ponedjeljak, 15.05.2006.

Ej Vis!Daj me nazovi poslije škole...mislim...kad i ja i ti dođemo iz škole!Ja pokušavam učit povijest,al mi nejde!Cijelo vrijeme samo buljim u korice!!!!!!Jučer mi je doma bilo baš šugavo!Cijelo popodne sam gledala Kapetana Kuku i ništ drugo nisam radila!Al je uživancija doma!Danas sam se ujutro probudila u 7.10 da bi išla u školu!Koja sam glupača!Zaboravila sam da imam popodne!A mogla sam spavat 3 sata duže!Dobro...idem se spremat u školu!Neznam kaj mi je!Cijelo vrijeme motam slova!Namrem uopće pisat!...starost...!!!Ajde bok!Vidimo...čujemo se navečer!By!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 11:13 - PljUnI tO vEć JeDnOm (0) - TrOšI bOjU - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.