Ako je tiho, ne znaci da nitko ne govori.

15.07.2008., utorak

Sweet smell of flowers in the rain...

Evo, dragi ljudi, preuredenje je doslo kraju. Pocela sam od nule, potpuno sam izbrisala onaj stari blog i otvorila ovaj, jer je lakse poceti sve ispocetka nego ici brisati ono staro i dodavati novo. U biti blog mi se nije htio izbrisati, pa sam vas htjela pitati znate li vi mozda zasto? Ako znate, molim vas recite...
Dakle, ovo je izgled koji cete moci sada vidjeti na ovome blogu. Trazila sam savrsen dizajn, ali nisam ga mogla naci, pa sam se odlucila za ovaj koji je vec bio medu predloscima ukoliko mi je najvise pasao. Kao sto se moze primjetiti, drugacije je. Slike su sve nove, boxevi, pjesma. Jedina stvar koja se nece mijenjati su moji postovi. Ja sam jos uvijek ja, bez obzira na to da sam se promijenila. Nisam izgubila svoju osobnost, vec samo preuredila svoj ukus u nekim stvarima. Arhive nema, sto znaci da bi se ovo moglo nazvati novim pocetkom. Hvala vam na lijepim komentarima i podrsci koju ste mi pokazali u prethodnom postu.
Voli vas, Gwenhwyfar

- 13:21 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

...A Path in the Arcane Forest...

Kad se prisjetim proslosti, sve odise takvom svjezinom i ljepotom, kojima je nemoguce odoljeti... Zasto da se onda uopce trudim? Neka me rijeke ponesu u prekrasne davnine...

Za vas, koji se dolutali u njen svijet, tko je Gwenhwyfar? Ona je jedna djevojka koja se pokusava prilagoditi promijenama, iako je pomalo staromodna sto se nekih stvari tice. Ima 18 godina. Trazi samu sebe u ovom velikom modernom svijetu iz kojeg pokusava izaci ne ranjena, ali nazalost rijetko joj to i uspijeva. Voli glazbu, ali zna cijeniti i tisinu jer joj je cesto to najpotrebnije. Tesko ju je shvatiti, dozivljava stvari preosobno, divi se onim osobama koje slijede svoje ciljeve bez obzira na sto. Veliki je sanjar, previse vremena provodi u iluzijama i nerealnim svijetovima. Vjeruje da je ljubav najvece dobro i najvece zlo ovoga svijeta, jer nas zna usreciti isto toliko koliko nas zna i slomiti. Obožava miris lavande i suncokrete. Voli malo sumsko cvijece kao sto su tratincice, ljubicice i ciklame. Nema najdrazu boju, jer smatra da su sve boje lijepe na svoj nacin. Obozava kisu i hladnocu, ali isto tako jako voli toplinu i sunce u proljece. Voli hodati u prirodi kad su dani lijepi i sunčani. Jedna od onih zaljubljenih u Sumrak i nastavke.

...Welcome to the land of reveries...

...Waiting for the rain to fall...
Those who were chosen
~Tibby~
~lady grenouille~
~¤~ Bijeg iz prošlosti~¤~
~nocna mora~
~Midnight~
~BonnieCastle_~
~nightwish queen~
~...Snow White Queen...~
~...life it seems will fade away...~
~bell~
~Poison Ivy~
Forever in my heart
~my_twisted_space~
~Eowyn~
~Nocni Vuk~
~{...fearful tear...}~
~Silent scream~
Image Hosted by ImageShack.us

I feel a cold hand touching my heart, spears made of flames raging the skies. My phantasm supreme, the last gate, the last chapter of my terrestrial, my temporal, my mortal existence is to come.
Image Hosted by ImageShack.us

Sandman, come to me tonight, comfort me till morning light;
As darkness falls and shadows loom, I bid you welcome to my room;
Rest your bones beside my bed, lay your hands upon my head;
Cast your spell of slumber deep, and stay beside me as I sleep;
If I should die before I wake, I grant to you my soul to take.

Image Hosted by ImageShack.us

Remember me, I am still here. Don't forget me, I still care. Twist it and turn it around, kick dust upon it 'til it eats the ground. Love is something to break down, make it scream 'til you get sick of the sound. I'm so sick of the sound.
Image Hosted by ImageShack.us

Anything it's the same circle that leads to nowhere and I'm tired now. No concentration, just a white disorder everywhere around me. Sometimes I open the windows and listen people walking in the down streets. There is a life out there. Only absence near me, nothing but silence around me.
Image Hosted by ImageShack.us

Embrace me my angel, who's eyes enlightens my world. Let me feel your golden hair - so soft, so beautiful. Take my hand and follow me, to the realms of silence. Let the light of all lights devour us. Spread out your wings, and take me to this paradise. Spread out your wings and let us fly...
Image Hosted by ImageShack.us


design by Ruby Nelle