< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

11/2007 (1)
09/2007 (1)
08/2007 (2)
07/2007 (1)
06/2007 (1)
05/2007 (3)
04/2007 (5)
03/2007 (10)
02/2007 (8)
01/2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ABOUT THE GIRL

-ivona mouthwashmouthwash
-ovisna o msn-u(o da)
-obožava plesati
-obožava rozi prozirni mikičfinofino
-sa skolom je na vi a profesorima pada mrak na oci kad
je netko spomene thumbupthumbup
-Bogumilac (štala 8a)
-slusa sve i svasta
-ima puno prijatelja:
Ella<3<3
Anča<3<3 ,
Lucija,Patry,
Ana,Vita,Vikica,Matea
Antonija, Ana,
Mia, Sara,Lucija, Maja,
Lucy,Lora,Maric,
Leon,Tomi,Zvonko,
Dominik,Baltic,
Vega,Toni,Mateo,Frane,
Alem,Filip, itd...
-duboko se ispričava ako je nekoga zaboravila
-MRZI:
-umisljene curepuknucupuknucu
-ljude koji oponasaju i kopiraju
tude ideje i nacine izrazavanjaheadbangheadbang
-skolu(ko svako normalno zivo bice)bangbang
-dosadne lektirenutnut
-kelj,blitvu i sve vrste toga "zdravog" povrca
jer bas ne razlikuje
npr.brokulu od blitve jer joj je sve to fujblablablabla
-kad nema love na mobuburninmadburninmad
-nenajavljene testovenamcornamcor
-njemački

VOLI:
-svoju obiteljkisskiss
-ici van (opcenito i navecer)cool
-brbljati na satovima
(razlog cestih zapisivanja)yesyes
-glupirat se beljbelj
-partyje i rockasethumbupthumbup
-papati pizzunjaminjami
-cedevitupartyparty
-praznike(posebno ljetne)naughtynaughty
-voli jednog dečka cerekcerek
Hobiji:
-rolanje
-slusanje mjuze
-trosit pare mouthwashmouthwash
-msn coolcool

msn:
whiteangelwithmistake@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ana
Anja
Menhaters
Leon
Matea
Lucy
Ana D.
Miha
Katarina
Kljuka
B@rb@r@
Luce&Sara
Anamarija
Ana H.
Maja
Rajcica
Zvonko
Patry
Borna Kalafatic
Bencek
Iris


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

JEDNA FANCY ANKETA



Image Hosted by ImageShack.us


KOLIKO VAS JE BILO:
Free Web Counter
Get a Free Web Counter


Klikni ovdje i izračunaj koliko si pašeš sa svojom simpom.100% djeluje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
image hosting for myspace


ponedjeljak, 07.05.2007.

ko i obično neznam kaj da napišem u naslovu

:Eee već dugo nisam pisala. Nemam pojma zakaj. Lažem. Zapravo znam zakaj - nije mi se dalo. nono Eto nekako mi se sad pojavila inspirejšn i baš mi je došlo da malo pišem post. rolleyesrolleyes Čudno je to.
I tak počelo je sa testovima polako. Sljedeći tjedan je već zakrčen da nemre biti gore (thanks najdraži profesori i profe što na olakšavateburninmadburninmad) al zakaj bi jednostavno kad može komplicirano??? nononono To pitanje valjda svakoga dana naši dragi profesori imaju u glavi. No nije sve tak crnoyesyes. Sljedeći petak idemo na terensku nastavu mouthwashmouthwash (na stari grad Dubovec kažu ) i najbolje je kaj idu svi sedmi razredi skupa. naughtynaughty Tam su nam organizirali neke fucking radionice koje traju po pol sata.bangbang Moj razred se odlučio za streličarsto, gataru, krvnike, bubnjare i žonglere. thumbupthumbup meni je glupo ovo bubnjari jer i doma mogu uzet lonac i nabijati po njemu koliko mi srce želi al kaj se može. puknucupuknucu
Onda 1. 6. nam je dan škole. mouthwashmouthwash Opet bude sve puno jaja i brašna...jedva čekam jer moram i to sam si baš zacrtala u glavu da moram politi jednu osobu. hehe mouthwash
evo da se malo vratim sadašnjosti. dakle ponedjeljak- početak tjedna. Stara mi je otišla na državno iz biologije pa ja doma sama sa sestrom i starim burninmadburninmad. Koma. Onda su još profesori danas nešto bili nabrijeni u školi i živčani. madmad koma. Onak smirite živce jer tak neće biti dobro. Pisali smo nenajavljeni test iz hrvatskog i nemoram reć da je jedna greška 4. Onda je cijeli razred dobio sukije iz vjerića a da ne spominjem svoj referat. Mislim da mi temu čistilište i ja lijepo nađem kako je to kršćanska izmišljotina i kak je to da se zaradi pare pa je lik poludil i reko je da mi je cijeli referat u negativnom smislu prema crkvi ili tak nekaj....mouthwashpartysmijeh hehe to je samo meni slično. i kak sam rekla da su živci danas bili popušteni tako je i sobočan brzo eksplodiral i svima zapiso sulje u vladanje. i još je reko da čemo mi ko jedini razred pisati još jedan test. blablablabla koma .bangbang da i ne spominjem matematiku. I sve to mene bacilo u još veći bed i zbog jedne osobe kojoj neznam kaj da kažem a fakat mi je bed...uostalom ja i frendica smo u totalnom bedu zbog dečkiju. ja njoj dajem savjete, ona meni al niš se ne događa. pa za po**zdit. A ništa vidjet ću kaj će bit možda kaj u splitu i makarskoj pa ću onda odlučit.
ništa idem ja sad.
puno pozdravljam jednu osobu( koja možda zna da se na nju ovo piše) i jako bi željela da vidi ovo) i šaljem joj jednu veliku pusu
cerekcerekcerek
a ostali da ne mislite da sam vas zaboravila i vama šaljem jednu veliku pussu wavewavewavewave

|Komentiraj 21| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.