Cursors

ŠOKRE IZ IN DA HAUS

ŠOKRE IZ IN DA HAUS

16.06.2006., petak

HRVATSKA VS. JAPAN

U nedjelju 18.06.2006. u točno 15 sati počinje utakmica između Hrvatske i Japana. Nakon poraza od Brazila Hrvatska reprezentacija mora pobijediti Japan da bi uopće mogla razmišljati o prolazu u osminu finala. Ali nemojmo zaboraviti da je Japan solidna momčad koja se neće moći tako lako pobijediti,ali ja vjerujem u naše momke. Uz takvu podršku navijača Japan nema nikakve šanse protiv VATRENIH.

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HRVATSKA 2:0 JAPAN

Golove zabijaju Dado Pršo i Marko Babić
- 02:11 - Reci mi (17) - Printaj ak hoćeš - #

13.06.2006., utorak

HRVATSKA VS. BRAZIL

Danas u 21h igraju naši nogometaši prvu utakmicu na ovome svjetskom prvenstvu. I to baš protiv broja 1 na Fifinoj službenoj ljestvici. Da li imamo šanse protiv njih? Ja mislim da imamo. Obje reprezentacije igraju malo sporiji tj. stari nogomet. Brazilci imaju u svojoj momčadi pun k*r*c starih igrača. Ali imaju i najboljeg nogometaša današnjice RONALDINHA. Ja vjerujem u naše da čemo barem bod osvojiti. AJMO VATRENI. NEMA PREDAJE.

MOJA PROGNOZA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BRAZIL 1:2 HRVATSKAAko Bog da hehe



EDIT at 00:35 : Nažalost je završilo 1:0 za Brazil,al svaka čast našima,odlična igra

EDIT at 00:43: SLIKA ZA PAMCENJE PRVO ULETAVANJE NAVIJAČA NA TEREN NA OVO SP

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 16:26 - Reci mi (3) - Printaj ak hoćeš - #

06.06.2006., utorak

666

Oj ljudi dugo vam nisam pisao. Evo obečajem da ću od sada malčice više pisati. Prošli vikend je bio jeben. Dva dana cuganja u Johnny-u gore. Prebolesno. Ali ovaj post nije posvećen suboti nego današnjem danu.
6.6.06 Mnogi govore da je danas Sudnji dan. Hm? Koliko "Sudnjih dana" smo već preživjeli? Evo još par sati pa će biti točno 6 sati 6 minuta 6 sekundi 6-tog dana 6-tog mjeseca 2006-te godine. Evo ljudi to bi bilo to za danas od mene. Ako vam se ne javim za par dana to bi značilo 2 stvari. Da je uistinu danas sudnji dan ili što je vjerojatnije da mi se nije dalo pisati.

Image Hosted by ImageShack.us


- 02:25 - Reci mi (6) - Printaj ak hoćeš - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Koliko vas je posjetilo moju stranicu