srijeda, 24.05.2006.

(np:Bal Sagoth - Shackled to the trilithon of Kutulu)



danas maturanti otišli ća iz srednje....nono meni žao mog dragog frenda Pufija,jer više nemamo koga zajebavat i prcat u mozak (hehehesmijehsmijeh) Ali naša Ekipa zi basa ga i dalje voli i navija da će doć koji put malo do stanice u Crikvenici ;)...oćeš Pufka? ( I PLIZ NEMOJ ME UBITsmijehsmijeh)..bok Pufka lav ya wavesmijeh

dakle današnji dan mi je najgrozniji.... prvoo me u 6 ujutro iživcirale babe na kiosku ...NISU MI HTJELE PRODAT FAKIN CIGARE !!!! nijedna god damn it... "ne mogu ti prodat jer nemaš 18 godina" a što je najbolje te iste žene mi prodale cigare pred tjedan dana.... dakle next dobila samo malo sa pijenom za brijanje po svojoj majici i torbi isprala,sve ok,ali kasnije pod velikim odmorom kosa mi je bila sva mirišljava i bijela od pjene za brijanje,onda sam je stavila kosu pod špinu i oprala,brzo se osušila kosa...madmadrofl
doznala da me baba iz njemačkog šalje na razredni, kasnije sa talijanskog me izbaci(još Teu i Silviju) a kriva ni dužna(barem ja),i onda nas baba iz njemačkog vraća natrag u razred,pa jebem li im... i naravno ova iz talijanskog NIJE izbrisala da smo na satu...koja glupa škola burninmad

i onda nakon tih događaja san jednostavno bila u kiturini, ni pogled na alkohol me nije oduševio bilo je vina,i samo vina-fuj! a za neko čudo mi se nije ni pilo.... strašno...
da prestanem gunđat idem učit hrvatski jer sutra ispravljam....
ae pozdrav

- 20:38 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>