<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Dear Diary...*
  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
~sLiKiCe~



Image and video hosting by TinyPic























~Linkovi~

Nemojte ova srca shvatit doslovno =)

Gaby
Lipak
Paulica
Andreja
Nix & Lucija
Vrhovskica
Strikić
Demi
Akavice
Tihana
Lea
Anja & Nix
Nix & Lucy
Luka

10 allstar zapovjedi


Ljubi svoje starke kao samoga sebe
Ljubi starke svoje svim srcem svojim,svom
dušom svojom, svim umom i svom snagom svojom
Mi samo starke tvoje,nemaj druge obuće uz nas
Ne izusti imena starki svojim uzalud
Spomeni se da svetkuješ starke svoje
Poštuj starke svoje da dugo živiš i dobro ti
bude na zemlji
Ne peri starke
Ne sagriješi nošenjem balerinki i sl.
Kupi još koji par
Uvijek imaj rezervu
Ne furaj starke ako si šminker
Ne poželi nikakvu drugu obuću
Ne pošeli tuđe starke da ne patiš sebe (ili poželi
pa si kupi take)

Ja baš i nisam tako luda za starkama,ali evo,
ovo je bilo za Anju!






















četvrtak, 08.11.2007.

Pozz

Aaaa, vrijeme je za novi post!! I samo sam vam se htjeela zahvaliti za komentare...
I Gabiii sorry kaj sam tebe zaboravila pozdaviti, tako da te evo sada pozdravljam puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunowavewave!!!
Joj neee, sutra test iz prirodenut,aaa, sad idem učit kad napišem post. A onda kasnije idem kod Anjosa!
Danas je u školi bilo glupo ko i svaki dan, ova iz glazbenog opet poludila na satu, Blaž je morao neš pjevat haha,komedijalud. Iz tehničkog se neš bila derala na mene jer smo ja i Karla naravno pričale ko i uvijek. Al sam dobila i 5 iz tehničkog iz neke skice.Iz hrvatskoh ih 10 nije imalo zadaću, a zadnji put 11 (pol razreda), i da, moram obavezno napsati da je Lipak danas napisao zadaću, svaka čast thumbup! Sad pričam s Gabi malo preko msn-a. I tak...

E daa, Tiani, sorry za ono kaj smo te ja, Kosturka i Čurjakica malo podjebavale...nisamo namjerno, i ostal e smo zezale!! Sorry!!!!!!
Joj, brzo pišem pps imam veeeeelike greške u pisnju, al kaj ja mogu???
I to je to...pozz kompaniji iz razreddda!!mah

- 15:40 - kommaj (8) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.