srijeda, 10.05.2006.

(now playing: Children Of Bodom-Bed of razors)

ja sam wierd...no kiding.... dosadno mi je jer pržim jebene cedee Tei,i ima da mi se oduži...grrrrrrrrrrrr

joj neeeeeeee,sutra se moram dizat opet u 5 i pol -.-,i još sam jebeni redar (zašto, zaštoheadbangheadbangheadbang)....

mmmmm da.... šta sam ja ono htjela napisat? e jebeš sad sam zaboravila....
e da lolsmijehsmijehnut,napokon nabavih therion (fala kujčiću),i zakon su (za one koje zanima melodic/opera metal)! i gospoda nastupaju 1.2.2007 u Zg-u...aj vana gooooo...hehehe

e ko ide na metal camp u Slo? ja bi i tamopuknucunamcorrolleyes...ali stara ne pušta i neimade se para madheadbang

da....očito mi se spava kad pišem ovakva sranja...mda,ae pozdrav=P

ludludludludlud
- 00:55 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>