srijeda, 17.05.2006.

Pozz!Ja sam već davno došla doma i sjela za komp!Nisam vam rekla da sam jučer napravila novu stranicu "Fashion girl 100%" o modi koju sam sada izbrisala!Ha-ha-ha!!!!!Mutava je bila!Tak da...Danas mi je u školi bilo OK...i...neznam kaj da još napišem!E da!Daj se više u guzicu Jana, javi!!!!Stvarno nije ok da se sada (pretpostavljam) duriš na mene zato kaj se družim s Lucijom kad si ti posvađana!Tak da...hoću da sve budemo super frendice!To kaj se ti ne družiš s Lucijom mi je žao,al ipak nemoj mislit samo na sebe!Ja se s tobom hoću družit,al i s Lucijom!OK???Onda se javi i...ne kenjaj!!burninmadburninmadburninmad

Myspace layouts

Myspace layouts

- 20:15 - PljUnI tO vEć JeDnOm (4) - TrOšI bOjU - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.