZZen: ....mwhahaha...
17:45 ChoZZen: ...ubiti mi živimo u nestvarnoj istini...
17:47 ZaMo00otaNaa: tako je:)

part 2.
18:05 ChoZZen: Mačkovec njeno je rodno mjesto
al vam tam baš ne izlazi često
čudan vam je to kraj
al ljudi vele da je u maloj hiži hajjj baajjj
ubiti gradska je to cura
i na rock se fura
u graditeljskoj uci web dizajn
i sasvim je fajn
još da ju z razreda ne jebe neka mala
škola bi joj bila šala
ona vam i puši
al dim cigarete je ne guši
to joj je u duši
i da zamotana vam je ona dok na icq dođe
a Anja je kad ulicom prođe...

part 3.
22:24 excalibur: moja mama jučer:''ja se već nebum sela v auto''
22:24 ZaMo00otaNaa: zakaj ne?*
22:25 excalibur: pre dediju(100 m od nas) je parkerala auta,nej je zategnula ručnu niti je nej dela v brzinu,dišla je k dediju i dok se vrnula najšla je auta pre sosedu v ogradi
22:25 excalibur: naprej je branik počio

part 4.
NaiL (05:39 PM) :
moram scat haha
NaiL (05:49 PM) :
aww
NaiL (05:49 PM) :
vec nisam pun sebe :-(
ZaMo00otaNaa (05:49 PM) :
popiškil si se?
NaiL (05:49 PM) :
ne sam to
NaiL (05:49 PM) :
:-D
ZaMo00otaNaa (05:50 PM) :
nego?
ZaMo00otaNaa (05:50 PM) :
:-$
NaiL (05:50 PM) :
hih
NaiL (05:50 PM) :
nešto mnogo bolje :-D
NaiL (05:50 PM) :
i žešče
NaiL (05:50 PM) :
:-D
ZaMo00otaNaa (05:50 PM) :
pokakal?
NaiL (05:51 PM) :
ou jea


awdjklafhklasfafasasfufjaskfasdjf
fashfhjksdhzfuisdnflksdmfsahduiaszdamnda
fhduifzdsfnsdlčmcsdofdsufhsd
dnsuiadg78astdgasjkdanmsdk
udfhaszudgasbmdnmas



i tako je započeo rat u mom dvorištu!