nedjelja, 28.05.2006.

Bokić!Ja sam sada došla iz Zaprešića!Malo sam švrljala tam po cvijeću i golf terenu!JA VAM LJUDI STVARNO NEMAM BLAGE KAJ DA RADIM!!!!namcornamcornamcorTak sam ljena!Danas sam već 10. put na svom blogu,a neda mi se napisat nekaj novo!Onda kaj da vam uopće pričam!Sutra je škola popodne tak da se baš i neću moć javljat!Možda vas sve posjetim tek pred večer!E da...kupila sam si još jedan kaktus!Onak je visoki i tanki!Baš je lijep!Ja inače skupljam kaktuse pa...Sada sam pojela cijelu zdjelu jagoda i još kikiriki!AL ĆU BLJUVAT...nutnutAjd idem ja gledat malo druge blogove!Pa se vidimo...kad se vidimo!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 20:16 - PljUnI tO vEć JeDnOm (3) - TrOšI bOjU - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.