< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

11/2007 (1)
09/2007 (1)
08/2007 (2)
07/2007 (1)
06/2007 (1)
05/2007 (3)
04/2007 (5)
03/2007 (10)
02/2007 (8)
01/2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ABOUT THE GIRL

-ivona mouthwashmouthwash
-ovisna o msn-u(o da)
-obožava plesati
-obožava rozi prozirni mikičfinofino
-sa skolom je na vi a profesorima pada mrak na oci kad
je netko spomene thumbupthumbup
-Bogumilac (štala 8a)
-slusa sve i svasta
-ima puno prijatelja:
Ella<3<3
Anča<3<3 ,
Lucija,Patry,
Ana,Vita,Vikica,Matea
Antonija, Ana,
Mia, Sara,Lucija, Maja,
Lucy,Lora,Maric,
Leon,Tomi,Zvonko,
Dominik,Baltic,
Vega,Toni,Mateo,Frane,
Alem,Filip, itd...
-duboko se ispričava ako je nekoga zaboravila
-MRZI:
-umisljene curepuknucupuknucu
-ljude koji oponasaju i kopiraju
tude ideje i nacine izrazavanjaheadbangheadbang
-skolu(ko svako normalno zivo bice)bangbang
-dosadne lektirenutnut
-kelj,blitvu i sve vrste toga "zdravog" povrca
jer bas ne razlikuje
npr.brokulu od blitve jer joj je sve to fujblablablabla
-kad nema love na mobuburninmadburninmad
-nenajavljene testovenamcornamcor
-njemački

VOLI:
-svoju obiteljkisskiss
-ici van (opcenito i navecer)cool
-brbljati na satovima
(razlog cestih zapisivanja)yesyes
-glupirat se beljbelj
-partyje i rockasethumbupthumbup
-papati pizzunjaminjami
-cedevitupartyparty
-praznike(posebno ljetne)naughtynaughty
-voli jednog dečka cerekcerek
Hobiji:
-rolanje
-slusanje mjuze
-trosit pare mouthwashmouthwash
-msn coolcool

msn:
whiteangelwithmistake@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ana
Anja
Menhaters
Leon
Matea
Lucy
Ana D.
Miha
Katarina
Kljuka
B@rb@r@
Luce&Sara
Anamarija
Ana H.
Maja
Rajcica
Zvonko
Patry
Borna Kalafatic
Bencek
Iris


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

JEDNA FANCY ANKETA



Image Hosted by ImageShack.us


KOLIKO VAS JE BILO:
Free Web Counter
Get a Free Web Counter


Klikni ovdje i izračunaj koliko si pašeš sa svojom simpom.100% djeluje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
image hosting for myspace


subota, 24.03.2007.

Evo napokon je završio i još jedan tjedan thumbupthumbup. Sada ima još malo škole pa ferije. jupi. jedva čekam. U školi nema niš novog. Jedino najveće iznenađenje je bilo na kemiji. da na kemiji. Došla je raska u razred i rekla jednu rečenicu koja je definitivno promijenila budućnost rolleyesrolleyesrolleyes Rekla je : "novce za MATURALAC predajte u ponedjeljak, najkasnije do utorka" pa zar je to moguće ja si mislim. Pa mi idemo na maturalac... jeee. koje veselje.smijehsmijehsmijeh i tako još jedno pitanje rješeno.
Na treninzima ovaj tjedan bilo nam je rečeno da ćemo u subotu tj. danas nastupat na trgu. I tako ja se probudim oko 10.30 a vani kiša ljeva. Nije mi se niš ni dalo. Tu sam malo zujala po kući....zujozujozujo
Dođemo Patry i ja na trg i tam nas sve pošalju u vječnicu da se idemo preskinut. Ja sam imala onu rozu haljinu. Al je bio problem kaj smo cipele morale oblačit u šatoru zato kaj bi si ih inače uništile pa smo onak ko neke seljače obukle čizme deaddead. Zamislite prizor : ja u rozoj haljini a na nogama mi crne čizme do koljena a patri u crvenoj haljini još kraćoj od moje i s čizmama.blablablablablabla haha. tam se počnemo trgat od smijeha a ljudi nas onak gledaju s izrazom wtf??. Osim naša 3 para iz kluba plesali su i ovi veterani s tečaja mouthwashmouthwash hahaha. Bila su dva para. Jedan od njih su bili starci od mojeg frenda iz razreda (Kupresa). Čovjeće kak smo se patri i ja trgale kak su plesali.nutnut naravno jedan par je odma krenul bez ritma a drugi ga je kasnije izgubil. največa koma je bila kad su se počeli na pozornici svađat kak idu koraci. Kaže žena liku "to tak ne ide!! nije osnovni!!! okret je tu!!" i to sve na pozornici a mi se kidamo sa strane. poslije smo svi išli u Pub partypartyparty. Poslije smo se dora i ja još išle šetat ona našminkane s frizurama pa smo malo ljudima bile čudne(da malo) i našla sam si jedne cipele smijehsmijeh. idem u pon po njih jer su bili zatvorili kad smo se vratili. ludludah kaj se može???

|Komentiraj 36| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.