petak, 17.02.2006.

bilo bi vrijeme za novi post? =)

Image Hosted by ImageShack.us

javljam vam se sa informatike da,da,da ja idem u školu od ovog ponedeljka... hehehe joy već mi ju je puna kapa.. danas idem na fak dat disko jeeeeeeeea,jea... nadam se doboj zabavi nakonn mjesec dana što sam bila doma,u karanteni..waaaaaa ali no alkohol for mi no,no...heh
ovi u školi me dave maximalno,danas 4 sat pišem matišu odnosno ispravljam pa ako je nekog briga držte mi fige;) hehe
dogodila su se neka razočaranja,ne bih rekla sranja,ali neke osobe su me razočarale,a neke oduševile=),ali sve je ok.... kad sam došla u ponedeljak u školučovječe,grljenje,pa pitanja di si ti(stojim ispred tebe=) =D )kako si...si ozdravila itd,ali bijah ful heppi da,da,da,da...
ae ljudi pozdrav=)
- 13:25 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>